«Με αυτό το πολιτικό κλίμα, το οποίο και αναμένεται να επιδεινωθεί στο επόμενο διάστημα, δεν πρόκειται να πατήσει στην χώρα επενδυτής. Βρισκόμαστε ήδη κάτω από τον μέσο όρο της Ευρώπης στον τομέα των επενδύσεων. Κι αυτή είναι μια από τις αιτίες της φτωχοποίησης της ελληνικής κοινωνίας. Σημειώστε ακόμη ότι με τους επικούς διαλόγους που διεξάγονται στην Βουλή των Ελλήνων περί γυμνοσαλιάγκων (στην πιο αθώα τους εκδοχή) και περί Καμόρα (στην πιο λιμανίσια) αποκλείουν τις όποιες συναινέσεις. Και χωρίς συναινέσεις ξεχάστε τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις, ξεχάστε και τις μεγάλες επενδύσεις. Σε λίγο θα είμαστε οι τελευταίοι των τελευταίων.
Κι
αυτό δεν το λέμε σήμερα! Ο γράφων το επισημαίνει από την εποχή που δέναμε τα
λουκάνικα στις ουρές των σκύλων. Όταν θα έρθει, λοιπόν, ο λογαριασμός της
επόμενης οικονομικής κρίσης, οι πολίτες, έστω οι σκεπτόμενοι, θα πρέπει να
γνωρίζουν και τι ακριβώς μας έχει συμβεί. Και κάτι ακόμη! Στην προηγούμενη
κρίση η Ευρώπη είχε την δυνατότητα να μας «σώσει». Σήμερα αναδεικνύεται μεν η
ανάγκη για μια πιο ισχυρή Ευρώπη, αλλά είναι αμφίβολο αν την ώρα της μάχης, την
ώρα που θα καίγεται το σπίτι, αν τότε οι ιδιοκτήτες θα έχουν την διάθεση να
ασχοληθούν με την βλάβη του κλιματιστικού στο εξοχικό τους».
(Θ.Μαυρίδης-liberal.gr)
«Τώρα που καταλάγιασε κάπως η φασαρία με το ζευγάρι των Αμερικανών που «συνελήφθη» από την κάμερα στη συναυλία των Coldplay, τώρα που αμφότεροι παραιτήθηκαν από τα (υψηλά) πόστα τους στην ίδια εταιρεία και αφού η εικόνα τους έκανε έναν ντροπιαστικό γι’ αυτούς γύρο της υφηλίου, ας προσπαθήσουμε να αναρωτηθούμε: πώς φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε περίπου φυσιολογικό να διαπομπεύονται έτσι δύο άνθρωποι; Εννοείται πως στην ψηφιακή αρένα σχεδόν οι πάντες σήκωσαν μια πέτρα για να λιθοβολήσουν τους «μοιχούς». Μηδαμινή σημασία έχει πια το ότι το ατόπημά τους αφορά εκείνους (και τις οικογένειές τους) ή και το καταστατικό της εταιρείας στην οποία εργάζονται – αλλά ως εκεί.
Το ζευγάρι που πιάστηκε αγκαλιά είχε φυσικά, ο καθένας τους,
λογαριασμό στα σόσιαλ. Αν δεν είχε κάτι να κρύψει εκείνο το βράδυ στη συναυλία,
θα ανέβαζε το στιγμιότυπο στους λογαριασμούς του με περηφάνια, εισπράττοντας
χιλιάδες like και share και όλοι θα επικροτούσαν.Υπό αυτή την έννοια, δεν θα
έπρεπε οι δύο εραστές να εξοργίζονται που τους τσάκωσε η κάμερα. Η κάμερα είναι
η ίδια είτε ανεβάζεις το Aperol που –δήθεν– απολαμβάνεις πλάι στο κύμα είτε σε
πιάνουν αγκαλιά με κάποιον που δεν θα έπρεπε».
(Ηλ.Μαγκλίνης-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου