αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Απόψεις...

 

@ Τον Δεκέμβριο του 2016 οι ναυτεργάτες που είχαν και αυτοί "δίκαια αιτήματα", μπλόκαραν το λιμάνι του Ηρακλείου, και τα πλοία ήταν δεμένα επί 8 μέρες. 150 νταλίκες με κηπευτικά περίμεναν να φύγουν για Αθήνα, με κίνδυνο να σαπίσει το φορτίο. Οι αγρότες επιτέθηκαν στους ναυτεργάτες και έγινε μάχη. Με ποιανών το μέρος είσαι;Επειδή σε μία κοινωνία πάντα υπάρχουν διαφορές και αντιτιθέμενα συμφέροντα, κι αυτά δεν μπορούν να λύνονται με τσαμπουκάδες, καθίσαμε και φτιάξαμε θεσμούς και νόμους. 

Αυτοί οι νόμοι λοιπόν λένε ότι μπορείς να απεργείς αλλά δεν μπορείς να εμποδίζεις τους άλλους να εργαστούν. Λένε ότι μπορείς να διαδηλώνεις, χωρίς όμως να κόβεις την κυκλοφορία. Και φυσικά η διαδήλωσή σου πρέπει να έχει περιορισμένη διάρκεια διότι αλλιώς διαταράσσεται σοβαρά η κοινωνική και οικονομική ζωή. 

Αν η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ ήταν κυβέρνηση, θα σεβόταν απολύτως το δικαίωμα απεργίας στον ιδιωτικό τομέα (στο Δημόσιο θα απαγόρευε την απεργία ρητώς και διά ροπάλου με ποινή απόλυσης προστίμου και αγωγής) αλλά αν κάποιος απεργός εμπόδιζε έναν άλλον να εργαστεί, θα συλλαμβανόταν θα πήγαινε αυτόφωρο κι από κει στο κελί. Αυτό θα κάναμε στο Ηράκλειο με τους ναυτεργάτες που εμπόδιζαν τον απόπλου κάθε πλοίου. Το ίδιο θα κάναμε και με την παρακώλυση συγκοινωνιών: μπαγλάρωμα με τη μία. Οι πρώτοι τραμπούκοι τρακτεριτζήδες θα ήταν ήδη στη φυλακή. 

@Το να είναι μπλοκαρισμένοι όλοι οι κεντρικοί δρόμοι της χώρας δεν είναι ακραίο; Δεν είναι ακραίο το να τελείται το σοβαρότατο ποινικό αδίκημα της παρακώλυσης συγκοινωνιών κατά συρροήν; Τι θα έπρεπε να κάνουν δηλαδή στους δρόμους για να είναι ακραίο; Να τους ανατινάξουν;

«Τελικά, τι είναι η θεαματική σύλληψη της Φεντερίκα Μογκερίνι, πρώην Ύπατης Εκπροσώπου της ΕΕ για την Εξωτερική Πολιτική;Πλήγμα στη φήμη της Ευρώπης ή απόδειξη ότι οι θεσμοί της λειτουργούν; Αν ρωτήσετε αριστερούς και αντισυστημικούς, θα σας πουν ότι αποδεικνύει τη σαπίλα του «νεοφιλελεύθερου μπλοκ».Αν ρωτήσετε φιλελεύθερους και πραγματιστές, θα σας πουν ότι είναι παράσημο: σε μια ανοιχτή κοινωνία οι κλέφτες συλλαμβάνονται, όχι εξαφανίζονται στα «ξενοδοχεία» της Σιβηρίας ή στα μπουντρούμια του Πεκίνου.

@Thanos Tzimeros-Την Ελλάδα δεν την κατέβαλαν τα θηρία. Κινδυνεύει όμως να χαθεί από τα σκουλήκια. Ακούστε τον Γιάννη Σμαραγδή για τον πόλεμο που δέχθηκε και τα τεράστια εμπόδια που του έβαλαν τα παραμάγαζα του Μαξίμου, για να μην κάνει ένα έργο με εθνικό περιεχόμενο, την ίδια στιγμή που χρηματοδοτούν ακόμα και σήμερα αφειδώς οτιδήποτε ταχταρίζει τη woke ατζέντα.

https://www.facebook.com/reel/719690831179243

@ "Το 1984, η Νέα Ζηλανδία αποφάσισε να καταργήσει πλήρως όλες τις κρατικές επιδοτήσεις. Ως το 1984, η προβατοτροφία στην Νέα Ζηλανδία ελάμβανε περίπου το 44% των εισοδημάτων της από κυβερνητικές επιδοτήσεις. Το κύριο προϊόν που παρήγε ήταν πρόβειο κρέας, το οποίο στις διεθνείς αγορές πουλιόταν προς 12,5 δολάρια/σφάγιο, ενώ η κυβερνητική επιδότηση ανερχόταν σε άλλα 12,5 δολάρια. Το 1987, καταργήθηκαν όλες οι επιδοτήσεις προς την προβατοτροφία. Όλοι οι προβατοτρόφοι ανέθεσαν σε μια ομάδα ειδικών να τους συμβουλεύσει τι έπρεπε να κάνουν, προκειμένου να μπορέσουν να πωλούν κάθε σφάγιο προς 30 δολάρια. 

Η συμβουλή ήταν η παραγωγή ενός διαφορετικού προϊόντος, το οποίο να επεξεργάζεται με διαφορετικές διαδικασίες και να πωλείται σε διαφορετικές αγορές. Το 1989, πέτυχαν να μετατρέψουν ένα προϊόν που πωλούσαν προς 12,5 δολάρια, σε ένα προϊόν που απέφερε 30 δολάρια.H τιμή του νέου προϊόντος, το 1991, ήταν 42 δολάρια, το 1994 ανήλθε σε 74 δολάρια και το 1999 έφθασε τα 115 δολάρια /σφάγιο.

                                                                (Θ.Τζήμερος-Δημιουργία ξανά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...