αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2025

Παραμύθια με προβλέψιμο τέλος...

«Όταν ξεκίνησα τον καυγά με τους εραστές του ξυλολίου στις αρχές του χρόνου, ο φίλος V.T. που εργάζεται ως σταθμάρχης και υπεύθυνος μεταφορών σε ένα μεγάλο σιδηροδρομικό σταθμό της Γερμανίας μου είχε γράψει ότι από το 1965, ο σταθμός του χρησιμοποιεί ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ πίνακα αυτοματισμού που είχε και η Λάρισα. 

Με αυτό τον πίνακα, διαχειρίζονται και κατευθύνουν 500 συρμούς καθημερινά, χωρίς ποτέ να υπάρξει κάποιο πρόβλημα και κατέληγε "αν στην Ελλάδα, με 20 δρομολόγια, καταφέρνετε να συγκρουστούν 2 τραίνα, κλείστε το το μαγαζί, και ακόμα και το πιο σύγχρονο σύστημα ασφαλείας θα αποδειχθεί ανεπαρκές αν το σβήνουν κάποιοι". 

Αν συγκρουστείτε με το αυτοκίνητό σας, μοντέλο του 1995, δεν θα κατηγορήσετε τους πάντες επειδή δεν είχε ABS, ESP, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, σύστημα διατήρησης της λωρίδας και ένα σωρό άλλα τέτοια καλούδια. Το οδηγείτε με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που το αγοράσατε και προσέχετε στο δρόμο! 

Συνεπώς, με δεδομένο ότι το υπάρχον σύστημα ήταν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΑΡΚΕΣ για να προλάβει το δυστύχημα, το λάθος ήταν 100% ανθρώπινο. 2 ηλίθιοι σταθμάρχες, έφυγαν για σουβλάκια και... γκόμενες και άφησαν άλλον ένα ηλίθιο που έκλεισε τον αυτοματισμό του πίνακα και τον γύρισε σε χειροκίνητο έλεγχο, τον οποίο αδιαφόρησε να κάνει. Για να μην αναφέρω τι κυκλοφορεί, ότι οι γυναίκες και τα τσίπουρα ήταν καθημερινότητα ΜΕΣΑ στο Σταθμαρχείο.

Συνεπώς έχουμε ένα φυσικό αυτουργό του δυστυχήματος και ψάχνουμε να βρούμε τους ηθικούς αυτουργούς, αυτούς δηλαδή που τον προήγαγαν από αχθοφόρο σε Σταθμάρχη, αυτούς που τον έκριναν κατάλληλο, αυτούς που ΕΠΕΜΕΙΝΑΝ στο διορισμό του και αυτούς που προσπάθησαν να καλύψουν τον κώλο των εμπλεκομένων, με μαϊμού διαγνώσεις για την υγεία τους. Και ΑΥΤΟ δεν θέλουν κάποιοι να ακουστεί στην Αίθουσα του Δικαστηρίου. 

Γι αυτό και τον έχουν βγάλει τελείως από το κάδρο και από την πρώτη μέρα τον είχαν βγάλει "αθώο". Και γι' ΑΥΤΟ επί 2 χρόνια μιλάνε για ένα παραμύθι περί λαθρεμπορίου, λες και η πυρόσφαιρα δημιούργησε τη σύγκρουση και όχι το αντίθετο.

Και γι' ΑΥΤΟ, κανένας τους δεν αναφέρει τα δύο (2) πιστοποιητικά ασφαλείας που εξέδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Σιδηροδρόμων, τρεις (3) μήνες πριν το δυστύχημα, ενώ θα έπρεπε να έχουν κρεμάσει τον Ακκού στα μανταλάκια, αν όλα ήταν ΤΟΣΟ άσχημα για τους σιδηροδρόμους μας.

Έχω την αίσθηση ότι όταν επιτέλους ξεκινήσει η Δίκη, κάποιοι κήνσορες της Κοινωνίας μας θα πρέπει να πάρουν τα βουνά, μετά από όσα ακουστούν. Και ΑΥΤΟ θέλουν, με νύχια και με δόντια να αποφύγουν, γιατί ΞΕΡΟΥΝ ότι το 3% πλέον θα είναι απάτητη κορυφή για τα αποκόμματά τους. Αναμένουμε...»

                                                                      (Κ. Κάπος-ευρωπαϊστές f/B)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...