αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2025

Απόψεις...

 

« Διαβάζω μια επιστολή-φωτιά της αντιπροέδρου του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων, που διαφωνεί με την απόφαση και περνά γενεές δεκατέσσερις τους συναδέλφους της στο ΕΚΑΣ. Σκέφτηκα ότι αυτή, επιστήμονας με κύρος και επιχειρήματα, θα με διαφωτίσει για τους λόγους της αντίδρασης σ’ αυτή τη διευθέτηση. Στο τέλος της μακροσκελούς ανακοίνωσής της, συμπυκνώνει ως ακολούθως τους λόγους της διαφωνίας της στην τοποθέτηση του ραντάρ στον συγκεκριμένο (και μοναδικό) λόφο.

Πρώτον, διότι το νέο αεροδρόμιο του Καστελλίου φτιάχνεται για τις ανάγκες του ΝΑΤΟ, οπότε αν βομβαρδιστεί σε πολεμική σύρραξη θα καταστραφεί και ο αρχαιολογικός χώρος (!) Βεβαίως, το Καστέλλι είναι καθαρά πολιτικό αεροδρόμιο, καμία σχέση με πολεμικά αεροπλάνα ή πολεμική υποδομή ή ΝΑΤΟϊκούς σχεδιασμούς, η αρχαιολόγος όμως τα ανατρέπει όλα αυτά με το απλοϊκό ερώτημα, «αν δεν είναι πολεμικό γιατί το κάνουν τόσο μεγάλο»;

Δεύτερο, διότι το αεροδρόμιο είναι ιδιωτικό. Άρα λειτουργεί με τη λογική του κέρδους. Ουδέν ψευδέστερο τούτου, πρόκειται για έργο σύμπραξης ελληνικού δημοσίου και ιδιωτικών εταιρειών [Ελληνικό Δημόσιο (45,90%) – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ -(32,46%) – GMR Airports Ltd (21,64%)], αλλά και να ήταν τι σημασία έχει; 

Μόλις διάβασα την ανακοίνωση αυτή, κάλμαρα. Κατάλαβα ότι απλώς δεν θέλουν να γίνει το αεροδρόμιο και πήγαν να επαναλάβουν όσα έγιναν στο μετρό Θεσσαλονίκης με τα αρχαία. Αυτά, ενώ μιλάμε για ένα από τα πιο σύγχρονα αεροδρόμια στην Ευρώπη, το δεύτερο μεγαλύτερο στη χώρα μετά το Ελ. Βενιζέλος, που θα εξυπηρετεί 15.000.000 επιβάτες τον χρόνο, θα δώσει 7.500 θέσεις μόνιμης εργασίας και (μαζί με τον ΒΟΑΚ) θα απογειώσει αναπτυξιακά την Κρήτη στον 21ο αιώνα. Τι να πει κανείς…»

                                                                    (Δ. Καμπουράκης- liberal.gr) 

 «Τα σενάρια είναι, πλέον, δύο: Είτε ένας παρατεταμένος πόλεμος χωρίς τέλος, είτε η κατάρρευση της Ουκρανίας. Αν συμβεί το δεύτερο και η Ρωσία επιβάλει τους όρους της, θα πρόκειται για συνολική ήττα της Δύσης· μια στρατηγική αποτυχία που θα μας βάλει σε μια εποχή διαρκούς και επεκτεινόμενης σύγκρουσης σε όλη την Ευρώπη. Ούτε για τον ρωσικό λαό, όμως, θα σημαίνει νίκη».

                                                                                (Protagon Team) 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...