αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025

Δύο "θεωρίες συνωμοσίας"...

                   

(Μεγάλη ανάρτηση ακατάλληλη για όσους ήδη έχουν διαμορφώσει  ΕΔΡΑΙΑ ΔΙΚΑΝΙΚΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ και έχουν βγάλει ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ χωρίς να έχουν διαβάσει ούτε γραμμή  από τις χιλιάδες σελίδες ανακριτικού υλικού, μαρτυρίες, καταθέσεις, πορίσματα κλπ. Κατάλληλη μόνο για στοιχειωδώς λογικούς ή έστω για αναγνώστες της Αγκάθα Κρίστι).

Α. ΤΑ ΓΕΓΟΝΌΤΑ

Την νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου 2023, ημέρα Τρίτη αμέσως μετά το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας, η επιβατική αμαξοστοιχία Αθηνών  – Θεσσαλονίκης  συγκρούεται μετωπικά με μια εμπορική αμαξοστοιχία η οποία εκτελεί την διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα, διότι η σταθμάρχης Λαρίσης ρύθμισε λάθος τα κλειδιά και έβαλε την επιβατική στην γραμμή καθόδου στην οποία κινείτο η εμπορική. Από την σφοδρή σύγκρουση συνολικής αθροιστικής  ταχύτητας περί τα 250 χλμ/ ανα ώρα,  σκοτώθηκαν 57 άτομα, κυρίως φοιτητές οι οποίοι επέστρεφαν στις σπουδές τους, μετά την τριήμερη αργία. 

Από την σύγκρουση προκλήθηκε έκρηξη με το μανιτάρι να εκτοξεύεται πολλά μέτρα από το έδαφος. Από την πυρόσφαιρα κατακάηκαν τα δύο πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Στο  δεύτερο βαγόνι λειτουργούσε η καντίνα του συρμού. Οι άλλοι δύο σταθμάρχες των οποίων η βάρδια έληγε στις 12 τα μεσάνυχτα, έφυγαν πρόωρα αφού απέμενε η αμαξοστοιχία του δυστυχήματος και θεώρησαν ότι ο τρίτος μπορούσε να διαχειριστεί την κατάσταση. Μετά την σύγκρουση, έφτασαν επί τόπου συνεργεία διάσωσης με ασθενοφόρα, αλλά και γερανούς για τον απεγκλωβισμό πιθανών τραυματιών και την ανακομιδή των θυμάτων.

Το 2014 είχε υπογραφεί από την κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου, σύμβαση για τοποθέτηση συστήματος αυτομάτου ελέγχου και παρακολούθησης του συνόλου του σιδηροδρομικού δικτύου, με χρονοδιάγραμμα παράδοσης το 2016.  Όμως η κοινοπραξία ΤΟΜΗ ΑΕ – ALSTOM AE (πρόκειται περι της γαλλικής εταιρείας που διαχειρίζετο τότε του γαλλικούς σιδηροδρόμους), χώρισε το έργο στα δύο και κατασκεύασε η μεν ΤΟΜΗ ΑΕ το νότιο τμήμα, η δε ALSTOM το βόρειο τμήμα. 

Όμως όταν τα δυο συστήματα συναντήθηκαν, διαπιστώθηκε ότι η κάθε εταιρεία είχε χρησιμοποιήσει ΆΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ – ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ – ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ που δεν ήταν ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ. Αποτέλεσμα ήταν, αντί να κηρυχτεί ΕΚΠΤΩΤΗ η κοινοπραξία, να καταπέσουν οι εγγυητικές επιστολές και  να επιστραφούν τα χρήματα στην ΕΕ, αντί αυτού να δοθούν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ  Έξι (6)  παρατάσεις με υπογραφή υπουργού Σπίρτζη. Επίσης μία παράταση επί κυβερνήσεως ΝΔ με υπογραφή υπουργού Καραμανλή.

Β. ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ ΝΟ 1

α) Ενάμιση μήνα πριν το δυστύχημα το σωματείο εργαζομένων ΟΣΕ είχε αποστείλει επιστολή στο υπουργείο Μεταφορών με την οποία επεσήμανε ότι οι μεταφορές δεν είναι ασφαλείς επειδή δεν έχει παραδοθεί το σύστημα παρακολούθησης των συρμών και τηλεδιοικησης.

β) Ο ΣΥΡΙΖΑ, στου οποίου την γνώση περιέρχεται η επιστολή, προκαλεί επερώτηση στην Βουλή, στην οποία ο υπουργός Κ. Καραμανλής διαβεβαιώνει τους βουλευτές ότι η ασφάλεια είναι εξασφαλισμένη.

γ) Μετά το δυστύχημα, η πυροσβεστική σε συνεργασία με την Περιφέρεια Λάρισας, ΜΠΑΖΩΝΟΥΝ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ το περιβάλλον του δυστυχήματος, χωρίς να τηρηθούν οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον κώδικα διερεύνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων, διότι κάτι θέλουν να κρύψουν.

δ) Τις εντολές για ΤΟ ΜΠΑΖΩΜΑ τις παίρνουν απ’ ευθείας από τον υπουργό ΣΕ ΑΓΑΣΤΉ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ.

ε) Αυτό που θέλουν να κρύψουν είναι ότι, η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε παρανόμως (χωρίς παραστατικά) κάποιο εύφλεκτο υγρό με το οποίο κάποιος ΦΙΛΟΣ και ΚΡΥΦΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΠΘ,  που έχει σχέση με καύσιμα, προκειμένου να ΝΟΘΕΥΣΕΙ τα καύσιμη που διακινεί.

στ) Προκειμένου να καλύψουν τους εαυτούς τους και τους κολλητούς τους και να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια, θέτουν συνεχώς ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΜΠΟΔΙΑ στην διερεύνηση του δυστυχήματος. Βάζουν δικούς τους ανακριτές, εισαγγελείς, πραγματογνώμονες κλπ. Επί πλέον ο ΠΘ διαβεβαιώνει από το Βήμα της Βουλής ότι δεν υπάρχει παράνομο φορτίο, πράγμα που τον διαψεύδει η έκρηξη που ακολούθησε την σύγκρουση.

η) Ενάμιση μήνα ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ, αγοράστηκε από ΑΓΝΩΣΤΟ υπερθεματιστή, ποσότητα ξυλολίου 25.000 λιτρων, από κατασχεμμένο φορτίο.

θ) Τμήμα του φορτίου, ποσότητας 3,5 έως 4 τόνους , μεταφέρονταν με παράνομα δοχεία, στην εμπορική αμαξοστοιχία , σύμφωνα με πόρισμα του πανεπιστημίου της Γάνδης, γεγονός που προκάλεσε την έκρηξη και αποδεικνύει ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΠΘ.

η) Από τα 57 θύματα,  από την σύγκρουση σκοτώθηκαν επί τόπου μόνο 30, ενώ τα υπόλοιπα 27  κάηκαν από την έκρηξη και την πυρκαγιά  με μαρτυρικό θάνατο διάρκειας 3 λεπτών.

θ) Ο Καραμανλής έδωσε την 7η παράταση της σύμβασης με την ανάδοχο κοινοπραξία, διότι ΤΑ ΠΗΡΕ (λαδώθηκε)  για αυτόν τον λόγο, και ως εκ τούτου ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ (δόλος και φόνος) ΣΕ ΑΓΑΣΤΉ ΣΥΝΈΡΓΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ.

ι) Ο φυσικός αυτουργός σταθμάρχης ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΊΠΟΤΑ γιατί ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ η τηλεδιοικηση, τα τραίνα θα σταματούσαν μόνα τους ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ.

ια) Ξεσηκώνεται ένα ΑΥΘΌΡΜΗΤΟ κοινωνικό κίνημα που ζητά ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΠΘ, και παραίτηση της κυβέρνησης.  Ο ΛΑΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΠΑΖΩΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. Και ότι η Δικαιοσύνη είναι ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΉΣ ΤΟΝ ΠΘ.

ιβ) Ο Πθ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ τον υπεύθυνο υπουργό, πράγμα που αποδεικνύει ΟΤΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟΝ "ΚΡΑΤΑΕΙ".

 

Γ. ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ ΝΟ 2

α) Το 2013 η κυβέρνηση Σαμαρά, προσπαθεί να πουλήσει τον ΟΣΕ (έναν οργανισμό που είχε ζημιές 1 δίς τον χρόνο) έναντι του ποσού των 300 εκατομμυρίων. Η τότε αντιπολίτευση μιλά για ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ και απειλεί ΜΕ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ.

β) Το 2016 η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ πουλά στην Ιταλική εταιρεία τους συρμούς και το μεταφορικό έργο. Έναντι 50 εκατομμυρίων ευρώ. Οι συνδικαλιστές όχι μόνο δεν μιλούν για ξεπούλημα αλλά δεν αντιδρούν καθόλου. Ίσως γιατί ο πρόεδρος τους γίνεται δεξί χέρι του Πρόεδρου της Hellinic train. Πιθανώς γιατί υπήρξαν συμφωνίες κάτω από το τραπέζι ότι οι συνδικαλιστές θα εξακολουθούν ανενόχλητοι τις δραστηριότητες τους.

γ) Την πρώτη Κυριακή του Μαρτίου του 23, ο ΠΘ σχεδιάζει να ανεβεί Λάρισα να εγκαινιάσει την ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης. Το  ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΊ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ διότι θα ανεβάσει κι άλλο την δημοτικότητα του Μητσοτάκη εν όψει εκλογών του ‘23.

δ) Το σωματείο εργαζομένων ΟΣΕ στέλνει την επιστολή που προαναφέραμε πως οι μεταφορές είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ. Ταυτόχρονα η επιστολή γνωστοποιείται στην αξιωματική αντιπολίτευση η οποία δράττεται της ευκαιρίας, φέρνει την υπόθεση στην Βουλή, ο οποίος διαβεβαιώνει πώς οι μεταφορές είναι ασφαλείς και ΕΚΘΕΤΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ   ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ.

ε) Ο Πολάκης στις 11.2.23 λέει «ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ. ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Ή ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΙΟ». Στις 15.2.23 λέει «ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ. ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ». Κανείς δεν καταλαβαίνει ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ, αφού οι δημοσκοπήσεις τους έχουν για τα μπάζα.

στ) Στις 28.2, οι δυο συνυπεύθυνοι την κοπανάνε και αφήνουν έναν τρίτο κατ’ ομολογία τους,  ψιλοχαζό. Αυτός  βάζει την ΤΟΠΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ Λάρισας – Κατερίνης Θεσσαλονίκης στην ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΓΡΑΜΜΉ. Ο μηχανοδηγός το αντιλαμβάνεται, κάνει ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΟΠΙΣΘΕΝ, ειδοποιεί για την μλκια του σταθμάρχη, αυτός αλλάζει το κλειδί στην κανονική θέση, και η αμαξοστοιχία φεύγει κανονικά. Λίγο αργότερα έρχεται η αμαξοστοιχία Αθήνα  -  Θεσσαλονίκη που ΠΑΛΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΓΡΑΜΜΗ, με αποτέλεσμα ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ.

ζ) Με δεδομένο ότι υπάρχουν ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ οι οποίες ΠΡΟΔΗΛΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΕ, την όλη ιστορία την έχουν στήσει οι μυστικές υπηρεσίες  της χώρας αυτής, (πιθανώς σε αγαστή συνεργασία και με άλλες γειτονικές χώρες), συνεπικουρούμενες από κόμματα τα οποία είτε έχουν δηλωσει  ΕΥΘΕΩΣ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΡΩΣΣΙΑ είτε κρατούν τα προσχήματα, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ Η ΑΝΤΙΔΥΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ, και πάντως αφ’ ενός τους συμφέρει η πτώση Μητσοτάκη, αφ’ έτερου θέλουν να πάρουν ρεβανς για γεγονός με το όποιο χρεώθηκαν 104 νεκρούς και ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.

η) Στο σχέδιο, το οποίο δεν ήταν ανάγκη να εξελιχτεί έτσι, και πιθανώς δεν γνώριζαν όλοι, όλες τις πτυχές του, συμμετείχαν οι συνδικαλιστές, οι σταθμάρχες που έφυγαν, ο σταθμάρχης που έμεινε, και διάφοροι άλλοι πολιτικοί παράγοντες.

θ) Τον ρόλο του «πιστολιού» ΣΤΗ  ΣΥΝΈΧΕΙΑ, ανέλαβαν σχεδόν όλα τα «ΠΕΤΣΩΜΕΝΑ ΜΜΕ ΜΕ ΧΡΗΜΑ ΤΗΣ ΝΔ» (!), με κύριο όπλο-πολυβόλο ΣΤΡΑΤΗΓΟ,  ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΉ,  ο οποίος κατηγορείται ως ηθικός αυτουργός σε δολοφονία αστυνομικού σε οπαδικές καταδρομικές επιχειρήσεις, και ο οποίος έχει συμφέροντα ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ. Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ διαθέτει ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΑ έντυπα μέσα που εξαγόρασε από πρώην μεγάλο οργανισμό,  site, portal δημοσιογραφικό και τηλεοπτικό σταθμό. Ιδανικός για να δημιουργήσει λαϊκή δυσαρέσκεια και κίνημα διαμαρτυρίας .

Πείτε μου τώρα. Με το χέρι στην καρδιά. Και στην λογική!! Αν υποθέσουμε ότι κάποια από τις δυο θεωρίες ισχύει, ποια από τις δυο ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΗ;   Μιά Αμερικάνικη παροιμία λεει "Follow the money". Ας το έχουμε και αυτό υπ' οψιν μας».

                                                                                (Christos Stavridis-ευρωπαϊστές f/B)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...