αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023

Aπόψεις...

 

@ George Athanasios Tsoukaladakis (ευρωπαϊστές f/B) 

Ο σταθμάρχης που έκανε τα ολέθρια λάθη είναι δημόσιος υπάλληλος. Ο άλλος σταθμάρχης που εγκατέλειψε το πόστο του για να πάει για σουβλάκια είναι δημόσιος υπάλληλος. Ο άνθρωπος που τοποθέτησε τον ανίδεο σταθμάρχη σε τέτοια θέση είναι δημόσιος υπάλληλος. Ο επιθεωρητής τους είναι δημόσιος υπάλληλος.

Ο επιμελητής γιατρός που χορήγησε αναρρωτική στον προϊστάμενο, χωρίς καν να τον δει, είναι δημόσιος υπάλληλος. Ο προϊστάμενος αυτού του γιατρού που του ζήτησε τηλεφωνικά να το κάνει και μετά άρχισε να λέει παιδαριώδη ψέματα είναι δημόσιος υπάλληλος.

ΟΜΩΣ οι διαδηλωτές σήμερα στη συγκέντρωση φώναζαν... "ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ"! Και ένα παιδάκι φώναζε από το μικρόφωνο πως "τα παιδιά τα σκότωσε η δίψα του κεφαλαίου για υπερκέρδη". Και, ναι. Η συντριπτική πλειονότητα όλων αυτών είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Μουρλή χώρα. Για τα σκουπίδια.  (Takis Latas)

@ Από τις 23:04 έως τις 23:21 φαίνεται ότι προσπαθούσε να μιλήσει με κάποιον ώστε να σταματήσει την πορεία του τρένου, ο μηχανοδηγός του Intercity που συγκρούστηκε με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Mega, για 17 λεπτά, ο Γιώργος Κουτσούμπας φέρεται να καλούσε επίμονα τον σταθμάρχη της Λάρισας χωρίς να παίρνει απάντηση, ενώ τηλεφωνούσε και στους συναδέλφους του, τους μηχανοδηγούς που βρίσκονταν συνήθως στο τιμόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας προς Αθήνα, για να επιβεβαιώσει την υποψία του. Αν, δηλαδή, το τρένο με τα εμπορεύματα ερχόταν, όπως φοβόταν, κατά πάνω του.

@ Οι σπείρες Ρομά που μεταπωλούν το χαλκό σε χυτήρια είναι μόνο η εμπροσθοφυλακή. Μιλάμε για μεγάλα κυκλώματα. Αρκεί να ακολουθήσει κανείς τη διαδρομή του χρήματος, λέει στο Liberal ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ Τάκης Θεοφανόπουλος, προσθέτοντας ότι δεν γίνεται η αστυνομία να μην μπορεί να σπάσει το απόστημα. Μιλά για μια ετήσια ζημιά 15 εκατ ευρώ στον ΟΣΕ, αναφέρεται στις εμπειρίες που έζησε κατά τη θητεία του, την περίοδο 2010-2016, αλλά και στο γεγονός ότι είχε φτάσει να απευθυνθεί ακόμη και στην ΕΥΠ για το συγκεκριμένο θέμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...