αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020

Παιδεία: Το σύστημα κράσαρε...


«Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο, d.school.edu.gr, εγγραφή των μαθητών σε κυψέλες, e-class και e-me. Με άλλα λόγια «Ψηφιακό σχολείο». Φανταστείτε τώρα την εικόνα: Χιλιάδες άνθρωποι τις τελευταίες μέρες, γονείς, παιδιά, δάσκαλοι, καθηγητές, κλεισμένοι στο σπίτι «καραντίνα» να προσπαθούν να μπουν στην πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας για να ανοίξουν λογαριασμό και να συντονιστούν «στην ασύγχρονη εκπαίδευση». Και δεν μπαίνουν, γιατί το σύστημα «κράσαρε». Και όλοι μαζί να επιμένουν, γιατί το χρονικό όριο από το υπουργείο Παιδείας εκπνέει (σίγουρα θα πάρει παράταση, δεν γίνεται αλλιώς). Τα παιδιά πρέπει να μάθουν, τόσες μέρες στο σπίτι και ποιος ξέρει πόσες ακόμη.

Να μάθουν. Μαθαίνουμε όμως από αυτούς που ξέρουν. Από αυτούς που παίζουν το διαδίκτυο στα δάχτυλα και βοηθούν μαθητές (κυρίως των δημοτικών σχολείων) να συντονιστούν μαζί τους. Δεν μιλάμε για τους γονείς. Οι γονείς δεν είναι υποχρεωμένοι να διδάσκουν τα παιδιά τους. Δεν είναι οι δάσκαλοί τους. Άλλοι είναι. Που όμως δεν ξέρουν. Γιατί, πολλοί από τους εκπαιδευτικούς, δεν φρόντισαν μέχρι χθες να μάθουν, αν και τους δόθηκε πολλές φορές στο παρελθόν η ευκαιρία να «επιμορφωθούν». 

Ακόμη και «κομπιούτερ» –προσφορά του κράτους– απέκτησαν μετά την ολοκλήρωση των σεμιναρίων πληροφορικής που παρακολούθησαν, προ κρίσης βέβαια. Αλλά ποτέ δεν υπήρξε η ανάγκη να τα χρησιμοποιήσουν στο πλαίσιο των καθηκόντων τους. Και ας βλέπανε δίπλα τα ιδιωτικά σχολεία να τρέχουν ψηφιακά. Να μαθαίνουν στους μαθητές τους ακόμη και «κώδικα» να γράφουν. 

Να τους δίνουν τη δυνατότητα να μπαίνουν στις ψηφιακές πλατφόρμες των ιδιωτικών σχολείων τους για να παίρνουν τα μαθήματα όταν απουσίαζαν και επιπλέον ασκήσεις (για όσους μαθητές ήθελαν –λέμε τώρα– να αναζητήσουν επιπλέον υλικό για τα μαθήματα). Μέχρι σήμερα. Τις μέρες του κορωνοϊού. Που τώρα δάσκαλοι και καθηγητές των δημόσιων σχολείων αναγκάζονται να διδάξουν διαδικτυακά.Που ενώ οι μαθητές πολλών ιδιωτικών σχολείων –όχι όλων, καθώς υπάρχουν κάποια που έχουν βρεθεί απροετοίμαστα– έχουν ξεκινήσει κανονικά τα μαθήματά τους, στα δημόσια προσπαθούν να μπουν ακόμη στην πλατφόρμα».

                      (Απόσπασμα άρθρου της Χρ. Μακρή από την ΑΤΗensvoice )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...