@Η ελεύθερη αγορά, την οποία υπερασπίζομαι σθεναρώς, έχει τους κανόνες της: θέλει μια εταιρεία να προπαγανδίζει τη νέα "κανονικότητα"; Μπορεί ελεύθερα να το κάνει. Μπορώ και εγώ όμως, ως καταναλωτής, να μην ξαναγοράσω προϊόντα της. Έχετέ το υπόψη αυτό, εάν χρειαστείτε καινούργιο στρώμα.
Η διαφήμιση που βλέπετε είναι του 2022, την οποία με μεγάλο καμάρι προέβαλε η εταιρεία. Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε εάν αύξησε ή μείωσε τις πωλήσεις της MEDIA STROM. Διότι μία αντίστοιχη woke ιδέα του marketing της εταιρείας Victoria's secret με υπέρβαρες, κόντεψε να την χρεοκοπήσει οπότε ξαναγύρισαν πανικόβλητοι στα παραδοσιακά καλλίγραμμα μοντέλα. Η διαφορά είναι απλή: είναι άλλο να αποδέχομαι τη διαφορετικότητα, και άλλο να την προβάλλω ως πρότυπο.
Στην περίπτωση της διαφήμισης της MEDIA STROM, υπάρχει και μια άλλη διαφορά: η αποδοχή της διαφορετικότητας αφορά την απόφαση των δύο αντρών (μαύρων, άσπρων, κίτρινων, κόκκινων - δεν μας ενδιαφέρει) να κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι. Όχι όμως το εμφανιζόμενο ως δικαίωμά τους να υιοθετήσουν παιδί και να το βάζουν να κοιμάται μαζί τους. Όπως βλέπετε, το παιδί είναι λευκό, άρα είναι υιοθετημένο.
Ε, όχι λοιπόν! Δεν φτάνει που βίωσε την τραγωδία της ορφάνιας ή της απόρριψης, γι' αυτό άλλωστε προσφέρθηκε προς υιοθεσία, θα πρέπει να βιώσει ισοβίως και την τραγωδία της έλλειψης μάνας! Η μάνα, πραγματική ή θετή, είναι ο πυρήνας της οικογένειας. Η μάνα γεννάει. Η μάνα αγκαλιάζει και χαϊδεύει το παιδί της ακόμα και όταν ενηλικιωθεί. (Η Ελληνίδα μάνα μερικές φορές το παρακάνει...)
Δεν
μπορούν να υποκαταστήσουν τη μάνα δύο μαντράχαλοι, όσο στοργικοί και
πολιτισμένοι κι αν είναι! Το ίδιο το παιδί, ενστικτωδώς, δεν μπορεί να το
βιώσει αυτό. Ένα κορίτσι 17 χρόνων θα τρέξει στην αγκαλιά της μάνας του! Θα
τρέξει και στην αγκαλιά των μαντραχαλάδων;
Υ.Γ. Όλα αυτά προέρχονται από μια διαστροφή της διαφήμισης: να μην μιλάει για το προϊόν, αλλά να αποκτήσει πολιτικό – κοινωνικό λόγο, στοχεύοντας δήθεν σε ισχυρότερους δεσμούς με το κοινό, εκμεταλλευόμενη τις trendy αντιλήψεις. Αυτό, εξ ορισμού, και το γράφω ως επαγγελματίας διαφημιστής, είναι παραπλάνηση: ένα στρώμα, ή ένα μπουκάλι γάλα, έχει κάποιες ιδιότητες. Γι' αυτές θα έπρεπε να το επιλέγουν οι καταναλωτές του.
Όταν μια εταιρεία
παρακάμπτει την ουσία και επενδύει σε επικοινωνιακή συσκευασία, λυπάμαι, αλλά
θα έχει και τα επίχειρα των επιλογών της. Εγώ, ας πούμε, που έτυχε το 2022 να
ψάχνω για στρώμα, απέκλεισα την MEDIA STROM, διά βίου, από τις επιλογές μου.
Την ενημερώνω ότι έχω αρκετά σπίτια και χρειάζομαι πολλά στρώματα. Ας πουλήσει
στο λοατκάτο.
@ Φανταστείτε μια οργάνωση που χρηματοδοτεί τρομοκράτες, που προσλαμβάνει δολοφόνους ως διευθυντές σχολείων, που κάνει πλύση εγκεφάλου σε παιδιά εντάσσοντάς τα στον ισλαμικό φονταμενταλισμό, που προπαγανδίζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη δολοφονία ανθρώπων μόνο και μόνο επειδή είναι μέλη μιας διαφορετικής θρησκείας.Μια τέτοια οργάνωση υπάρχει!
Όχι δεν είναι ο ΙSIS ούτε η Αλ-Κάιντα. Ονομάζεται Οργανισμός Αρωγής και Έργων (UNRWA) και ανήκει στον ΟΗΕ! Έχει συγκεντρώσει δισεκατομμύρια δολάρια από δυτικές χώρες, με τις Ηνωμένες Πολιτείες να είναι ο κύριος δωρητής. (Εκατομμύρια έχει δώσει και συνεχίζει να δίνει και η Ελλάδα. Παρά την οικονομική κρίση, το 2009 δώσαμε 4,5 εκατομμύρια δολάρια.
Για χρόνια, η UNRWA καλύπτεται από μυστικότητα με ελάχιστη λογοδοσία προς τα έθνη δωρητές – ενώ παράλληλα χρησιμεύει ως βάση για τις αραβικές τρομοκρατικές επιχειρήσεις. Οι τρομοκράτες έχουν χρησιμοποιήσει εγκαταστάσεις του ΟΗΕ ως βάσεις εκτόξευσης πυραύλων, δάσκαλοι εκπαιδεύουν μισό εκατομμύριο παιδιά κάθε μέρα για να γίνουν μάρτυρες του Ισλάμ.
@ Δανειστήκαμε με το 2ο μεγαλύτερο επιτόκιο στην Ευρώπη, μεγαλύτερο από το μεσοσταθμικό επιτόκιο των δανείων που έχουμε ήδη συνάψει. Δηλαδή, κάθε νέος δανεισμός που ανακυκλώνει το χρέος μάς επιβαρύνει με επιπλέον τόκους. Όχι όμως ο Υπουργός Οικονομικών που επαίρεται για το 3,5% που "εξασφάλισε" η σοσιαλιστική Ελλάδα, όταν π.χ. η φιλελεύθερη Ελβετία για το δεκαετές ομόλογο δανείζεται με 0,86%.
Μην ξεχνάτε ότι τώρα βρισκόμαστε σε περίοδο χάριτος. Πληρώνουμε μόνο τόκους, οι οποίοι όμως ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΑΛΜΑΤΩΔΩΣ! Μετά το 2032, θα λήξει η περίοδος χάριτος, και μάλιστα το χρέος θα αυξηθεί ΑΥΤΟΜΑΤΑ κατά 25 δισ. ευρώ, καθώς θα προστεθούν οι τόκοι δανείων του "δύσκολου" 2013 που είναι "παγωμένοι" για δύο δεκαετίες. Μετά το 2032 θα χρειαζόμαστε πάνω από 15 δισεκατομμύρια ευρώ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ για τοκοχρεωλύσια.
Από πού θα βρεθούν αυτά τα
λεφτά; Για όνομα του Θεού, ανεύθυνοι γαλαζαίοι! Πάμε ξανά για στουκάρισμα στα
βράχια με το κεφάλι, και πανηγυρίζετε;
(Θ.Τζήμερος - Δημιουργία ξανά)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου