αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024

Απόψεις...

 

«Οριστικό τέλος στη μεγάλη ανάπλαση του Λόφου του Στρέφη, μέσω εξασφαλισμένης ιδιωτικής δωρεάς άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ, βάζει ο νέος δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας. Η ιστορία της ανάπλασης ξεκινάει από τα χρόνια της δημοτικής αρχής Μπακογιάννη, όταν αποφασίστηκε να προχωρήσει η ολική ανάπλαση του λόφου, μέσω του προγράμματος «Υιοθέτησε την πόλη σου», και της δωρεάς ύψους 1.150.000,00 ευρώ της PRODEA Investments. Στόχος τους ήταν να αποκατασταθούν οι υποδομές με έργα αντιπλημμυρικά, φωτισμού και πρασίνου, να επιστρέψει η γειτονιά πάλι στους πραγματικούς της κατοίκους και να μετατραπεί σε σημείο αναφοράς και τόπος περιπάτου, άθλησης και ψυχαγωγίας.

Στο σχέδιο αντέδρασαν στελέχη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και οι «γνωστοί-άγνωστοι», οι οποίοι σε καθημερινή βάση βάλθηκαν να μπλοκάρουν τη βελτίωση των συνθηκών στον Λόφο του Στρέφη, απειλώντας τους εργαζομένους του δήμου αλλά και της εταιρείας, σε βαθμό που χρειάστηκε αρκετές φορές να επέμβει η Αστυνομία για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Ωστόσο, τα σχέδια ανάπλασης οδεύουν μια και καλή στον κάλαθο των αχρήστων, με απόφαση του επικεφαλής της νέας δημοτικής αρχής Χάρη Δούκα. 

Και τα εύλογα ερωτήματα που προκύπτουν κατόπιν αυτής της απόφασης από τον νυν δήμαρχο Αθηναίων είναι πολλά, με αρκετούς στην Πλατεία Κοτζιά να αναφέρουν χαμηλόφωνα πως εξαργυρώνονται πολιτικά γραμμάτια από την πρόσφατη προεκλογική περίοδο, όπου ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ στήριξαν τον σημερινό δήμαρχο.  Παράλληλα, εύλογα διερωτώνται πώς είναι δυνατόν ένας δήμος να έχει την πολυτέλεια να απορρίπτει και να πετά, κυριολεκτικά, στα σκουπίδια μια χορηγία ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ σε μια τόσο δύσκολη περίοδο». 

                                                                                           (iefimerida.gr)

« Ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας επισκέφθηκε στα Τίρανα τον Αλβανό ομόλογό του και μετά τη συνάντηση εξέδωσαν κοινή δήλωση. Ημουν σίγουρος πως ο κ. Χ. Δούκας θα έθετε το ζήτημα του φυλακισμένου δημάρχου Χειμάρρας στον Αλβανό συνάδελφό του, αλλά διαψεύστηκα πανηγυρικά. Δεν είπε κουβέντα για τον Φρέντι Μπελέρη ο κ. Δούκας. 

Θα μου πείτε, σοσιαλιστής είναι ο άνθρωπος, ακούει για Βόρειο Ηπειρο και βγάζει φλύκταινες. Τι θέλαμε, να υπερασπιστεί ένα θέμα που δεν τον αγγίζει, δεν τον αφορά; Μα έτσι αποδυναμώνεται ένα εθνικό ζήτημα, θα αντιτείνει ένας καλόπιστος αναγνώστης. Οι Αλβανοί έχουν καταγράψει τη σιωπή του νέου δημάρχου Αθηναίων για ένα ζήτημα που ο απελθών δήμαρχος, Κώστας Μπακογιάννης, είχε ανεβάσει ψηλά στην ατζέντα του».

                                                                      (Σ.Μουμτζής- ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

«Ολοκληρώθηκε και παραδίδεται αύριο στην κυκλοφορία ο οδικός άξονας Αμβρακίας – Ακτίου, συνολικού μήκους 49 χλμ. Το συγκεκριμένο έργο δημοπρατήθηκε το 2010 και τελείωσε 13 χρόνια μετά!Υ πάρχουν πολλές αντίστοιχες περιπτώσεις από το παρελθόν. 

Ας θυμηθούμε, λ.χ., το έργο επέκτασης του τραμ από το Φάληρο στον Πειραιά. Ο σχεδιασμός του ολοκληρώθηκε το 2007, ο διαγωνισμός ξεκίνησε το 2009 και από εκείνη τη στιγμή χρειάστηκαν τέσσερα ολόκληρα χρόνια για να υπογραφεί η σύμβαση. Και από το 2013 που υπεγράφη, έφτασε το 2021 και για αρκετούς μήνες το τραμ παρέμενε «κολλημένο» στην Πολεοδομία Πειραιά, που δεν έδινε άδεια εξαιτίας ενός κτιρίου δίπλα στις γραμμές του τραμ το οποίο είχε υποστεί ζημιές από πυρκαγιά. 

Τα «καταραμένα» έργα δεν κοστίζουν μόνο δισ., με τα οποία επι- βαρύνονται το κράτος και οι φορολογούμενοι. όπως το μετρό Θεσσαλονίκης ή η ανάπλαση του Φαληρικού Ορμου».

                                                                    (Γ. Επτακοίλη-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...