αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2024

Απόψεις...

  

«Τρέχει η Κυβέρνηση πίσω από τις δημοσκοπήσεις. Διότι, δεν μπήκε εγκαίρως στη μάχη. Δεν απάντησε στον λαϊκισμό συνολικά της Αντιπολίτευσης. Από την Ακροδεξιά μέχρι την άλλη μπάντα στην Αριστερά, οι πάντες χρησιμοποίησαν τα ίδια επιχειρήματα. Ένας χυλός που κατάφερε, ωστόσο, να δημιουργήσει «εντυπώσεις». Τώρα η κοινή γνώμη είναι βέβαιη ότι «εξαφανίστηκαν» βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας! Ακόμη κι οι «σοβαροί» του ΠΑΣΟΚ αφήνουν τις… αμφιβολίες τους να δηλητηριάζουν το κοινό, αφού δεν μπορούν να αποκλείσουν το…ενδεχόμενο! Το λένε χωρίς να το πουν.

Το βράδυ του Φεβρουαρίου 2023, στο σταθμό της Λάρισας, ο σταθμάρχης είχε κονσόλα για αυτόματη χάραξη διαδρομής σε τοπικό επίπεδο, συνολικού μήκους οκτώ χιλιομέτρων που του έδινε τη δυνατότητα να βάλει το τρένο στη σωστή γραμμή ανόδου ώστε να συνεχίσει απρόσκοπτα την πορεία του προς την Κατερίνη. Ο σταθμάρχης δεν χρησιμοποίησε το αυτόματο σύστημα. Έκανε τη δουλειά του με το…χέρι. Μια επιλογή που στάθηκε μοιραία για τους 57 επιβάτες. Εάν αντιθέτως είχε λειτουργήσει το αυτόματο σύστημα, όπως έκανε άλλες ημέρες στη βάρδιά του, η αμαξοστοιχία θα είχε κινηθεί στη γραμμή ανόδου και δεν θα είχε μπει στη διαγώνιο για να βρεθεί στη γραμμή καθόδου, όπου κινούνταν προς τη Λάρισα η εμπορική αμαξοστοιχία.

Κατηγορείται ο παραιτηθείς από την πρώτην στιγμή Κ. Αχ. Καραμανλής ότι δεν ολοκλήρωσε εγκαίρως τη Σύμβαση 717, αλλά κατηγορείται ταυτοχρόνως ότι δεν κήρυξε έκπτωτη την ανάδοχο εταιρεία στην οποία έπρεπε να έχει καταλογίσει πρόστιμο ενώ αυτός της έδωσε κι άλλο ποσό να συνεχίσει! Αυτή τη σκόπιμη ασυναρτησία την ονομάζουν…αντιπολίτευση. Πετάνε προτάσεις κι όποιος καταλάβει. Είναι η απόλυτη αντίφαση ο ισχυρισμός. Εάν σταματούσε τη σύμβαση θα έλεγαν ότι κακώς το έκανε, όπως κι ότι τη συνέχισε. Το γνωστό «μονά-ζυγά όλα δικά σου»… 

Δεν ξέρω, εάν οι υπογράφοντες γνωρίζουν πως ο Νόμος αυτός αλλάζει στο πλαίσιο της Συνταγματικής Αναθεώρησης.Αλλά, επειδή στη φάση πρωτοστατεί ο ΣΥΡΙΖΑ, αποφεύγει να απαντήσει γιατί δεν πρόταξε την αλλαγή στο Νόμο περί Ευθύνης Υπουργών, το 2019, στη συζήτηση για την παράθεση των άρθρων προς Αναθεώρηση. Θα γινόταν πιο πιστευτός στη σημερινή του αγωνία».

                                                                    ( Άρης Πορτοσάλτε- liberal.gr) 

«Τα όποια λάθη της κυβέρνησης, συν η περιβόητη μονταζιέρα που «αποκάλυψε» το «Βήμα της Κυριακής» και που δεν ήταν τίποτα άλλο από μια παραποίηση διαλόγων, άγνωστο από ποιους που όμως δεν παραπλάνησε τη Δικαιοσύνη ή τις έρευνες, δεν πρέπει να μας κρύβουν την ευρύτερη εικόνα. Η εξέλιξη της ιστορίας των Τεμπών, ξεπερνά τα Τέμπη αυτά καθ’ αυτά.

Τα Τέμπη είναι το υπομόχλιο, με το οποίο επιχειρούν να υποσκάψουν στα σοβαρά (ή και να ρίξουν) μια κυβέρνηση που έχει σαφή κοινοβουλευτική και λαϊκή πλειοψηφία, αλλά και να αναστήσουν με το ζόρι μια αντιπολίτευση που από μόνη της δεν υπάρχει, πλην ανδρώνεται πατώντας και σε επιχειρηματικά συμφέροντα».

                                                                      (Δ. Ευθυμάκης- protagon.gr)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...