αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

Το ασημένιο βέλος μιας κρατικοδίαιτης «μπανανίας»...

«Το «Ασημένιο Βέλος» παρουσιάστηκε στη ΔΕΘ σαν το μέλλον των ελληνικών σιδηροδρόμων αλλά, ω του θαύματος, οι ελληνικές υποδομές ακόμα δεν αντέχουν την υποστήριξή του! Τι είναι το «Ασημένιο Βέλος»; Είναι το ιταλικό τρένο που μας έφεραν οι ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μόνο για να μας εντυπωσιάσουν αλλά στη συνέχεια να το επαναφέρουν στη χώρα τους. Είτε το αποφάσισαν μόνοι τους είτε σε συνεγασία με τον υπουργό μεταφορών Σπίρτζη.

Έτσι, μετά τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, η αμαξοστοιχία επέστρεψε στην Ιταλία. Και δεν είναι ακόμα βέβαιο ότι ο εκσυγχρονισμός των υποδομών θα επιτρέψει τη δρομολόγησή του στο ελληνικό δίκτυο, αφού υπάρχουν πολλά τεχνικά προβλήματα.

Το πρόβλημα μπορεί εύκολα να περιγραφεί, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι η σιδηροδρομική «περιπέτεια» στην Ελλάδα είναι μοιρασμένη σε πέντε διαφορετικά επεισόδια. Έτσι ώστε να μην έχει ποτέ το ένα επίδραση στην εξέλιξη του άλλου, και να δίνει την δυνατότητα σε όλους να καλύπτονται από την κρατική «μέριμνα»... 

Ο ΟΣΕ είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη λειτουργία της υποδομής τραίνων και δικτύου. 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι υπεύθυνη μόνο για τη χρήση της υποδομής, δηλαδή γραμμών, υλικών και τραίνων. 
Η ΕΕΣΣΤΥ είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού. 
Η ΓΑΙΟΣΕ είναι υπεύθυνη για την ακίνητη περιουσία και η ΕΡΓΟΣΕ για την επίβλεψη των έργων! 

Συμπέρασμα: στην κρατικοδίαιτη «μπανανία» μας, το ταξίδι με τρένο είναι τόσο γραφικό, όσο και η διάθεσή μας να αλλάξουμε τον κόσμο με ρόπαλα. Αλλά που θα πάει, κάποια στιγμή θα ανέβουμε και στο ασημένιο βέλος. Μέχρι τότε, όπως είχε πει παλιά, ο Στέφανος Μάνος, θα ήταν πιο οικονομικό σε επίπεδο υπηρεσιών, ο ΟΣΕ να μετακινεί τους επιβάτες του με ταξί, παρά να λειτουργεί το δίκτυο των υπηρεσιών του!»

                                 (Απόσπασμα άρθρου του Α.Ζαμπούκα από το liberal.gr)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...