αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

Ζήτω η κατασπατάληση και οι... αυξήσεις



«Οι συνδικαλιστάδες, λοιπόν, στις συγκοινωνίες, χέρι- χέρι με τις διοικήσεις και τις κυβερνήσεις είναι συμμέτοχοι στο διπλό μεγάλο σκάνδαλο που γίνεται σε βάρος της τσέπης των πολιτών. Με τα ακυρωτικά μηχανήματα και με αυξήσεις μισθών, παρά τα τεράστια ελλείμματα!

1. Κατασπατάληση εκατομμυρίων ευρώ με τα νέα ακυρωτικά μηχανήματα. Που εγκαθίστανται τρία- τρία (!) σε κάθε όχημα αντί για ένα (1) δίπλα στον οδηγό, όπως γίνεται σε όλο τον πλανήτη, από το Μεξικό και τη Νορβηγία μέχρι το Βλαδιβοστόκ! Είμαι αυτόπτης.

Με διάταξη, ήταν υποχρεωτική και εδώ η επιβίβαση των επιβατών μόνο από την μπροστινή είσοδο από την 1/11/2014, ώστε να μπορεί ο οδηγός να βλέπει τις λαθροχειρίες. Η φιλολαϊκή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, όμως κατάργησε στην πράξη την πρόβλεψη ώστε να μπορεί ο λαός να πληρώνει με πρόσθετους φόρους τους χιλιάδες ανενόχλητους τζαμπατζήδες!Η εγκατάσταση τριών ακυρωτικών δεν έχει κανένα έμπρακτο λόγο εκτός από την αύξηση του εξόδου του προϋπολογισμού του έργου, δηλαδή το φούσκωμα του λογαριασμού. Για ποιο λόγο; Ας τον βρει ο εισαγγελέας.

Επειδή, όπως μπορεί να καταλάβει και ο πιο βλάκας, η εισητηριοδιαφυγή, που προκαλεί κάθε χρόνο τρύπα εκατομμυρίων ευρώ στις συγκοινωνίες θα συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό, αφού δεν θα γίνεται κανένας έλεγχος στο μπες- βγες.Ποιος αντιδρά στην εγκατάσταση της μπάρας ελέγχου σε όλες τις συγκοινωνίες, και στον έλεγχο εισόδου από τον οδηγό σε τρόλεϋ, λεωφορεία όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο; Οι συνδικαλιστάδες!

Το παραμύθι του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι του αέρα, γιατί τίποτε δεν εξασφαλίζει την εφαρμογή ενός μέτρου παρά μόνο ο έλεγχος. Οι ελεγκτές για τα χιλιάδες οχήματα είναι…27 όλοι κι όλοι! Και εγκαθίστανται τα μηχανήματα ακόμα και σε κατεστραμμένα οχήματα στα αμαξοστάσια, χωρίς μέχρι αυτή τη στιγμή να έχει ξεκαθαριστεί ποιοι, με ποιες προδιαγραφές και με ποιο σκεπτικό έχουν εκπονήσει τη μελέτη, ποιος την ενέκρινε και με ποια κριτήρια εφαρμόστηκε, χωρίς ουσιαστικό όφελος!

Πόσο κοστίζει η λειτουργία τρόλεϋ και λεωφορείων; 217 εκατομ. ευρώ το 2016. Πόσα είναι τα έσοδά τους; 161 εκατομ. ευρώ! Πόσα ήταν τα έσοδα το 2015; 200 εκατομ. ευρώ! Και η σχέση εσόδων- εξόδων προβλέπεται να είναι ακόμα χειρότερη το 2017.Ο λαός πρέπει να ξέρει ότι δεν γίνεται τίποτε στον προνομιούχο κλάδο των συγκοινωνιών που να μην το ξέρουν οι συνδικαλιστάδες, τίποτε δεν γίνεται χωρίς την έγκριση τους, για να μην πούμε πως ο,τι προτείνεται είναι της αρεσκείας τους με τη νοοτροπία της εδώ και 30 χρόνια ακλόνητης πασοκαρίας.Και πρέπει να ξέρει ότι εκτός από τα ελλείμματα των 100 εκατομ. η κυβέρνηση έχει ορίσει επιδότηση ύψους 87 εκατομ. για τις Οδικές Συγκοινωνίες για το 2017(τρόλεϋ, λεωφορεία)!

2. Υπό αυτές τις συνθήκες και με την τεράστια τρύπα ελλείμματος, η Δημόσια υπηρεσία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ, ηλεκτρικός, τραμ, μετρό) υπέγραψε επιχειρησιακή σύμβαση με τους εργαζόμενους, που προβλέπει αυξήσεις 2%- 4%μ στους μισθούς από 1/6/2017 για τα επόμενα δύο χρόνια! Την οποία ενέκρινε το υπουργείο Εργασίας, σιγά μην έχανε τα ψηφαλάκια.Είναι η δεύτερη συνεχόμενη ζημιογόνα χρονιά για τη ΣΤΑΣΥ, που έχει εξασφαλίσει και κρατική επιδότηση για το 2017! Επομένως, δεν υπάρχουν λεφτά για αυξήσεις και κάθε ευρώ αύξησης θα επιβαρύνει τον ήδη ελλειμματικό προϋπολογισμό, δηλαδή τους φόρους των πολιτών. Του λαού. Ελλειμματικός, γιατί εμφανίζει πλεόνασμα επειδή αποκρύπτει τη στάση πληρωμών που έχει κηρύξει στούς πιστωτές του!

Το πιο σημαντικό, όμως είναι ότι με τις προνομιούχες και επιλεκτικές αυτές αυξήσεις η κυβέρνηση δημιουργεί εργαζόμενους ενός ανώτερου θεού σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενους της χώρας, που βλέπουν τις αμοιβές τους να κατρακυλάνε. Όσοι εξακολουθούν και έχουν εργασία και δεν έχουν πεταχτεί στην ανεργία, όχι από την κρίση, αλλά από τις εγκληματικές πολιτικές που εφαρμόζουν οι ελληνικές κυβερνήσεις, με κορυφαία αυτήν[...]

Οι κυβερνήσεις δημιουργούν τους κοινωνικούς αυτοματισμούς ευνοώντας διαρκώς μειοψηφίες και δημιουργώντας έτσι απαιτήσεις από άλλες μειοψηφίες εργαζόμενων. Οι κυβερνήσεις χωρίζουν με τη ρουσφετολογία τους το λαό σε μειοψηφίες, που εξυπηρετούν για ψηφαλάκια, αντί να τον αντιμετωπίζουν όπως πρέπει: Με ισονομία και ισοπολιτεία. Αντί με αλητεία.Τέλος, σ αυτή την αθλιότητα, που γίνεται με τις συγκοινωνίες και τις σκανδαλώδεις αυξήσεις είναι εκκωφαντική η απουσία αντίδρασης από την αντιπολίτευση. 

Καμιά έκπληξη! Τα ψηφαλάκια και τα ρουσφέτια είναι κοινή νοοτροπία στην ελληνική κομματοκρατία. Ποιος θα τολμήσει να συγκρουστεί με συνδικαλιστές και προνομιούχες συντεχνίες από το δημόσιο σύστημα, που ταϊζει κυβερνήσεις και αντιπολιτεύσεις.Και συ περιμένεις να ‘ρθούν να σε σώσουν!

 (Απόσπασμα άρθρου του Γ.Παπαδόπουλου- Τετράδη από το liberal.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...