«
Τι σχέση έχει η Αριστερά, που χτίστηκε απ΄όλους τους
πραγματικούς ιδεολόγους διανοούμενους, με τους σημερινούς αμόρφωτους και
ημιμαθείς μικροαστούς, που καπηλεύονται το όνομα, αναπαράγοντας σε όλα τα
επίπεδα της πολιτικής και κοινωνικής ζωής αυτή τους την αμορφωσιά.
Η αριστερά θα’ πρεπε να κόβει από παντού για να δώσει στην
Παιδεία αντί να κόβει από την Παιδεία για να δίνει επιδόματα σε συνδικαλιστές
που δεν έχουν εγγράψει ούτε μια πραγματική εργατοώρα.
Θα ‘πρεπε να διώχνει με τις κλωτσιές από τις τάξεις όσους
δασκάλους δεν μαθαίνουν και με το παραπάνω τους μαθητές τους, αντί να
προστατεύει το δικαίωμα του κάθε βαριεστημένου και του κάθε ημιμαθή να
διαμορφώνει παιδιά.
Θα ‘πρεπε να έχει πρόγραμμα για περισσότερη Παιδεία αντί να
κόβει ώρες μόνο και μόνο για να γλιτώσει διορισμούς εκπαιδευτικών επειδή δεν
της βγαίνει ο προϋπολογισμός των δανειστών!
Θα ‘πρεπε να στήσει στον τοίχο όλες τις διοικήσεις της ΟΛΜΕ
εδώ και τουλάχιστον 40 χρόνια, που με βασικό κριτήριο τα κοντόφθαλμα εργασιακά
συμφέροντα των καθηγητών κατάργησαν από τα σχολεία τη διδασκαλία με κριτική
(μέσα από τα οποία γεννήθηκαν οι Έλληνες αριστεροί διανοούμενοι) και έχουν
παραγάγει δύο γενιές ελληνόφωνων, που στην πλειονότητά τους στερούνται σοβαρής
κριτικής σκέψης (φαίνεται κι απ αυτούς που ψηφίζουν), ικανότητα συνεννόησης
(αφού με 10.000 λέξεις όλες κι όλες που μιλιούνται ατροφούν τα συναισθήματα και
τα διανοήματα) καικοινωνικής αγωγής (αφού οι μαθητές βλέπουν στην πράξη μπροστά
τους το θρίαμβο του ωχαδερφισμού, με τις μειοψηφούσες όπως πάντα ηρωικές
εξαιρέσεις).
Θα ‘πρεπε να στήσει στον τοίχο κάθε υπουργό Παιδείας, που δεν
πολέμησε λυσσαλέα, αλλά ανέχτηκε, νομοθέτησε ή συμβιβάστηκε με όλη αυτή τη
συντεχνιακή καταστροφή τουλάχιστον δύο γενιών ελληνόφωνων μέχρι τώρα. Γιατί
έχει και συνέχεια.
Η «πλήρη αντίθεση» και ο «διεθνή έλεγχος» είναι από τα
τελευταία φρούτα όλης αυτής της αγραμματοσύνης των σχολείων, που παρελαύνει
αδιόρθωτη και περήφανη στα δελτία των ειδήσεων και αναπαράγεται αφού κανείς δεν
ασχολείται, κανείς δε διορθώνει, κανείς δεν επεμβαίνει, όχι μόνο στη γλώσσα. Σε
κανένα επίπεδο.
Τα αρχαία είναι μια νεκρή γλώσσα αποφαίνεται ο αμόρφωτος
υπουργός, αλλά και αμόρφωτοι που έχουν καθηγητικές έδρες στα πανεπιστήμια,
χωρίς να ξέρει ο πρώτος (αφού δεν έχει την παιδεία για να σκεφτεί) και
τυφλωμένοι από μίσος για την αρχαιολατρεία των ιδεολογικών τους αντιπάλων οι
δεύτεροι, την ώρα που αρχαία μιλάνε, όπως αρχαία μιλάμε όλοι!
Αλλά, η ημιάγρια κατ όνομα αριστερά, που εκπροσωπεί ο ΣΥΡΙΖΑ,
ενώ ορκίζεται στο δικαίωμα της γλώσσας να είναι ζωντανή και να μεταβάλλεται,
όταν πρόκειται να δικιολογήσει καμιά ξένη, καμιά σλάβικη, καμιά ντοπιολαλιά,
καμιά αγραμματοσύνη, το αρνείται αυτό το δικαίωμα στο σύνολο σχεδόν των λέξεων
της ελληνικής, που είναι αρχαίες!! Που δεν θα μπορούσες να αρθρώσεις λέξη αν
είχαν πεθάνει!
Αντί να εξανθρωπίσει τον απαράδεκτο, αποτρεπτικό και
καταστροφικό τρόπο, με τον οποίο διδάσκονται τα αρχαία εδώ και 200 χρόνια και
να καθιερώσει τη διδασκαλία μεγάλου μέρους της αρχαίας γραμματείας με τρόπο
φιλικό, ώστε να διαχυθεί όλος αυτός ο θησαυρός γνώσεων στον πληθυσμό,
απεργάζεται το θάνατό της!
Η αρχαία δεν μεταβλήθηκε, δεν είναι ζωντανή μέσα από τις
αλλαγές που έχουν υποστεί οι ίδιες οι αρχαίες λέξεις. Όχι! Είναι νεκρή γλώσσα
για την αμόρφωτη συριζαία αριστερά! Για να σκοτώσει ντε και καλά την
αρχαιότητα, δηλαδή τη συνέχεια, και να δοξάσει την αστοιχείωτη εμμονή της
γέννησης των πάντων από τη γαλλική Επανάσταση. Γιατί, βλέπεις, αυτή ήταν
επανάσταση! Η γέννηση της δημοκρατίας δεν ήταν επανάσταση! Η γέννηση της
ανοιχτής στο λαό επιστήμης δεν ήταν επανάσταση! Η γέννηση της φιλοσοφικής
σκέψης δεν ήταν επανάσταση! Η γέννηση της εκεχειρίας δεν ήταν επανάσταση! Το
θέατρο για το λαό, πληρωμένο από την Πόλη δεν ήταν επανάσταση! Η γέννηση των
σχολών και των πανεπιστημίων για το λαό δεν ήταν επανάσταση!
Αν υπάρχει κάτι που κάνει την αρχαιότητα να ξεχωρίζει είναι
αυτό: Ότι κατέστησε το λαό από υπόδουλο και αμαθή, κοινωνό σε κάθε γνώση. Ακόμα
και τους σκλάβους. Και κυρίαρχο σώμα μέχρι εκεί που της επέτρεπε το σύστημά
της. Αυτό για τότε και για τις παγκόσμιες συνθήκες ήταν όχι απλώς επανάσταση.
Ήταν δομική αλλαγή της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Ο Μάρξ, λάτρης της επανάστασης,
στη θεωρία και στην πράξη, έκανε τη διατριβή του πάνω στο έργο του Επίκουρου.
Ούτε στου Ρουσσώ, ούτε στου Λούθηρου.
Αλλά, ο αμόρφωτος υπουργός Παιδείας και οι συν αυτώ, έχουν
μαύρα μεσάνυχτα και από μόρφωση και από επανάσταση. Δεν έχουν ιδέα ότι αριστερά
είναι αμφισβήτηση, ανατροπή, δημιουργία. Χωρίς ένα από τα τρία δεν είναι
αριστερά. Ετούτοι έχουν μόνο το ένα, το εύκολο. Την αμφισβήτηση. Κι ένα
παιδάκι, το ίδιο! Αστοιχείωτοι και από αριστερή κουλτούρα έχουν γυρίσει την
αριστερή ιδεολογία τους (αν είχαν ποτέ πραγματική τέτοια) στο πρωτόγονο
προμαρξιστικό σχήμα φτωχοί εναντίον πλουσίων! Τέτοιο βάθος πολιτικής σκέψης!
Όπου πλούσιοι σήμερα στην Ελλάδα είναι κατ αυτούς οι φτωχοί μικροαστοί και
φτωχοί οι φτωχοποιημένοιμικροαστοι! Αυτό κάνουν φορομπηχτικά και μας πουλάνε
για αναδιανομή πλούτου!
Το μόνο που ξέρει να κάνει ο αμόρφωτος υπουργός Παιδείας και
οι σύντροφοί του είναι κανένα ρουσφετάκι σε συνδικαλιστές, να περιορίζουν τις
ώρες μόρφωσης (ως προϊόν αστικού πολιτισμού προφανώς, η αριστερά παράγει μόνο
μπάχαλα και σκέψη καφρίλας και καταστροφής, όπως αποδεικνύεται στην πράξη) και
πώς να υποκλίνονται γονατιστοί στον κάθε Σόιμπλε μόλις κουνήσει το δαχτυλάκι
του. Κλαψουρίζοντας ότι…πιέστηκαν!
Για ανατροπή και δημιουργία να μη το συζητάμε. Το πρώτο θέλει
θάρρος και το δεύτερο μυαλό και σοβαρότητα. Ό,τι ακριβώς τους λείπει».
(Β'μέρος άρθρου του Γ.Παπαδόπουλου-Τετράδη από το liberal.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου