αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Απόψεις...

 

@Το μοιραίο σήμα του σταθμάρχη Λάρισας στον μηχανοδηγό: Περνάς κόκ(κινο) φωτ(όσημο) εξόδ(ου) έως φωτ(όσημο) εισ(όδου) Ν(έων) ΠΟΡΩΝ. Κολλυβογράμματα σε μπακαλοτέφτερο, του '50. Έτσι γίνεται η διαχείριση των σιδηροδρόμων ευρωπαϊκού κράτους το 2023! Αυτά δεν τα ήξερε ο Κώστας ο Γ' πριν παραιτηθεί;



@Το δίκτυο του ΟΣΕ είναι ιδανική λεία για τις γνωστές "ευάλωτες και ευπαθείς ομάδες" οι οποίες, εδώ και χρόνια, λεηλατούν ανενόχλητα, ξηλώνοντας καλώδια, ακόμα και ράγες! ΟΛΑ τα κόμματα σφυρίζουν αδιάφορα, διότι αγοράζουν τις ψήφους τους και έχουν γεμίσει - συμπεριλαμβανομένης της ΝΔ - από ευαισθητούληδες αλληλέγγυους του γραφείου που μοιράζουν παροχές και επιδόματα. Εμάς, που το θίγουμε, μας κατηγορούν για "ρατσισμό." Το να ξηλώνεις ράγες δεν είναι κλοπή! Είναι απάνθρωπη εγκληματική ενέργεια, διότι ξέρεις τι θα προκαλέσει.

                                                             (Θ.Τζήμερος-  Εθνική Δημιουργία)

@ Athanasios Kamilaris -«Αφού το κλειδί της σιδηροτροχιάς του τρένου γυρίζει μόνο από τον πίνακα ελέγχου του σταθμάρχη, ποιός ήταν αυτός που βρισκόταν στον πίνακα ελέγχου και ρωτάει τον σταθμάρχη να γυρίσει το κλειδί και που ήταν ο σταθμάρχης την ώρα της σύγκρουσης των τρένων??Απλώς δεν ήταν στην θέση του και έτσι εξηγείται αυτό που διερωτώνται όλοι οι ειδικοί, πως μετά που ξέχασε ότι έβαλε το τρένο στην γραμμή πρός την Αθήνα, δεν είδε ο σταθμάρχης επί 5.5 λεπτά τα λαμπάκια να ανάβουν στον πίνακα και που έδειχναν ότι το τρένο βρίσκεται στην γραμμή καθόδου προς την Αθήνα?

@Θόδωρος Ζαρέτος- Θεωρείς τεχνοφασισμό την τηλεκπαίδευση και την ηλεκτρονική ψηφοφορία αλλά θέλεις τηλεματική στα τραίνα. Άστο καλύτερα ρε αριστερούλη. Άστο σου λέω.

@George Athanasios Tsoukaladakis- Οι γιαπωνέζοι μηχανικοί που είναι πρακτικοί μέσα στην εξαιρετική απλότητα τους, λένε ότι πρέπει να ρωτήσεις πέντε φορές ("five why's"), να σκάψεις δηλαδή τουλάχιστον πέντε επίπεδα πιο βαθειά κάθε μια αλυσίδα αιτιότητας που θα αναδύεται όσο ρωτάς, για να ανακαλύψεις τι πραγματικά φταίει. Λέγεται root cause analysis, ανάλυση ριζικών αιτίων, είναι τυπική επιστημονική μέθοδος που διδάσκεται στα πολυτεχνεία όλου του πλανήτη, και είναι υποχρεωτική από τους κανονισμούς, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ασφάλεια ανθρώπων (Via Gregory Farmakis)

@Electra Pana-Νίκη Λυμπεράκη απόψε στο MEGA: " Ένα είναι λοιπόν απόλυτα σαφές. Υπάρχει απόλυτη ασάφεια γύρω από τα συστήματα ασφαλείας των τραίνων.."Πιό σαφές δεν γίνεται!

                                                                               (ευρωπαϊστές f/B)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...