@ «Νέα αποκάλυψη για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη έρχεται στο φως της δημοσιότητας.Τα τελευταία κρίσιμα λεπτά πριν από τη σύγκρουση των δύο τρένων το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου φαίνεται πως υπήρξε ενημέρωση πως το εμπορικό λαμβάνει γραμμή καθόδου πρς Αθήνα. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων στις 23.04 ενημέρωσε πως η εμπορική αμαξοστοιχία ξεκινά από τον Σταθμό των Νέων Πόρων με κατεύθυνση προς Αθήνα. Ένα λεπτό πριν, είχε αναχωρήσει και η επιβατική αμαξοστοιχία από τη Λάρισα. Για 17 ολόκληρα λεπτά τα δύο τρένα βρίσκονται σε πορεία σύγκρουσης».
@ Όπως αναφέρουν πληροφορίες του τηλεοπτικού σταθμού OPEN, μία άλλη τραγωδία απετράπη κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, όταν την περασμένη Τρίτη, λίγη ώρα πριν το δυστύχημα που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 57 ανθρώπων ο σταθμάρχης που κρατείται και θα απολογηθεί αύριο στον ανακριτή, είχε βάλει ξανά αμαξοστοιχία στη λάθος (στην αντίθετη) γραμμή. Σύμφωνα με όσα τόνισε στο ίδιο μέσο ο σταθμάρχης του Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης, ο 59χρονος είχε στείλει και τον Προαστιακό ανάποδα στη γραμμή. Ο χειριστής του προαστιακού ήταν αυτός που διαπίστωσε εγκαίρως το σφάλμα του σταθμάρχη Λάρισας και ευτυχώς το διόρθωσε, προτού συναντηθεί πάνω στην γραμμή με άλλο τρένο.
@ Στην εκπαίδευση που περνούν όσοι επιθυμούν να αναλάβουν το κρίσιμο πόστο ευθύνης του σταθμάρχη στη Γερμανία, αναφέρεται η Deutsche Welle, με αφορμή την τραγωδία στα Τέμπη. Όπως γράφει η εκπαίδευση είναι τριετής. Βαρύνουσα σημασία έχει επίσης το ψυχολογικό τεστ στο οποίο υποβάλονται οι υποψήφιοι που, όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα «πρέπει να είναι έτοιμοι να αναλάβουν μεγάλη ευθύνη».
@ «Όπως έχει γίνει γνωστό, ο μηχανοδηγός φαίνεται να
συνειδητοποίησε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την πορεία του τρένου, όπως και
ότι αυτό βρισκόταν στην γραμμή καθόδου. Προσπάθησε, λίγα λεπτά πριν τη
σύγκρουση, να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Επίσης, απάντηση θα πρέπει να δοθεί στο γιατί
ο άπειρος σταθμάρχης ήταν μόνος του επί τέσσερις ημέρες στο πόστο της Λάρισας
και μάλιστα, όταν κατά τη διάρκεια του
τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας, οπότε η κίνηση των τρένων είναι μεγάλη. Σύμφωνα
με τα όσα κατέθεσε ο επιθεωρητής, ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν τρεις σταθμάρχες
στο πόστο της Λάρισας, βάσει του προγράμματος βαρδιών, οι δύο έφυγαν χωρίς να
πάρουν άδεια».
(Aπό τον ηλεκτρονικό Τύπο)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου