αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

Απόψεις...

 

@ Christos Saroglou-Αχθοφόροι που γίνονται σταθμάρχες, διαγωνισμοί που δεν ολοκληρώνονται ποτέ, πορίσματα που λιμνάζουν για χρόνια.  Στις ριζες του δηλητηριώδους φυτού, του βολέματος, της ατιμωρησίας, του ωχαδερφισμού που άνθισε στην Ελλάδα τα τελευταία σαράντα χρόνια, βρίσκεται η αιτία του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.  Αν δεν ξεριζωθεί, το κράτος θα υπολειτουργεί εσαεί και θα θρηνούμε θύματα.  Κάποια στιγμή πρέπει οι κυβερνώντες να τολμήσουν να συγκρουστούν με συμφέροντα και βολεμένους, εγχείρημα δύσκολο μεν απαραίτητο δε.

@ Δημήτρης Δελεβέγκος-Για έναν ολόκληρο χρόνο η μαφία του χαλκού ξήλωνε ανενόχλητη κομμάτι κομμάτι ντιζελάμαξες, βαγόνια και τροχαίο υλικό. Το 2011, μέλη του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου –όχι υπάλληλοι του ΟΣΕ– ανακάλυψαν ότι έξι ντιζελάμαξες Mitsubishi, βάρους 60-70 τόνων η καθεμία, δέκα φορτάμαξες και πολυάριθμα βαγόνια είχαν κάνει φτερά.  

Τα πολύτιμα αυτά –σπάνια στις διεθνείς αγορές– περιουσιακά στοιχεία είχαν εγκαταλειφθεί από τον ΟΣΕ στο τμήμα Καβάσιλα – Κυλλήνη, που ανήκει στη σιδηροδρομική γραμμή Πελοποννήσου, της οποίας η λειτουργία ανεστάλη (βάσει του νόμου 3891/2010 για την εξυγίανση των σιδηροδρόμων).Ο ΟΣΕ σχεδίαζε την εκποίησή τους, αλλά λόγω ενός μεγάλου αριθμού σκανδάλων με πλαστές συμβάσεις πώλησης σκραπ από σιδηροδρομικούς καθυστερούσε να βάλει πωλητήριο.

@ Kostas Tzimas Krokos II-Οι συνδικαλιστές ποτέ κατά το ρουν της ιστορίας δεν ήταν με την καινοτομία, ήταν πάντα αναχρονιστικοί. Στην ουσία η Σιδηροδρομική Εταιρεία πλήρωσε την ευαισθησία που έδειξε και δεν ξεπάτωσε όλους τους κομματικά «τοποθετημένους» συνδικαλιστάδες μέσα από ένα είδος ιδιότυπης αξιολόγησης. Φοβήθηκε τους Ερυθρούς Χμερ που αντιστέκονται σε κάθε ψηφιοποίηση-εκσυγχρονισμό και οι οποίοι νοερώς ζουν ακόμη στα μέσα του 19ου αιώνα. Τότε που οι αδραχτιστές τσάκιζαν τις πλεκτομηχανές, επειδή κόβανε κάποιες θέσεις εργασίας, όπως νομίζαν. Οι θέσεις εργασίας στον τομέα όμως αυξήθηκαν κατά 450% και φόρεσαν όλοι οι Βρετανοί (και όχι μόνο) ζεστά ρούχα. Για να γίνει αυτό όμως χρειάστηκε να χάσουν τα κεφάλια τους μερικές δεκάδες συνδικαλιστές.

@John Zolotas-Το Soledar μια μικρή πόλη στην Ουκρανία πριν και μετά. Έτσι απελευθερώνει ο ρωσικός στρατός τη χώρα από τους ναζί… Το γράφω αυτό γιατί στο Βερολίνο γίνεται διαμαρτυρία για την «ειρήνη» από αριστερές οργανώσεις με ξεκάθαρο προσανατολισμό υπέρ του Πούτιν. Τα σύμβολα και οι παρόλες γνωστές. Όλα κλεμμένα από παλαιότερα συνθήματα και στόχους που οι διαδηλωτές έχουν για το ΝΑΤΟ και την Ευρώπη. Όμως στην Ελλάδα και οι ακροδεξιοί συντάσσονται μαζί τους. 

Είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Βελόπουλος, που θέλει διάλογο και όλοι οι αντιευρωπαϊστές τύπου Τράγκα (νομίζω πέρασε καιρός και μπορώ να μιλήσω για αυτό το σκουπίδι της δημοσιογραφίας, ειδικά τώρα που οι κληρονόμοι θέλουν να «ασπρίσουν» την κληρονομιά) και όλων των δραχμιστών μαύρων και κόκκινων  μαζί. Η θεωρία των δύο άκρων απλά δεν είναι θεωρία. Είναι οι Πολάκηδες, οι Κασιδιάρηδες, οι Βαρουφάκηδες, που δεν έχουν τσίπα. Τους βάζεις όπου θέλεις: Αριστερά, Δεξιά - είναι το ίδιο περιθώριο. Όταν το καταλάβουμε αυτό, θα καταλάβουμε τι πρέπει να ψηφίσουμε στις εκλογές που έρχονται.

                                                                               (ευρωπαϊστές f/B)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...