αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Προς τα πού πάτε; Δε βολεύει…



«Τα ταξί στην Αθήνα ήταν και παραμένουν πολλά. Τα τελευταία χρόνια παρατηρεί κανείς νέους οδηγούς, επαγγελματίες, που σέβονται τον εαυτό τους και τον πελάτη. Αντί, λοιπόν, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ να ξεκινήσει μια εκστρατεία ώστε αυτό που συνιστά, ενδεχομένως, ένα μειοψηφικό ακόμη ρεύμα να γίνει πλειοψηφικό, τι κάνει; 

Υποσκάπτει το καλύτερο, για να ενισχύσει τη συντεχνία. Στρέφεται εναντίον μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η οποία, όπως άλλες παρόμοιες, λειτουργεί εξυγιαντικά για το επάγγελμα των «ταξιτζήδων», ενώ, παράλληλα, σοβούν χρόνια και σοβαρά προβλήματα όπως: η μαφία των «μαντράδων», η επιλογή πελατών από λιμάνια και πιάτσες ανάλογα με τον προορισμό του καθενός (μου συνέβη και στο Σύνταγμα), τα πειραγμένα ταξίμετρα, η πλημμελής καθαριότητα και κακή κατάσταση πολλών οχημάτων, κ.ο.κ. 

Αντί ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ να ανασκουμπωθεί και να εργαστεί για την καταπολέμηση της διαφθοράς και των δυσλειτουργιών του επαγγελματικού κλάδου του, επιτίθεται σε μια καινοτόμο τεχνολογική επιχείρηση. Γιατί άραγε;

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ επί χρόνια παραμένει στη θέση αυτή, γεγονός που πιστοποιεί τις (όποιες) ικανότητές του. Αντί όμως να αναλύονται κάθε φορά οι πολιτικές συμμαχίες και επιλογές του, δεν θα έπρεπε να αναρωτηθούμε γιατί εμφανίζεται τόσο απρόθυμος σε πρωτοβουλίες που θα αντικαταστήσουν τον «ταρίφα» με τον αξιοσέβαστο επαγγελματία;

Το σχέδιο νόμου δεν είναι μόνο ένα ακόμη πισωγύρισμα. Είναι και η νίκη της παραοικονομίας, του μη ελέγχου, των πάσης φύσεως «μαφιών» συμφερόντων, της μη αξιολόγησης. Είναι ένα ακόμη εμπόδιο στον δρόμο προς την εξυγίανση και την κανονικότητα μιας ευνομούμενης δημοκρατίας.

Ηδη, μέσα σε λίγο χρόνο, έχουν συγκεντρωθεί 25.000 υπογραφές από πολίτες που αντιδρούν στην αλλαγή λειτουργίας του Taxibeat, το οποίο, αξίζει να σημειωθεί, μετρά 8.000 οδηγούς ταξί. Οσοι επιμένουν στην υποβάθμισή του κάτι άλλο έχουν στο μυαλό τους. Δεν είναι μόνο η συγκεκριμένη υπηρεσία που βάλλεται. Η επιθετική κίνηση είναι και συμβολική. Αυτό το «άλλο» πίσω από το νομοσχέδιο απλώνει έναν ίσκιο σκοτεινό και δυσοίωνο».

             (Απόσπασμα άρθρου της Μ. Κατσουνάκη από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...