«Με το ενεργειακό κόστος να παραμένει στην Ευρώπη δύο και τρεις φορές πάνω από την Κίνα και τις ΗΠΑ και να είναι εκ των βασικών ενόχων του ελλείμματος ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης, σύμφωνα με την έκθεση Ντράγκι, το ένα μετά το άλλο τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. παίρνουν πρωτοβουλίες για τη στήριξη της βιομηχανίας τους, παρακάμπτοντας τους ευρωπαϊκούς κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων.
Για τις ενεργοβόρες βιομηχανίες της χώρας που επιβαρύνονται με το
υψηλότερο κόστος ενέργειας στην Ευρώπη και τα δυσανάλογα κόστη από τις
παθογένειες της δημόσιας διοίκησης, η απουσία αντίστοιχης εθνικής πρωτοβουλίας
απειλεί να διευρύνει το χάσμα ανταγωνιστικότητας που τις χωρίζει, όχι μόνο με
τους ανταγωνιστές τους σε τρίτες χώρες αλλά και τους Ευρωπαίους, εξέλιξη
εξαιρετικά ανησυχητική, τη στιγμή που η χώρα έχει ανάγκη από ένα ανθεκτικό
παραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης».
(Χρ.Λιάγγου-liberal.gr)
«Ανεργία στη χώρα, ως ζήτημα οικονομικής ανισορροπίας ή
κρίσης, δεν υπάρχει. Καλά θα κάνουν να βγάλουν τα σχετικά από το «ποίημα» που
έχουν αποστηθίσει οι αντιπολιτευόμενοι. Υπάρχει μάλιστα θέμα αεργίας. Πολλοί,
παραδόξως πολλοί, συμπολίτες… κάθονται. Το είχα επισημάνει παλαιότερα, όταν
έπεσα πάνω στη στατιστική για το ποσοστό των νέων που «δεν εργάζονται, δε σπουδάζουν
και δεν παρακολουθούν κάποιο πρόγραμμα βελτίωσης των ικανοτήτων τους»: 16% στην
Ελλάδα, όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 11%. Φαίνεται και από το γεγονός
ότι τα «άτομα εκτός εργατικού δυναμικού» δηλαδή όσοι «δεν εργάζονται ούτε
αναζητούν εργασία» έχουν ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια! Τι κάνουν άραγε όλοι/όλες
αυτοί, πλην βεβαίως των συνταξιούχων; Πώς ζουν; Τι εισοδήματα έχουν; »
(Μπ. Παπαδημητρίου-liberal.gr)
«Ο έφηβος δεν χρειάζεται το σχολείο για να κινηθεί στον
ψηφιακό κόσμο. Τον ζει στην καθημερινότητά του. Το σχολείο οφείλει να του δώσει
τα αντίβαρα που θα του επιτρέψουν να τον κρίνει.Λέω τώρα. Και επειδή το σύστημα
το αποτελούν άνθρωποι και επειδή οι άνθρωποι είναι αυτοί που είναι και τους
ξεβολεύουν οι μεταρρυθμίσεις διότι τις φοβούνται, δεν πρόκειται να γίνει
τίποτε. Θα συνεχίσουμε να τσακωνόμαστε για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και
την PISA παραγνωρίζοντας τη δημογραφική παρακμή της εκπαίδευσής μας. Αλλά
τουλάχιστον ας μην είμαστε υποκριτές εξετάζοντας τα παιδιά μας στις απόψεις
τους για τη δημιουργικότητα, από την οποία εμείς οι ίδιοι τα έχουμε αποκλείσει».
(Τ.Θεοδωρόπουλος –ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
«Γιατί τον κάνατε δολοφόνο; Στον χάρτη της Ευρωπαϊκής Ηπείρου
κατέχουμε την 46η θέση στις παροχές Ανακουφιστικής Φροντίδας. Καμαρώστε μας!
Ακούσατε αυτό το στατιστικό στοιχείο να απασχολεί κανέναν; Κυβέρνηση,
αντιπολίτευση; Ακούσατε κανέναν να το εκλαμβάνει ως επείγον; Είδατε κανέναν να
ανεμίζει χαρτιά από το βήμα της Βουλής;»
(Ρέα Βιτάλη-protagon.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου