«Προχθές προσπαθώντας να αντικρούσει την κριτική του Γιώργου Φλωρίδη, έπαθε αμνησία και επιχείρησε κωλοτούμπα:Ο παριστάνοντας τον έκπληκτο αποποιήθηκε των ευθυνών του, λέγοντας: «Πότε είπα εγώ ότι υπήρχαν παραπάνω νεκροί; Πότε μίλησα για χαμένα βαγόνια; Και εναπόθεσε την ευθύνη στους συγγενείς των οποίων τις απόψεις «μετέφερε».
Εν τω μεταξύ λύθηκε και μια απορία που διακινείται, για την ισχύ του Βελόπουλου στη Βόρεια Ελλάδα. Δεν είναι μόνο οι Αγιορίτες μοναχοί και οι θρησκόληπτοι πιστοί ή οι πιστοί του Ιεχωβά όπως φημολογείται (που για τους τελευταίους μπορεί να είναι και προβοκάτσια), αλλά πολύ πιο πεζοί λόγοι. Η -τυπικά νόμιμη- διαπλοκή, της οποίας… εχθρός παρουσιάζεται ο αρχηγός της Ελληνικής Λύσης.
Σύμφωνα με την αποκαλυπτική έρευνα του Solomon κάποια τοπικά ΜΜΕ στη Βόρεια Ελλάδα είναι υπέρ το δέον φιλικά προς τον πρόεδρο τη Λύσης. Ιδιοκτήτης ή διαχειριστής δεν είναι βέβαια ο ίδιος, αλλά τυγχάνει να είναι ο γιος της αντιπροέδρου του κόμματός του και ιδιοκτήτρια ενός Μέσου είναι η κόρη της. Παράλληλα ο αναπληρωτής κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος (πάλι…τυγχάνει) να είναι ταυτόχρονα λογιστής τηλεοπτικού καναλιού κι ενός ενημερωτικού site. Όλα αυτά ταυτόχρονα...
Ο
Βελόπουλος είναι αρκετά πεζός, πονηρός και συμφεροντολόγος για να είναι ο δον
Κιχώτης του φωνακλάδικου πατριωτισμού και της αφελούς ψέκας».
(Κ. Στούπας-liberal.gr)
«Η Γουχάν, πρωτεύουσα της επαρχίας Χουμπέι, προσπαθεί να γίνει η πρώτη πόλη χωρίς οδηγούς στον κόσμο. Μέχρι στιγμής, περίπου τρία στα εκατό ταξί είναι ρομποτικά, αναπτυγμένα από το τμήμα αυτόνομων οχημάτων της Baidu. Σε όλη τη χώρα, αυτοκίνητα χωρίς οδηγό λειτουργούν σε 16 πόλεις και δοκιμάζονται από 19 κατασκευαστές.
Λοιπόν, τι υποθέτετε πως θα γίνει σε 5-6 χρόνια, όταν 2-3 επιχειρηματικοί όμιλοι θα αιτηθούν να λειτουργήσουν τις πρώτες εταιρείες ρομπο-ταξί στην Ελλάδα; Θα τους σταματήσει το υπουργείο Μεταφορών ή Εργασίας, κρατώντας τη χώρα στη λίθινη εποχή; Οι τεχνολογικές εξελίξεις θα καταργήσουν πολλά παραδοσιακά επαγγέλματα και θα αυξήσουν την ανεργία. Ωστόσο, θα δημιουργήσουν άλλες θέσεις εργασίας. Όποιος δεν προσαρμόζεται στις εξελίξεις, εξαφανίζεται, υποστηρίζει η θεωρία της εξέλιξης.
Η αυτόνομη οδήγηση είναι μια επανάσταση σε εξέλιξη που θα ανατρέψει πολλά από όσα γνωρίζουμε. Για παράδειγμα, ποιος θα χρειάζεται ένα ιδιόκτητο Ι.Χ. ώστε να το έχει 23 ώρες τη μέρα ακινητοποιημένο σε κάποιο πάρκινγκ, όταν μπορεί να είναι συνδρομητής σε ένα αυτοκίνητο που θα βρίσκεται στην πόρτα του ή όπου χρειάζεται, όταν το χρειάζεται;
Αντί να ακολουθούμε και επικροτούμε συνδικαλιστές
μια εποχής έχει τελειώσει ή πολιτικάντηδες που υπόσχονται «θεραπείες» δια πάσα
νόσο και κακοτυχία καλύτερα θα είναι να παίρνουμε τα μέτρα μας από πριν».
(Κ.Στούπας- liberal.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου