αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

ΑΠόψεις...

ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ:

Αυτό είναι αντιγραφή από το μόνο έγκυρο πόρισμα που υπάρχει για την τραγωδία των Τεμπών και που συντάχθηκε από επιτροπή  και που αποτελεί μέρος της δικογραφίας που βρίσκεται στην Εισαγγελία και στα χέρια όλων των εμπλεκομένων. Δεν δημοσιεύθηκε ευρέως γιατί είναι 228 σελίδες και δεν εξυπηρετεί το αφήγημα της αντιπολίτευσης.

"Ο Σταθμάρχης Λάρισας όφειλε με βάση την από 23.12.2022 έγγραφη εντολή της Διεύθυνση Κυκλοφορίας του ΟΣΕ («Οι σταθμάρχες Λάρισας, υποχρεωτικά θα σχηματίζουν τη διαδρομή με τη χρήση κομβίων αφετηρίας-στόχου») να χαράξει τηδιαδρομή του IC 62 από τη Λάρισα προς Ν. Πόρους (όπως και για όλους τους συρμούς) υποχρεωτικά αυτόματα. Αυτό όφειλε να το κάνει πριν αναγγείλει την αναχώρηση του IC 62. 

Αυτόματη χάραξη σημαίνει στην πράξη ότι ο σταθμάρχης πατάμε τα δυο του χέρια ταυτόχρονα τα κομβία των σημείων αφετηρίας (αρχής) και στόχου (πέρατος) του δρομολογίου που χαράζει επί του τοπικού πίνακα τηλεχειρισμού του σταθμού και που ορίζουν το κύκλωμα γραμμής που καλύπτει τηνέξοδο του σταθμού από Λάρισα προς Ν. Πόρους από τη γραμμή ανόδου. 

Στην αυτόματη χάραξη δρομολογίου όλες οι αλλαγές γραμμής διευθετούνται αυτομάτως από το σύστημα, που παρέχει στο σταθμάρχη οπτική χρωματική εικόνα επί του πίνακα κυκλοφορίας της διαδρομής - δρομολογίου που χάραξε. Επισημαίνεται ακόμη ότι αν ο σταθμάρχης κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου, τότε το σύστημα (πίνακας τηλεχειρισμού) δεν του επιτρέπει να παρέμβει χειροκίνητα και να αλλάξει κάποια από τις αλλαγές γραμμής που αφορούν το συγκεκριμένο αυτόματα χαραχθέν δρομολόγιο.

Τεκμαίρεται λοιπόν ότι ο Σταθμάρχης Λάρισας δεν προέβη σε αυτόματη χάραξη, αλλά σε χειροκίνητη διευθέτηση των αλλαγών για την κίνηση του IC 62 μεταξύ Λάρισας – Ν. Πόρων. Εδώ λοιπόν κρύβεται η ερώτηση του 1.000.000! 

"Γιατί ο σταθμάρχης ενώ πριν 50 λεπτά είχε χρησιμοποιήσει την τοπική τηλεδιοίκηση και την αυτόματη χάραξη πορείας σε άλλο τρένο στον ίδιο σταθμό και το ίδιο βράδυ, δεν χρησιμοποίησε την τοπική  τηλεδιοίκηση και στο μοιραίο τρένο αλλά έκανε την χάραξη πορείας χειροκίνητα;".

Έχετε ακούσει καμιά εξήγηση από κανέναν αυτοδιοριζόμενο Εισαγγελέα για αυτό; 

                                                                     (Athanasios Kamilaris- ευρωπαϊστές f/B)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...