@ «Ρήτρα» αποκλεισμού επιχειρήσεων που έχουν προβεί σε διαπιστωμένη ρευματοκλοπή και ειδική μέριμνα για αρτοποιεία, ζαχαροπλαστεία και καθαριστήρια, λόγω υψηλής ενεργειακής κατανάλωσης, προβλέπει το πλαίσιο επιδοτήσεων λογαριασμών ρεύματος των επιχειρήσεων, που ανακοίνωσε χθες το ΥΠΕΝ.
Οι αναδρομικές επιδοτήσεις για το
διάστημα από 1η Δεκεμβρίου 2024 έως και 28 Φεβρουαρίου 2025 παρέχουν στήριξη σε
πάνω από 1 εκατ. επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών έως 10 εκατ. ευρώ και αφήνουν
εκτός 32.000 επιχειρήσεις που διαπιστωμένα έχουν πραγματοποιήσει ρευματοκλοπή,
με τον αρμόδιο υπουργό Σταύρο Παπασταύρου να στέλνει ένα πρώτο σαφές μήνυμα για
την αυστηροποίηση των ποινών σε όσους ρευματοκλέβουν. Περίπου 3 εκατ. ευρώ που
θα λάμβαναν ως επιδότηση αυτές οι επιχειρήσεις θα διατεθούν στον συνολικό
προϋπολογισμό του πλαισίου ενίσχυσης και θα επιμεριστούν στις νόμιμα
ηλεκτροδοτούμενες επιχειρήσεις.
@ Τριαντάχρονος ο δράστης της
επίθεσης στο Βανκούβερ με αυτοκίνητο σε πλήθος που άφησε πίσω της 11
νεκρούς.Στον 30χρονο απαγγέλθηκαν χθες Κυριακή κατηγορίες -αρχικά- για οκτώ
φόνους, μετά την επίθεση που διέπραξε μετατρέποντας αυτοκίνητο σε όπλο στο
Βανκούβερ, σκοτώνοντας 11 ανθρώπους και τραυματίζοντας δεκάδες άλλους, εν μέσω
φεστιβάλ της κοινότητας των μεταναστών από τις Φιλιππίνες στην καναδική
μεγαλούπολη.«Η εισαγγελία της Βρετανικής Κολομβίας απήγγειλε κατηγορίες στον
Κάι-Τζι Άνταμ Λο, 30 ετών, για οκτώ φόνους», εξήγησε η αστυνομία σε ανακοίνωσή
της, προσθέτοντας πως αναμένεται να του απαγγελθούν κι άλλες κατηγορίες.
@ Τα μέτρα για την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου, μετά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, εξειδίκευσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
«Το νομοσχέδιο βάζει τα θεμέλια για έναν σιδηρόδρομο πιο ασφαλή, πιο
σύγχρονο, πιο αξιόπιστο. Χωρίς μεγάλα λόγια, χωρίς υπερβολές και κυρίως με
σεβασμό στους πολίτες που περιμένουν να δουν αλλαγές στην πράξη» δήλωσε, μεταξύ
άλλων, ο Κ. Κυρανάκης.Το νέο νομοσχέδιο επιχειρεί ριζικές τομές στο μοντέλο
λειτουργίας του ελληνικού σιδηροδρόμου, θέτοντας δικλίδες ασφαλείας για την
κυκλοφορία των τρένων και προβλέποντας αυστηρή αξιολόγηση για το προσωπικό.
Εισάγει μια δέσμη μέτρων άμεσης εφαρμογής που ενισχύουν τη σιδηροδρομική
ασφάλεια, δίνοντας έμφαση στην αναδιοργάνωση των φορέων και την ενίσχυση της
λογοδοσίας.
@Αμετάβλητες θα παραμείνουν μέχρι
και το 2027 οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων, παρά το γεγονός ότι η
τελευταία αναπροσαρμογή πραγματοποιήθηκε το 2021.Οι αυξημένες τιμές που
καταγράφονται στην αγορά τόσο για τις πωλήσεις όσο και για τις ενοικιάσεις
ακινήτων αναγκάζουν την κυβέρνηση να τις κρατήσει σταθερές, καθώς μια νέα
αναπροσαρμογή θα έφερνεπρόσθετα βάρη στους ιδιοκτήτες ακινήτων και εμμέσως και
στους ενοικιαστές.
@Τη δημιουργία έξι μονάδων καύσης
τόσο απορριμματογενών καυσίμων όσο και σύμμεικτων απορριμμάτων εξετάζει το
υπουργείο Περιβάλλοντος. Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, οι μονάδες
πρόκειται να χωροθετηθούν:
• Στη Ροδόπη, καλύπτοντας όλη την
Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Η μονάδα θα έχει δυναμικότητα 62.000
τόνων.
• Στην Κοζάνη, καλύπτοντας
Κεντρική Μακεδονία, Δυτική Μακεδονία, Ηπειρο, Θεσσαλία και Κέρκυρα. Θα δέχεται
288.000 τόνους απορριμμάτων.
• Στο κέντρο της Πελοποννήσου (σε
μία από τις περιφερειακές ενότητες Αρκαδίας, Ηλείας ή Αχαΐας). Θα καλύπτει τις
περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου και το Ιόνιο πλην Κέρκυρας. Θα έχει
δυναμικότητα 154.000 τόνων.
• Στη Βοιωτία, καλύπτοντας
τμήματα της Στερεάς Ελλάδας και τη Δυτική Αττική. Θα έχει δυναμικότητα 186.000
τόνων.
• Στην Αττική, καλύπτοντας την
υπόλοιπη Αττική, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και τμήμα των Κυκλάδων και των
Δωδεκανήσων.
• Στο Ηράκλειο, καλύπτοντας όλη
την Κρήτη, τη Σαντορίνη, την Κάρπαθο και τη Ρόδο. Θα έχει δυναμικότητα 140.000
τόνων ετησίως.
@Επανήλθε η κανονικότητα στην
Ισπανία και άρχισαν πάλι οι πτήσεις στα αεροδρόμια, μετά τις ακυρώσεις
δρομολογίων εξαιτίας της συσκότισης που σημειώθηκε σε πολλές πόλεις της χώρας.
Μπλακ άουτ σαν αυτό της Δευτέρας μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή σε όλα τα
ηλεκτρικά συστήματα της Ευρώπης σε περιόδους χαμηλής ζήτησης και αυτή είναι μια
κοινή αγωνία των διαχειριστών τα τελευταία χρόνια.
(Aπό τον ηλεκτρονικό Τύπο)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου