αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τετάρτη 30 Απριλίου 2025

Απόψεις...

@Το έχω ξαναγράψει. Αν ήταν μια χώρα που έπρεπε να περάσει στο ανατολικό μπλοκ μετά τον πόλεμο ήταν η Ελλάδα. Και το γεγονός ότι δεν πέρασε της έχει μείνει απωθημένο. Και σε κάθε ευκαιρία το βγάζει. Γιατί ο γκαϊλές της είναι ο ολοκληρωτισμός σε όποια βερσιόν και αν της προσφέρεται. Σε ακροαριστερή ή ακροδεξιά. Αρκεί να είναι αυταρχισμός, τραμπουκισμός, επιβολή, στοχοποίηση, καταπίεση παντός είδους. 

Θα ακούσατε τη σιωπή των προοδευτικών αμνών στο γεγονός της μπούκας στον Ιανό. Κατά βάθος μέσα τους, αλλά και έξω τους όλοι αυτοί οι σιωπηλοί λυπούνται που δεν ματαιώθηκε η συζήτηση, που δεν αρπάξαμε τίποτα ψιλές ή χοντρές τέτοιοι μεταμελημένοι που είμαστε.  Τόσα χρόνια στο κουρμπέτι ρε παίκτες σας μάθαμε. Και το διασκεδάζουμε. 

@ Και γω θα συμφωνήσω ότι ο εκπαιδευτικός που αξιολογεί καθημερινά και αρνείται τη δική του αξιολόγηση δεν έχει θέση στη δημόσια εκπαίδευση. Αλλά περιμένουμε να εφαρμοστεί και ο νόμος και οι αρνητές να έχουν συνέπειες. Αλλιώς είναι γράμμα κενό. Ο νόμος. Και αν η αξιολόγηση δεν έχει φέρει ακόμα αποτελέσματα είναι γιατί είναι προσχηματική και γραφειοκρατική χωρίς επιπτώσεις, παρά μόνο για τους τελείως «γειά σου». Που θα τους στέλνει υποτίθεται για κάποια επιμόρφωση. Δεν νομίζω να πήγε κανείς μέχρι στιγμής. 

Πρώτα να βρείτε σοβαρούς αξιολογητές και να ορίσετε τους κανόνες πραγματικής αξιολόγησης, μετά να θέσετε συγκεκριμένες συνέπειες, και τέλος να βάλετε τους διευθυντές των σχολείων στο παιχνίδι. Αυτοί πάντα ξέρουν καλύτερα από κάθε απόντα «σχολικό σύμβουλο» ποιος κάνει και τι μάθημα και ποιος όχι. Α! και τον περιπτερά στη γωνία. Αυτός πάντα ήξερε τους καλύτερους δασκάλους και τους έβγαζε το καπέλο, όταν πήγαιναν για τσιγάρα.

                                                                (Leo Kastanas- ευρωπαϊστές f/B)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...