«Απολαμβάνουμε τα «δικαιώματα» που μας εξασφαλίζει η συμμετοχή στα πιο κλειστά δυτικά κλαμπ, απεχθανόμαστε την έννοια των «υποχρεώσεων» που απορρέουν από αυτή. Μπαίνουμε εύκολα στον ρόλο του θύματος και βλέπουμε τον κόσμο μέσα από μια έντονη αίσθηση ανασφάλειας. Αντιλαμβανόμαστε, συνήθως πολύ καθυστερημένα, ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος και πως δεν διατίθεται κάποιο άλλο γεωπολιτικό μπλοκ που θα μας υιοθετήσει λύνοντας με ένα μαγικό και ανέξοδο τρόπο όλα μας τα προβλήματα.
Η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού το έμαθε
μέσα από ένα πανάκριβο φροντιστήριο το 2015.Η Ιστορία θα μας δοκιμάσει πάλι.
Πανδημία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γεωπολιτική βία και αστάθεια, ακρίβεια
αποτελούν ένα εκρηκτικό μείγμα που δεν «παλεύεται» εύκολα. Ηγεσία, ψυχραιμία,
καλό ζύγι χρειάζονται».
(Αλ.Παπαχελάς- ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
«Με τις κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης να θέτουν καταληκτική ημερομηνία την 28η Μαρτίου για τον τερματισμό των συμβάσεων leasing αεροσκαφών στη Ρωσία, ο πόλεμος στην Ουκρανία ενδέχεται να οδηγήσει στη μεγαλύτερη κλοπή αεροσκαφών στην ιστορία της πολιτικής αεροπορίας. Οι μεγαλύτερες εταιρείες leasing αεροσκαφών βρίσκονται σε αδιέξοδο στην προσπάθεια τους να ανακτήσουν περισσότερα από 400 αεροσκάφη, αξίας 10 δισ. δολαρίων, από τις αεροπορικές εταιρείες της Ρωσίας μετά τις κυρώσεις της Δύσης.
Σήμερα λήγει η προθεσμία για τις ρωσικές αεροπορικές να επιστρέψουν πάνω από 400 αεροσκάφη, οι ξένες εταιρείες που τα έχουν εκμισθώσει έχουν μικρές ελπίδες ότι θα ανακτήσουν τα αεροπλάνα τους. Τα περισσότερα συνεχίζουν να πραγματοποιούν εσωτερικές πτήσεις στη Ρωσία παρόλο που η Ιρλανδία και οι Βερμούδες, όπου τα περισσότερα είναι νηολογημένα, έχουν αναστείλει το αξιόπλοό τους, κίνηση που συνήθως σημαίνει ότι τα αεροσκάφη δεν μπορούν να πετούν.
Παρόλο που τα αεροσκάφη που έχουν εκμισθωθεί είναι ασφαλισμένα, η άνευ προηγουμένου έκταση των δυνητικών ζημιών σημαίνει πολύχρονες δικαστικές διαμάχες ανάμεσα στις εταιρείες leasing και τις ασφαλιστικές εταιρείες πριν καταλήξουν σε τελεσίδικες αποφάσεις για αποζημίωση, σύμφωνα με ειδικούς του χώρου.
Ακόμη και στην περίπτωση που τα αεροσκάφη
ανακτηθούν κάποια στιγμή, η αξία τους μπορεί να τεθεί υπό αμφισβήτηση καθώς θα
πρέπει να έχουν ακριβή αρχεία της απαιτούμενης συντήρησης που να βεβαιώνουν ότι
έχουν χρησιμοποιηθεί αυθεντικά ανταλλακτικά, μια άλλη πτυχή που επίσης έχει
πληγεί από τις κυρώσεις της Δύσης στη Ρωσία».
(Χρ. Γεωργίου-Liberal.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου