αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022

Απόψεις...

 

«Η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης απέδειξε για άλλη μια φορά το εξής: Ναι μεν ο δημόσιος τομέας βρίσκεται σε διαρκή παραλυσία, αλλά μεγαλύτερο πρόβλημα, πλέον, εμφανίζει ο ιδιωτικός τομέας. Θα λέγαμε ότι σε πολλές περιπτώσεις, όπως αυτή της Αττικής Οδού, ο ιδιωτικός τομέας συναγωνίζεται τον δημόσιο (στην προκειμένη την Περιφέρεια Αττικής) στο ποιος θα κάνει τα περισσότερα λάθη. Λες και οι ιδιωτικές εταιρείες έχουν κολλήσει τα χειρότερα χούγια του δημοσίου. Πρόκειται για την πιο ανησυχητική διαπίστωση που έχει γίνει και αυτή, δυστυχώς, δεν προκύπτει μόνο από τα δυσάρεστα γεγονότα των τελευταίων 48 ωρών».

                                                                          (Θ. Μαυρίδης-Liberal.gr)

«Σχεδόν μισό δισ. ευρώ έχουν εισπράξει από το 2016 μέχρι σήμερα οι εταιρείες που διαχειρίζονται την Αττική Οδό, με τη μορφή μερισμάτων κι επιστροφής κεφαλαίου, καθώς η «χρυσή» σύμβαση έχει εισέλθει σε περίοδο εμπορικής ωρίμανσης. Μόνο για την οικονομική χρήση του 2021, υπολογίζεται ότι οι μέτοχοι της εταιρείας «Αττική Οδός», δηλαδή οι όμιλοι Ελλάκτωρ (65,7%) και Αβαξ (34,2%), θα εισπράξουν 152 εκατ. ευρώ. 

Αντίστοιχα, κατά τη χρήση του 2020 η «Αττική Οδός» διένειμε μερίσματα 82,6 εκατ. ευρώ, ενώ το 2019 είχαν διανεμηθεί άλλα 100,3 εκατ. ευρώ. Στο τέλος του εννεαμήνου τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας ανέρχονταν σε 120,8 εκατ. ευρώ, από 132 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για κεφάλαια τα οποία θα έπρεπε να εγγυώνται όχι μόνο την άρτια συντήρηση του αυτοκινητοδρόμου των 70 χιλιομέτρων, αλλά και την εύρυθμη λειτουργία του, ανεξαρτήτως καιρού και συνθηκών».

                                                                 (Ν. Ρουσάνογλου-KAΘHMEΡINH )

 «Να το πούμε καθαρά. Η χώρα δεν έχει σοβαρή πολιτική προστασία και όλα τα άλλα είναι φθηνές πολιτικές και σχέδια επί χάρτου. Μετά τη Μάνδρα, το Μάτι, τη Βαρυμπόμπη, την Βόρειο Εύβοια και χτες την Αττική Οδό ο πολίτης εμπεδώνει την άποψη ότι δεν μπορεί να περιμένει και πολλά από τον κρατικό μηχανισμό. Ό,τι κάνει μόνος του, αν φυσικά μπορεί. Και στην περίπτωση της χιονοκαταιγίδας θα μπορούσε να προβλέψει τον χαμό και να κάτσει στο σπίτι του. Πολλοί το 

έκαναν. Αλλά στις πλημμύρες ή στις φωτιές πώς μπορεί να προφυλαχθεί; Το τελευταίο κρατικό φιάσκο, λόγω μιας ισχυρότατης χιονόπτωσης λίγων ωρών σε μια περιορισμένη περιοχή της Αττικής αποτελεί ισχυρότατο πλήγμα στην αξιοπιστία της κυβέρνησης. Διότι καταρρέει αντικειμενικά η αντίληψη περί «επιτελικού κράτους». Αν τις φωτιές δεν μπορείς να τις προβλέψεις (αλλά μπορείς να τις υποψιαστείς) για τη χιονόπτωση είχες ακριβή πρόγνωση εδώ και μέρες. Και μάλιστα για κακή σου τύχη οι μετεωρολόγοι έπεσαν μέσα και στον χρόνο με ακρίβεια ώρας και στον χώρο με ακρίβεια λίγων χιλιομέτρων. Δηλαδή όχι μέσα, πολύ μέσα, πάρα πολύ μέσα».

                                                                       (Λ. Καστανάς-ΑΤΗensvoice)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...