«Πολλά ήταν τα ψέματα για τη νέα διαφημιστική καμπάνια του ελληνικού τουρισμού, που έχει σλόγκαν «Greek Summer is a state of mind». Τα τρολ του Διαδικτύου έπιασαν γρήγορα δουλειά και «ανέλυσαν» κάθε πτυχή του σποτ. «Ανακάλυψαν» ότι η παραλία που δείχνει είναι στην Κροατία, ενώ είναι στο Μαρμάρι Ευβοίας.«Κοστολόγησαν» το σποτάκι 32 εκατ. ευρώ, ενώ όπως ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), «πληρώθηκε εξ ολοκλήρου από την εταιρεία Marketing Greece και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων.
αντί προλόγου..
'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.
Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.
Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com
Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon
Σάββατο 13 Ιουνίου 2020
Απόψεις...
«Πολλά ήταν τα ψέματα για τη νέα διαφημιστική καμπάνια του ελληνικού τουρισμού, που έχει σλόγκαν «Greek Summer is a state of mind». Τα τρολ του Διαδικτύου έπιασαν γρήγορα δουλειά και «ανέλυσαν» κάθε πτυχή του σποτ. «Ανακάλυψαν» ότι η παραλία που δείχνει είναι στην Κροατία, ενώ είναι στο Μαρμάρι Ευβοίας.«Κοστολόγησαν» το σποτάκι 32 εκατ. ευρώ, ενώ όπως ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), «πληρώθηκε εξ ολοκλήρου από την εταιρεία Marketing Greece και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου