αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 13 Ιουνίου 2020

Απόψεις...



«Πολλά ήταν τα ψέματα για τη νέα διαφημιστική καμπάνια του ελληνικού τουρισμού, που έχει  σλόγκαν «Greek Summer is a state of mind». Τα τρολ του Διαδικτύου έπιασαν γρήγορα δουλειά και «ανέλυσαν» κάθε πτυχή του σποτ. «Ανακάλυψαν» ότι η παραλία που δείχνει είναι στην Κροατία, ενώ είναι στο Μαρμάρι Ευβοίας.«Κοστολόγησαν» το σποτάκι 32 εκατ. ευρώ, ενώ όπως ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), «πληρώθηκε εξ ολοκλήρου από την εταιρεία Marketing Greece και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. 

Το κόστος του ελληνικού Δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό» (6.6.2020). Στον χορό μπήκε και ο επίσημος ΣΥΡΙΖΑ με τον κ. Αλέξη Χαρίτση να δηλώνει πως «η κυβέρνηση της Ν.Δ. παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να μας παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού τη διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!». Ομως η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα ήταν η κριτική ότι η έκφραση «Summer is a state of mind» είναι πατενταρισμένη από γνωστή εταιρεία καλλυντικών και ως εκ τούτου το ελληνικό κράτος δεν θα έπρεπε να τη χρησιμοποιήσει, πριν αποκτήσει την ιδιοκτησία της! Σε αυτήν την κριτική απάντησε ο κειμενογράφος της καμπάνιας κ. Θανάσης Παπαθανασίου: «Η φράση Summer state of mind υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind».

                                                        (Π.Μανδραβέλης- ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ) 


@Ο συντροφος Κοτζιάς στο ΟΡΕΝ διαψεύδει τον σύντροφο Τσίπρα, γιατί δεν προχώρησε το 2016 η συμφωνία με την Ιταλία για τις ΑΟΖ.«Φοβήθηκε ο ΠΘ» λέει ο τότε ΥΠΕΞ.Φοβήθηκε ο Αλέξης, φοβηθηκε το χαμογελαστό χρυσάνθεμο της ανατροπής.Περίεργο, αλλά δεν είδα τον συντροφο Αλέξη να φοβάται όταν υπέγραφε την παραχώρηση της μισής χώρας στο υπερταμειο για 99 χρόνια.Ούτε κι όταν αναγνώριζε τη Βόρειο Μακεδονία.Επιλεκτικές φοβίες...

                                                                  (Σ.Μπλάτσιος –idiotes F/B)


@Γίνονται θαύματα στο Δημόσιο; Οχι, η ψηφιακή έκδοση πιστοποιητικών δεν είναι δα και κάποιο τρομακτικό επίτευγμα. Το επίτευγμα βρίσκεται στη συγκρότηση της ομάδας που δουλεύει αυτά τα πράγματα, στην πολιτική βούληση και στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων. Και κάπως έτσι, μία καλή δουλειά έγινε από δύο τεχνοκράτες υπουργούς που δεν είναι εκλεγμένοι 

                                                               (Κ. Γιαννακίδης – protagon.gr)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...