αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021

Προτεραιότητες...

 

Μια λωρίδα ανά κατεύθυνση θα διαθέτει λοιπόν ο νέος άξονας που θα συνδέσει την Ιονία Οδό με την Κακαβιά κι ας αποτελεί μέρος Διηπειρωτικού άξονα που θα συνδέσει την Κροατία με την  Καλαμάτα. 

Αναρωτιούνται, επίσης, πολλοί αν και πότε θα ολοκληρωθεί ο δρόμος από την Τύρια προς το Θεσπρωτικό που έχει αναλάβει να κατασκευάσει η Περιφέρεια Ηπείρου ώστε να έρθει πιο κοντά στις θάλασσες της Πρέβεζας ο Νομός μας. Φως όμως στον ορίζοντα δεν φαίνεται καθότι και το έργο είναι δύσκολο και η χρηματοδότηση λειψή. Κι έπειτα, τι πάμε να αποδείξουμε; Ότι θα συνδέσουμε με έναν ορεινό δρόμο του ενός ρεύματος ανά κατεύθυνση την περιοχή μας με την Πρέβεζα ενώ υπάρχει ήδη η Ιονία οδός; 

Αν είχε δοθεί έμφαση στη σύνδεση της Φιλιππιάδας με τον Λούρο κι από κει με το Κανάλι ακόμη και με επέκταση του υπάρχοντος δρόμου (τι στο καλό, πεδιάδα είναι) θα είχε συνδεθεί η Φιλιππιάδα με τη θάλασσα εδώ και καιρό με δρόμο περίπου 35 χλμ. Ειδικά μετά τον Λούρο υπάρχει μια τεράστια ευθεία όπου με  απλή προέκταση δεξιά και αριστερά πολύ εύκολα θα μπορούσαν να προκύψουν δύο ρεύματα ανά κατεύθυνση. Μετά το Μονολίθι ο δρόμος ούτως ή άλλως θα βελτιωθεί λόγω της νέας εισόδου της Πρέβεζας. 

Εκεί λοιπόν που θα έπρεπε να υπάρχουν οι κατάλληλοι δρόμοι δεν υπάρχουν, ενώ αλλού… περισσεύουν, όπως στην Κλειδωνιά Κονίτσης, για παράδειγμα, όπου δεν έφτανε ο ένας, η Περιφέρεια κατασκεύασε και δεύτερον που οδηγεί στην Αρίστη! Κι ενώ ο Περιφερειάρχης έχει κάνει ειδικότητά του την κατασκευή δρόμων, πολλές φορές με επιτυχία, σε κάποιες προτεραιότητες  φαίνεται να πάσχει αρκετά.

Εκτός αυτών, εγκαταλελειμμένοι μοιάζουν αρκετοί δρόμοι του εθνικού δικτύου του Νομού μας. Ακόμη και εκείνοι που οδηγούν στις ναυαρχίδες του ορεινού μας τουρισμού  όπως για παράδειγμα στην Κόνιτσα ή  το Πάπιγκο σε πολλά σημεία τους δεν θυμίζουν καν Εθνική Οδό είτε γιατί το οδόστρωμα είναι σε κακή κατάσταση είτε γιατί δεν υπάρχουν κολωνάκια ή εμφανής διαγράμμιση κτλ. 

Δεν  μπορεί όμως ένας νομός που θεωρείται πια τουριστικός προορισμός πρώτης γραμμής να μένει όπως ήταν κάτι δεκαετίες πριν. Ή μήπως μπορεί, αφού ο κόσμος ούτως ή άλλως έρχεται; Ίσως στο μυαλό κάποιων τοπικών μας αρχόντων να γίνεται κι αυτή η σύναψη… οπότε… 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...