@Ίσως κάποιοι καταλάβουν ότι η χυδαία αντίληψη που θέλει τις γυναίκες τρόπαια του "αρσενικού κατακτητή", σε κοινή θέα, όπως έβαζαν οι κυνηγοί τα κεφάλια των ελαφιών στον τοίχο, δεν έχει πολιτικό πρόσημο. Και δεν οφείλεται σε στιγμιαία απερισκεψία, όπως προσπαθεί να μας πείσει ο μετά τετραετίαν μεταμεληθείς. Τη στιγμιαία απερισκεψία την διορθώνεις την επόμενη στιγμή, Στάθη - όχι όταν γίνεσαι βούκινο.
Τώρα, το τι ήξερε και τι όχι ο
Κανάκης και οι υπόλοιποι για τις πορνοδραστηριότητες του κολλητού, μένει να
αποδειχθεί. Τι είναι σίγουρο; Ότι δεν τσέκαραν τι καπνό φουμάρει, όπως
ισχυριζόντουσαν ότι κάνουν σε κάθε συνεργάτη που βάζουν μέσα στο studio, στη
γνωστή εκπομπή που κουνούσαν το δάχτυλο στη Μενδώνη. Αυτά συμβαίνουν όταν το παίζεις
τιμητής των πάντων, Αντωνάκη.
@Μετριοπαθής μουσουλμάνος ζητάει να αφαιρεθούν 26
τζιχαντιστικοί στίχοι από το Κοράνιο. Οι πιστοί πληρώνουν 70.000 δολάρια σε
όποιον τον αποκεφαλίσει. Μια ανατριχιαστική ιστορία από το ευρωπαϊκό μας
μέλλον.
@Η Χάλι Μπέρι ανακάλυψε ότι ο αλκοολισμός του πατέρα της και
του παππού της οφείλεται στα χρόνια της σκλαβιάς του
προ-προ-προ-προ-προ-προπάππου. Πάντα οι λευκοί φταίνε. Γιατί δεν έψαξε πιο
πίσω; Μπορεί ένας μακρινός πρόγονος στην Αφρική να ήταν καταθλιπτικός, διπολικός
ή να είχε τσακωθεί με τον φύλαρχο.
@"Το να δίνει η Ε.Ε. χρήματα στην Τουρκία για να λύσει το
μεταναστευτικό είναι σαν να χρηματοδοτείς τον Εσκομπάρ για να καταπολεμήσεις τα
ναρκωτικά." Σταράτες κουβέντες κι ας πονάνε, από τον Φαήλο.
@Από το 1944 που ο Γεώργιος Παπανδρέου έγινε πρωθυπουργός για
πρώτη φορά (έστω και σε εξόριστη κυβέρνηση) πέρασαν σκάρτα (και με τις δύο
έννοιες) 80 χρόνια. Και, επιτέλους, η μία δυναστεία ετελεύτησε. Υπομονή,
σύντροφοι. Έχει πολύ κουπί ακόμα...
@Πάντως, συγχαρητήρια στον ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ που κατάφερε να γίνει
πρόεδρος κόμματος, χωρίς να έχει πει ποτέ τίποτε το συγκεριμένο και χωρίς να
ξέρει κανένας ούτε μία θέση του για τα πολιτικά θέματα. Προφανώς αυτό απαιτεί
εξαιρετικές ικανότητες. Βοήθησε όμως και ο ψηφοφόρος...
@Ο Γιωργάκης ο καημένος έδειξε ακόμα μια φορά πόσο λίγος είναι
με τη μικρόψυχη δήλωσή του, στην οποία ούτε τον νικητή συνεχάρη, ούτε το στίγμα
του προσδιόρισε. Θα συνεχίσει λέει να αγωνίζεται για τα ιδανικά της παράταξης.
Δύσκολο χωρίς τα πουλέν του, τις πολιτικές προσωπικότητες με το μεγάλο ειδικό
βάρος που εκείνος ανέδειξε και συνεχίζουν να μεσουρανούν στην πολιτική ζωή:
Τζάκρη, Ξενογιαννακοπούλου, Ραγκούση...Για τα δανεικά θα αγωνιστεί κανένας;
@Ήθελα να ξέρω ποιος εγκρίνει αυτές τις... υψιπετείς ανοησίες που διδάσκονται τα παιδιά μας. Αυτό το κείμενο είναι της Ε' Δημοτικού και μιλάει για τη διαιρεμένη Κύπρο, εξισώνοντας θύτη και θύμα. Άντε μετά να καταλάβουν τα παδιά πως οι πόλεμοι και γενικώς οι αντιπαραθέσεις μεταξύ των κρατών δεν είναι προσωπική διαφορά ανάμεσα στην κυρα-Κατερίνα που τηγανίζει κεφτέδες και στην κυρα-Νεμπιλέ που μαγειρεύει τας-κεμπάπ.
Έχουμε πήξει στην τάχα μου ειρηνιστική οπτική του "και τι έχουν οι άνθρωποι να χωρίσουν;" Οι άνθρωποι τίποτα, οι μηχανισμοί όμως στους οποίους ανήκουν πολλά. Το ωραίο είναι πως όλοι αυτοί οι αριστεριστές αιθεροβάμονες που περνιούνται ως ακτιβιστές μια ανώτερης, διεθνιστικής κοινωνίας χωρίς διαμάχες, βάζουν διπλό και τριπλό φράχτη γύρω από τα γραφεία και τα σπίτια τους. Κι όπου κατέλαβαν την εξουσία, εξολόθρευσαν τον μισό πληθυσμό της ίδιας τους της χώρας.
@Η Μίρκα Γκίνοβα (Ειρήνη Γκίνη), ήταν στέλεχος του ΚΚΕ που οργανώθηκε στο NOF (Narodni Osvobotien Front), τη σλαβομακεδονική εθνικιστική οργάνωση που ιδρύθηκε με υπόδειξη της γιουγκοσλαβικής κυβέρνησης και διεκδικούσε την απόσπαση ελληνικών εδαφών και τη δημιουργία της κομμουνιστικής Μεγάλης Μακεδονίας της Γιουγκοσλαβίας που θα έφτανε μέχρι τα σύνορα της Θεσσαλίας.
Στο πλαίσιο αυτής της δράσης της σκότωσε σε ενέδρα δύο Έλληνες χωροφύλακες. Αιχμαλωτίστηκε από ελληνικές κυβερνητικές δυνάμεις τον Ιούλιο του 1946 μαζί με άλλους ένοπλους του ΝΟΦ, δικάστηκε, καταδικάστηκε σε θάνατο και εκτελέστηκε τον Ιούλιο του 1946 κοντά στα Γιαννιτσά.
Οι Σκοπιανοί θεωρούν την
Γκίνοβα ηρωίδα του «εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα στη Μακεδονία του Αιγαίου» και
την έχουν τιμήσει με πολλούς τρόπους. Υπάρχει και προτομή της στο Μοναστήρι.
Εμείς γιατί την τιμούμε;
Υ.Γ. Διάβασα ότι το 2020, πάνω από 25 δημότες της Βέροιας θα
κατέθεταν στο Δημοτικό Συμβούλιο πρόταση για αλλαγή των ονομάτων των οδών
Βελουχιώτη, Γκίνη και Μπελογιάννη. Δεν βρίσκω όμως τη συνέχεια. Ξέρει κανένας;
(Θ.Τζήμερος- Δημιουργία ξανά)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου