αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

Αυτοκτονική... αριστερίλα

 

«Έχουν περάσει πέντε μήνες από την εξαγορά των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά από την εταιρεία Milina Enterprises Company Ltd, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, έναντι του ποσού των 37,3 εκατ. ευρώ. Και όμως βρισκόμαστε ακόμα στο σημείο μηδέν. Διότι η Επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας, αποφάσισε τη μη υπογραφή της συμβάσεως πώλησης, μέχρι να εκδοθεί η απόφαση για την αίτηση ακυρώσεως.

Στο άρθρο «Γιατί το deal των Ναυπηγείων ενοχλεί τους επαναστατημένους ημιπιτσιρικάδες;», είχαμε αναφερθεί στις αντιδράσεις του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ κατά της ιδιωτικοποίησης των ναυπηγείων. Καταγγελίες για προδοσίες, ξεπουλήματα, φιλέλληνες επενδυτές, παρασιτικό κεφάλαιο και άλλα παρόμοια γλαφυρά, είχαμε ακούσει και διαβάσει αμέσως μετά την κατακύρωση του διαγωνισμού.

Η εμμονική αριστερά, δεν έβλεπε το σύνολο της επένδυσης που θα ανέλθει πάνω από 200 εκατ. ευρώ, τις πάνω από 5.000 θέσεις εργασίας, αλλά ούτε και την απαλλαγή από το ετήσιο πρόστιμο των 14,4 εκατ. ευρώ που πληρώνει το Ελληνικό Δημόσιο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, λόγω της προηγούμενης κρατικής ενίσχυσης συνολικού ύψους 800 εκατ. ευρώ, που ήταν αντίθετη στη νομοθεσία περί υγιούς ανταγωνισμού.

Αφού καταλάγιασε η πρώτη φάση της αντίδρασης της εγχώριας οπισθοδρομικής κομπανίας, η σκυτάλη πέρασε στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ο Δήμος Χαϊδαρίου έκανε την εμφάνισή του, πρόθυμος να μπλοκάρει τις διαδικασίες, φέρνοντας στο μυαλό μας, μνήμες από το project του Ελληνικού.

Με εξώδικη δήλωση ήδη από τον Δεκέμβριο του 2020 προς τη ΕΤΑΔ, ο Δήμος Χαϊδαρίου ζητούσε να αποδοθεί σε αυτόν, η Προβλήτα 4 των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, με την επιχειρηματολογία ότι «η απόδοση στον Δήμο της προβλήτας 4 είναι το ελάχιστο αντιστάθμισμα που δικαιούνται οι πολίτες του Χαϊδαρίου και ευρύτερα της Δυτικής Αθήνας, για την τεράστια οικολογική και περιβαλλοντική καταστροφή που υπέστη η άλλοτε μαγευτική παραλία του Σκαραμαγκά από την εκεί εγκατάσταση των Ναυπηγείων».

Αργά το θυμήθηκε ο Δήμος Χαϊδαρίου. Δεν το είχε θυμηθεί κατά τη διάρκεια της μακράς περιόδου της «εθνικοποίησης» των ναυπηγείων, επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ το 1985, όπου γινόντουσαν αποδεκτά, όλα τα «λαϊκά» αιτήματα. Δεν το είχε πράξει όμως ούτε αργότερα, επί Brown & Root, ούτε επί ThyssenKrup, ούτε επί στην Abu Dhabi Mar».

                          (Απόσπασμα άρθρου του Κ. Χαροκόπου από το liberal.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...