αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021

Απόψεις...


«Εικονικές περιπολίες στη Δυτική Αττική κατήγγειλαν συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των αστυνομικών, λίγα εικοσιτετράωρα μετά τη δημοσιοποίηση βίντεο στα οποία νεαροί στο Ζεφύρι εμφανίζονται να πυροβολούν κατά ριπάς στον αέρα έχοντας στην κατοχή τους βαρύ οπλισμό. Σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, αστυνομικοί που κατά τις νυχτερινές ώρες εκτελούν καθήκοντα αξιωματικού υπηρεσίας ή σκοπού τμήματος εμφανίζονται ταυτόχρονα να συμμετέχουν σε περιπολίες στην περιοχή ευθύνης τους. 

Πώς γίνεται αυτό; Καλά ενημερωμένες πηγές εξηγούν ότι, κατόπιν άνωθεν εντολών, αστυνομικοί που έχουν υπηρεσία γραφείου από τις 10 μ.μ. έως τις 6 π.μ. της επομένης, τηλεφωνούν στο Κέντρο της Άμεσης Δράσης και δηλώνουν ψευδώς έναρξη περιπολίας. Έτσι, στα απολογιστικά στοιχεία η αστυνομία της περιοχής αθροίζει περιπολίες που στην πράξη δεν γίνονται».

                                                                     (Γ. Σουλιώτης-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

«Ακόμη θυμάμαι την έκπληξη του φίλου Μισέλ Γκερέν, όταν έμαθε ότι στο ελληνικό σχολείο Ιστορία διδάσκουν οι φιλόλογοι. Hταν τότε, αρχές δεκαετίας του ενενήντα, μορφωτικός σύμβουλος της γαλλικής πρεσβείας και διευθυντής του Γαλλικού Ινστιτούτου. Φιλόσοφος με κλασική παιδεία. Αναφέρω το έργο του: «Νίτσε, ο ηρωικός Σωκράτης». 

Αγαπούσε τον ελληνικό πολιτισμό, όπως όλοι οι σοβαροί Eυρωπαίοι φιλόσοφοι, και χάρη στη θητεία του στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών γνώρισε και εκτίμησε την Ελλάδα του καιρού μας. Δεν μπορούσε να καταλάβει πώς είναι δυνατόν μια χώρα που η Ιστορία είναι το βασικό πολιτισμικό της κεφάλαιο να μην έχει προβλέψει ώστε η μέση εκπαίδευση να έχει το «ανθρώπινο δυναμικό» για να τη διδάξει στα παιδιά της. 

Αυτά τη δεκαετία του ενενήντα. Σχεδόν μισόν αιώνα αργότερα η κατάσταση δεν έχει αλλάξει. Σήμερα, στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, Ιστορία εξακολουθούν να διδάσκουν οι φιλόλογοι. Oμως, φιλόλογος είναι και ο καθηγητής Γαλλικής ή Αγγλικής. Και το ευφυές «σύστημα» –ο Θεός να το κάνει σύστημα– της ελληνικής πολιτείας θεωρεί ότι αν κάποιος είναι καθηγητής Γαλλικής και του περισσεύουν ώρες διδασκαλίας, για να τις συμπληρώσει μπορεί να διδάσκει Ιστορία. Δεν μπορεί να διδάσκει Φυσική ή Μαθηματικά εννοείται. Γιατί; Μα είναι φιλόλογος».

                                                                                     (Τ. Θεοδωρόπουλος-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...