Οι παρακάτω, πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις, είναι από το προεκλογικό πρόγραμμα του κ.Γκόντα του 2010 (τη χρονιά που έχασε τις εκλογές από τον Φ.Φίλιο με διαφορά 1,16% -παρότι είχε αλλάξει το πρόσωπο της πόλης, μεταμορφώνοντάς την από επαρχία σε πρωτεύουσα. Έκτοτε η πόλη πήρε την κατιούσα και ο κ.Γκόντας εξαφανίστηκε από το προσκήνιο παρότι συμμετείχε σε όλες τις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις). Επειδή όμως δεν εξελέγη, οι πολίτες δεν μπόρεσαν να διαπιστώσουν στην πράξη την πιθανή εφαρμογή των προεκλογικών του δεσμεύσεων.
Τώρα όμως που η παράταξη του κ. Γκόντα συνεργάζεται -και καλώς- με εκείνη του κ.Ελισάφ θα ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δούμε την εφαρμογή τους στην πράξη αφού δύσκολα θα μπορούσε κανείς να μην συμφωνήσει με τη στόχευσή τους.
Δείτε και κρίνετε:
* Στόχος είναι ο Δήμος Ιωαννιτών να μην πληρώνει πλέον ούτε 1
ευρώ για ενοίκια και μέσα στα 4 πρώτα χρόνια κανένα ακίνητο του Δήμου
οπουδήποτε στην Ελλάδα να μην παραμένει αναξιοποίητο και να μην προσφέρει
οικονομικά ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο στον Δήμο και τους δημότες Ιωαννίνων.
* Σε κάθε κάδο τοποθετείται πινακίδα που αναφέρει τις ώρες και
τις ημέρες που διέρχονται τα απορριμματοφόρα οχήματα, ώστε οι κάτοικοι και οι
επαγγελματίες να αποθέτουν τα σκουπίδια λίγη ώρα πριν την αποκομιδή τους από τα
οχήματα χωρίς να συσσωρεύονται επί ώρες μέσα και έξω από τους κάδους, με τα
γνωστά αποτελέσματα.
*Αφισορύπανση: Θα υπάρχουν αυστηρές κυρώσεις όπως επιβάλλει η πλήρης εφαρμογή του υφιστάμενου νομικού πλαισίου και θα παρακολουθείται η τήρησή του μέτρου. Πρόστιμα και αυστηρή εφαρμογή του Νόμου θα ισχύσει για τους κατοίκους, τους επαγγελματίες, αλλά και για τα πολιτικά κόμματα. Ειδικά για αυτά, τα πρόστιμα αφισορύπανσης θα γίνονται άμεσα πράξεις καταλογισμού προστίμων στην αρμόδια ΔΟΥ. Οι ποινές μπορεί να φτάσουν μέχρι και την αφαίρεση της άδειας λειτουργίας επιχειρήσεων που οι αφίσες τους είναι κολλημένες σε σημεία που δεν επιτρέπεται.
*Αντικατάσταση όλων των λαμπτήρων φωτισμού με λάμπες
εξοικονόμησης ενέργειας (LED). Το κόστος μπορεί να το αναλάβουν οι ίδιες οι
εταιρείες που εμπορεύονται αυτούς τους λαμπτήρες.
* Πλήρης επισκευή - αποκατάσταση και εκσυγχρονισμός όπου
χρειάζεται όλων των παιδικών χαρών και δημιουργία νέων. Συνεχής συντήρηση τους,
καθαρισμός και επιτήρηση – φύλαξη.
* Ανάπλαση, ανάδειξη και αξιοποίηση του άλσους, του
Γιαννιώτικου Σαλονιού και του πάρκου Λιθαρίτσια.
* Καθαρισμός και ανάπλαση των υπαρχόντων χώρων πράσινου. Μελέτη εξεύρεσης νέων χώρων πράσινου με στόχο την απόδοση στο κοινό και κυρίως στη νεολαία.
*Στόχος μας είναι να γίνουν τα Γιάννενα η πρώτη Ελληνική πόλη
φιλική προς τα ΑΜΕΑ, πρώτα για τους συμπολίτες μας και έπειτα για τους
επισκέπτες. Είναι ζήτημα ανθρωπισμού αλλά και πολιτισμού.
* Πλήρης μηνιαίος οικονομικός απολογισμός που περιλαμβάνει
μισθοδοτικά κόστη, έσοδα – έξοδα, ταμειακό υπόλοιπο, υποχρεώσεις προς τρίτους,
δάνεια κλπ. Έτσι όλοι οι πολίτες έχουν πλήρη εικόνα για τα οικονομικά του
Δήμου.
* Συνεχής παρακολούθηση υλοποίησης προϋπολογισμού, αλλά και
τεχνικού προγράμματος του Δήμου σε πραγματικό χρόνο.
* Ανάρτηση προϋπολογισμού για κάθε δημοτική επιχείρηση,
οργανισμό ή δομή. Έτσι ο κάθε πολίτης μπορεί να κατατοπιστεί και να κρίνει τα
οφέλη και τα κόστη.
* Θεσμοθέτηση σώματος εσωτερικού ελέγχου. Το σώμα ελέγχει κάθε
υπηρεσία και σε όλους τους τομείς που αυτή δραστηριοποιείται. Ελέγχεται ο
βαθμός αποτελεσματικότητας και εξυπηρέτησης και καταγράφονται ειδικά τα
φαινόμενα γραφειοκρατίας, μη εξυπηρέτησης του πολίτη, αξιολόγησης προσωπικού
και φαινόμενα διαφθοράς. Το σώμα δεν αναφέρεται στο Δήμαρχο, αλλά αποκλειστικά
και μόνο στο Δημοτικό συμβούλιο.
* Άμεση και πλήρης καταγραφή περιουσιακών στοιχείων του Δήμου
και άμεση κοινοποίηση – ανάρτηση πρός στους δημότες. Εκτός από τα οικονομικά
στοιχεία που θα παραληφθούν, οι πολίτες θα έχουν γνώση και όλων των
περιουσιακών στοιχείων του Δήμου, όπως των ακινήτων. Επίσης θα γίνει πλήρης
καταγραφή και κοινοποίηση στοιχείων όπως υπάλληλοι, μισθοδοσία, κόστη, οφειλές,
υποχρεώσεις κοκ.
* Καμία ανάθεση ακόμη και για ποσά που το επιτρέπει η
νομοθεσία. Όλα τα έργα και οι προμήθειες, γίνονται με αδιάβλητους διαγωνισμούς.
* Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του πολίτη. Ελαχιστοποίηση επαφής
πολιτών με τις υπηρεσίες και αποφυγή ταλαιπωρίας και γραφειοκρατίας. Στόχος η
διευρυμένη και πλήρης εφαρμογή της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης του πολίτη.
* Εφαρμογή ειδικού συστήματος καταγραφής αιτημάτων και
προβλημάτων του πολίτη μέσω πενταψήφιου αριθμού, site του Δήμου και sms. Κάθε
αίτημα ή πρόβλημα καταγράφεται, διαβιβάζεται στην αρμόδια υπηρεσία και άμεσα ο
πολίτης παίρνει απάντηση για το χρονοδιάγραμμα λύσης του προβλήματος.
* Δημιουργία διαδραστικής πλατφόρμας στην ιστοσελίδα του
δήμου, που οι πολίτες στέλνουν τις προτάσεις τους και τις απόψεις τους και
αρμόδιος πολιτικός ή υπηρεσιακός παράγοντας τους απαντά για το κάθε θέμα που
τίθεται. Η ιστοσελίδα του δήμου ανήκει σε κάθε κάτοικο της πόλης και σε όλες
τις δημοτικές παρατάξεις. Δεν ανήκει στη Δημοτική αρχή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου