αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τρίτη 4 Μαρτίου 2025

ΑΠόψεις...

 

Από το 2010 έως το 2015 ήταν Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο καθηγητής Αθ. Ζηλιασκόπουλος. 

-Από 300 εκατ. ζημιές το χρόνο, την πήγε σε κέρδος 30 εκατ.

-Έκοψε πολλά δρομολόγια που είχαν μέχρι και 2 επιβάτες.

-Σταμάτησε  εργολαβίες που γίνονταν με προσωπικό του ΟΣΕ. 

-Υπήρχε από το 2006 σύμβαση για το ηλεκτρονικό εισιτήριο 8,5 εκατ. που δεν προχωρούσε. Με 250 χιλ. με φοιτητές το έκανε σε 3 μήνες.

-Έκοψε τις τεράστιες εκπτώσεις σε εταιρίες που είχαν πολιτικές άκρες.

-Βρήκε τα βαγόνια που "χάνονταν" και τα είχαν ιδιώτες ως αποθήκες. -Σταμάτησε εταιρίες από ανθρώπους του ΟΣΕ που χρησιμοποιούσαν τα τρένα δωρεάν.

-Βρήκε όσους έκλεβαν καύσιμα (15 εκατ. το χρόνο-ακόμη και για το σπίτι τους) κι έβαλε κάμερες στους σταθμούς.

- Βρήκε ότι νοικιαζόταν στο Θριάσιο αποθήκη 52 χιλ. τετρ. για 200 ευρώ. -Έκοψε ψεύτικες υπερωρίες (όταν οι "εργαζομενοι" ήταν σε διακοπές).

-Έκοψε το επίδομα πλυσίματος χεριών και έγκαιρης προσέλευσης.

-Κατάφερε να βρει πελάτες (Cosco κτλ.) και είχε το 33% του μεριδίου αγοράς στο Αθήνα-Θεσ/νίκη.

-Οργάνωσε τις ανάγκες του ΟΣΕ για προσωπικό.

Τελικά το 2015, επί ΣΥΡΙΖΑ, ο Σπίρτζης του ζήτησε δύο φορές να παραιτηθεί. Όταν δεν το έκανε "ξαφνικά" πήγαν λαθρο πάνω στις γραμμές στην Ειδομένη κι άρχισαν να φεύγουν οι πελάτες. Ο κ. Ζηλιασκόπουλος παραιτήθηκε. Λίγο μετά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε στους Ιταλούς για 45 εκατ. 

Στη συνέχεια, επί ΝΔ, ο σιδηρόδρομος αφέθηκε στην τύχη του και φτάσαμε στα Τέμπη. Τελικά κανένας δεν ήθελε ανθρώπους με όραμα, όπως ο κ. Ζηλιασκόπουλος, γιατί υπάρχουν τα γαλαζοπρασινοροζ λαμόγια- πελάτες. Και ουρλιάζουμε για τα "κέρδη των εταιριών". Όλοι προτιμάμε τα λαμόγια...

                                                                  (Δ.Πολίτης- ευρωπαϊστές f/B)

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...