αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025

Ποιος σε εμπόδισε, Κυριάκο;

  

 «(Κυριάκο) πιστεύεις, αλήθεια, ότι έχεις προχωρήσει δυναμικά και γρήγορα σε τομές και πρέπει απλώς να επιταχύνεις; Και πότε αποφάσισες να συγκρουσθείς με το "βαθύ κράτος"; Μετά από 6 χρόνια που το στήριζες και το τροφοδοτούσες; Διότι τι είναι το "βαθύ κράτος"; Είναι εξωθεσμικοί μηχανισμοί οι οποίοι έχουν υποκαταστήσει τις θεσμικές δομές. Ας τους δούμε:

Είναι να βλέπεις το Δημόσιο ως φιλάνθρωπο και χουβαρντά εργοδότη που έχει προορισμό να μοιράζει μισθούς και συντάξεις και όχι να προσφέρει υπηρεσίες στον φορολογούμενο. Και έτσι να επιτρέπεις, ως εντελώς φυσιολογική, τη μετατροπή ενός αχθοφόρου σε σταθμάρχη, στα 58 του, μετά από 8 μήνες δήθεν εκπαίδευσης, για να πάρει μια καλύτερη σύνταξη, όταν σε χώρες με σοβαρούς σιδηροδρόμους αυτή η διαδικασία διαρκεί τουλάχιστον 2 χρόνια, γίνεται σε ήδη έμπειρους σιδηροδρομικούς που θέλουν να εξελιχθούν, και ο εκπαιδευθείς δουλεύει ικανό χρόνο ως βοηθός σταθμάρχη μέχρι να αποκτήσει πείρα και να αποδείξει ότι μπορεί να σηκώσει τον Σταθμό μόνος του στους ώμους του.

Είναι κάποιος να σφυρίζει στο αυτί του Τριμελούς Οργάνου Αξιολόγησης του ΟΣΕ ότι ο υπουργός θα καταργήσει σε έναν μήνα το όριο ηλικίας των 48 ετών, για να γίνει αποδεκτή η αίτηση μετάταξης που είχε υποβάλλει το 2022 ο μοιραίος σταθμάρχης. Στις 13 Μαΐου του 2022 που έγινε δεκτή η μετάταξή του ίσχυε το όριο, σωστά; Άρα δικό σας, γαλάζιο βύσμα ήταν ο σταθμάρχης, σωστά;

Είναι να αποδίδεις την αχρήστευση της μιας γραμμής στον "Daniel", ενώ οφείλεται στην κλοπή που είχε συμβεί στο συγκεκριμένο τμήμα από τους γνωστούς επαγγελματίες εγκληματίες "ευπαθείς και ευάλωτους", που αποκαλούνται από τα ΜΜΕ "κυνηγοί χαλκού", επειδή στις εκλογές συναλλάσσεσαι μαζί τους, εξαγοράζοντας τις ψήφους των.

Είναι να είσαι αγκαζέ με τους εργατοπατέρες – συνδικαλιστές του Δημοσίου, διαβεβαιώνοντάς τους ότι δεν θα απολυθεί κανένας προστατευόμενός τους, όσο ακατάλληλος ή αδιάφορος κι αν είναι, υποχρεώνοντας τον φορολογούμενο να τους σιτίζει, και καταργώντας τον φυσικό νόμο της επιβράβευσης και της τιμωρίας, τον νόμο που βοήθησε τον άνθρωπο να εξελίξει τον πολιτισμό του. 

Είναι να φτιάχνεις ένα υπουργικό συμβούλιο 62 μελών με γνώμονα όχι τη λειτουργικότητα και την απόδοσή του αλλά την ικανοποίηση προσωπικών φιλοδοξιών των βουλευτών σου και με κριτήρια τοπικιστικού χαρακτήρα. Είναι για κάθε θέμα δημόσιας λειτουργίας να ορίζονται μια ντουζίνα συνυπεύθυνοι ώστε όλοι να έχουν ανάμειξη στο project (ενίοτε και στο μέλι) χωρίς να υπάρχει κάποιος που ξέρει τη δουλειά, και θα πάρει, την κρίσιμη στιγμή, τις κρίσιμες αποφάσεις.

Ποιος σε εμπόδισε, Κυριάκο, να συγκρουστείς με το βαθύ κράτος την επαύριο του σχηματισμού της κυβέρνησής σου το 2019; Ή έστω, την πρώτη τετραετία; Ποιος σε εμπόδισε να ορίσεις επικεφαλής των δημόσιων οργανισμών, ανθρώπους με διοικητική πείρα και όχι αποτυχόντες βουλευτές και ενσηματούχους της ΟΝΝΕΔ; 

Ποιος σε εμπόδισε να επιβάλεις ένα σύστημα αξιολόγησης δομών και ανθρώπων και να επιβλέψεις στην εφαρμογή του; Χρειάζεται συνταγματική αναθεώρηση γι’ αυτό; 

Η συγκάλυψη των παρανομιών του ΟΣΕ ήταν πάγια τακτική όλα τα χρόνια της λειτουργίας του. Όργιο παρανομιών, κακοδιαχείρισης, "απαλλοτριώσεων" υλικού από "εκτός" κι από "εντός", υπερκοστολογημένες συμβάσεις, αναθέσεις εργολαβιών σε εργαζόμενους στον ΟΣΕ και ηγεμονικοί μισθοί (60.000 ευρώ ο μέσος ετήσιος) κατέστησαν τον ΟΣΕ, τη μεγαλύτερη δημόσια μαύρη τρύπα της χώρας, μεγαλύτερη κι από την Ολυμπιακή, που κόστισε στον φορολογούμενο πάνω από 27 δισεκατομμύρια ευρώ. Ποτέ δεν μάθαμε τα ονόματα όλων αυτών των ληστών και ποτέ δεν μπήκε φυλακή κανένας τους».

                             (Απόσπασμα άρθρου του Θ.Τζήμερου από το capital.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...