«Ένα από τα πλέον ανησυχητικά φαινόμενα της εποχής, περιστατικά του οποίου διαβάζουμε καθημερινά στον Τύπο, είναι η έκρηξη βίας στις νεαρές ηλικίες. Οι συμπλοκές συμμοριών ανηλίκων, οι ληστείες στη μέση του δρόμου, ο εκφοβισμός στα σχολεία, η διασύνδεση εφηβικών ομάδων με το οπαδικό παρακράτος, έχουν πια ξεφύγει από τον ορισμό του περιθωριακού και ήσσονος σημασίας φαινομένου και τείνει να γίνει καθεστώς, όχι μόνο στις υποβαθμισμένες συνοικίες στις παρυφές των μεγαλουπόλεων, αλλά και στα απολαμβάνοντα πλήρη ευταξία προάστια.
Φταίει η οικογένεια; Το σχολείο; Τα διαδικτυακά παιχνίδια; Η εφηβική απερισκεψία και επιπολαιότητα; Η σύμφυτη με την ελληνική κοινωνία λατρεία της βίας; Σε αυτό, θα πρέπει να απαντήσουν οι ειδικοί. Δουλειά του δημοσιογράφου είναι να καταγράφει τα γεγονότα και να αναζητάει απαντήσεις από τους ειδικούς. Ανάμεσα σε αυτούς που καλούνται να δώσουν απαντήσεις, αλλά και να λάβουν τα μέτρα που θα εισηγηθούν οι ειδικοί, είναι και η κυβέρνηση, μέσω των αντίστοιχων υπουργείων.
Αρκούν τα
πολυδιαφημισμένα προγράμματα κατά της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία;
Αρκούν τα μέτρα για την καταστολή της οπαδικής βίας; Αρκεί η αστυνόμευση στις
γειτονιές, όπου αυτή εμφανίζεται σποραδικά; Προφανώς όχι, γιατί σε διαφορετική
περίπτωση, αντί για αύξηση των περιστατικών, θα είχαμε μείωση. Συνεπώς, κάτι,
κάπου, κάποιοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και αυτή έχει επίπτωση στη ζωή
των πολιτών. ο ζήτημα της νεανικής παραβατικότητας, δεν ανήκει σε αυτό που
αποκαλούμε «υψηλή πολιτική».
(Δ. Τριανταφυλλίδης- liberal.gr)
«Σε μια κρίσιμη συγκυρία, η χώρα έχει εξασφαλίσει περισσότερα από 55 δισ. ευρώ κοινοτικών κονδυλίων. Τόσα θα πέσουν στην ελληνική οικονομία τα επόμενα 4 - 6 χρόνια μέχρι το 2029 από τα ευρωπαϊκά προγράμματα (Ταμείο Ανάκαμψης και ΕΣΠΑ 2021-2027). Είμαστε σε θέση να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία; Δεν είναι τόσο αυτονόητο όσο ακούγεται.Έχουμε κάνει πολλά ραντεβού με την Ιστορία. Σε κάποια δεν πήγαμε ποτέ.
Από το Πακέτο Ντελόρ και τα Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης έως τα
ΕΣΠΑ, έχουν περάσει από τη χώρα πάνω από 160 δισ. χωρίς να καταφέρουν να
αποτελέσουν τον αναπτυξιακό καταλύτη.Άλλα έγιναν αεροδρόμια, δρόμοι και μετρό,
άλλα κατέληξαν σε ψηφοθηρικά έργα, κάποια απλώς συντήρησαν ζωντανές
επιχειρήσεις που θα έπρεπε να είχαν κλείσει, ενώ όσα δεν καταφέρναμε να
απορροφήσουμε, τα μεταφέραμε με τις περίφημες «γέφυρες» στην επόμενη
προγραμματική περίοδο».
(Γ. Φιντικάκης- Liberal.gr)
«Ενας στους τέσσερις μαθητές στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο είναι άριστος. Την ίδια στιγμή, η προαγωγή και η απόλυση από το Λύκειο είναι πολύ εύκολη, καθώς ένας μαθητής μπορεί να τις εξασφαλίσει έχοντας πολύ χαμηλούς βαθμούς σε βασικά μαθήματα όπως Αρχαία, Γλώσσα, Μαθηματικά και υψηλούς σε εύκολα. «Το σχολείο πολλές φορές “αποκοιμίζει” τα παιδιά βάζοντάς τους βαθμούς υψηλότερους από ό,τι αξίζουν», παρατηρεί στην «Κ» ο μαθηματικός-αναλυτής Στράτος Στρατηγάκης.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας
(παρουσιάστηκαν στην ιστοσελίδα www.esos.gr) φέτος θα χορηγηθούν 179.580
αριστεία σε μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου σε σύνολο περίπου 680.000 μαθητών.
Πρόκειται για παιδιά που κατάφεραν να συγκεντρώσουν κατά την περυσινή σχολική
χρονιά μέσο όρο πάνω από 18».
(Απ. Λακασάς- ΑΤΗensvoice)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου