@ Πάντως καταντάει αστείο, ορισμένες φορές, φίλοι και συναγωνιστές, με πόσες ανόητες δικαιολογίες προσπαθούμε να αποφύγουμε τα γεγονότα. Ανεβάζω μια ανάρτηση με γενικές αρχές της κινητικής ενέργειας που απελευθερώνεται σε μια πρόσκρουση, υπό μορφή θερμότητας, για να αιτιολογήσω τι ήταν αυτή η λάμψη που φάνηκε στην κάμερα κατά τη σύγκρουση των συρμών. Η ενέργεια αυτή είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ, ακόμα κι αν κάνουμε την μετριοπαθή παραδοχή ότι η στρέβλωση των μετάλλων (που επίσης καταλήγει σε θερμότητα) ετεροχρόνισε το 50% αυτής της ενέργειας.
Όμως, έκρηξη δεν υπήρξε, γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα έβρισκαν κομμάτια του τραίνου σε αποστάσεις 500 και 1000 μ. Αυτό που είδαμε ήταν μια ανάφλεξη που προκλήθηκε από την πρόσκρουση. Συνεπώς οι φήμες περί "πυρομαχικών για την Ουκρανία" είναι απλά Πουτινόφιλες ανοησίες. Πάμε παρακάτω. Το περίφημο μπάζωμα. Αυτό έγινε μονόπλευρα και με σκοπό της εξυγίανσης του εδάφους για να πατήσουν επάνω του γερανοί των 100 τόνων που θα σήκωναν διαλυμμένα βαγόνια των 55 τόνων.
Πού θέλατε να πατήσουν,
σε παρθένο χώμα; Θα έρχονταν τούμπα, με περισσότερους νεκρούς. Από την άλλη, αν
υπήρξε διαφυγή κάποιου επιταχυντή, αυτή θα προκαλούταν και από τις δυο μεριές
της γραμμής, όχι μόνο από τη μεριά του μπαζώματος. Βρήκαν τίποτε εκεί;
Ναι, βρέθηκαν ίχνη επιταχυντών (τολουολίου και ξυλολίου) και γι'αυτό έχουν επιστρατευτεί 2 διεθνή εργαστήρια και το ΕΜΠ για να γνωμοδοτήσουν. Περιμένετε λοιπόν να μας πουν οι ειδικοί και όχι οι μπαγκσμπάνηδες, τι πραγματικά έγινε. Μία εξήγηση που βλέπω ως πιθανή, θα ήταν η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΛΑΘΡΑΙΑ μεταφορά τέτοιων υλικών από Βουλγαρία, για νόθευση καυσίμων.
Με δεδομένα τα στοιχεία κλοπών καυσίμων από υπαλλήλους του ΟΣΕ και
παράνομων μεταφορών για προσπορισμό κέρδους εις βάρος του ΟΣΕ, η υπόθεση αποκτά
πολύ ενδιαφέρουσα διάσταση, αλλά δυστυχώς όχι πολιτική και μάλλον επιβαρυντική
για τους συνδικαλιστάδες που κουνάνε το δάχτυλο.
(Κ.Κάπος- ευρωπαϊστές f/B)
@ Το νομοσχέδιο του υπουργείου παιδείας θέτει προϋποθέσεις και αυστηρά κριτήρια στην ίδρυση παραρτημάτων πανεπιστημίων. Αυτά θα ελέγχονται και θα αξιολογούνται από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, θα πρέπει να έχουν διδάσκοντες με διδακτορικό στο 90% του προσωπικού, θα πρέπει να έχουν εργαστήρια, αναγνωστήρια κ.λπ.
Παρ' όλα αυτά, το ΠΑΣΟΚ θα το καταψηφίσει,
αναμένοντας, όπως διατείνεται, την αλλαγή του άρθρου 16. ¨Ομως, αυτό μπορεί να
συμβεί το ενωρίτερο το 2028, ενώ υπεύθυνο για την μη αναθεώρηση του άρθρου 16 το 2007 είναι το ίδιο
το ΠΑΣΟΚ, το οποίο αρνήθηκε να ψηφίσει την αναθεώρηση.
(Ιω.Γρυσπολάκης ευρωπαϊστές f/B)
@ Επειδή μας τα έχετε πρήξει με τα Τέμπη:
1. Είναι άλλο πράγμα η ευθύνη για την καθυστέρηση της σύμβασης
717 και άλλο πράγμα η ευθύνη του δυστυχήματος.
2. Τα τελειωτερα συστήματα ελέγχου σήμερα υπάρχουν στην
πολιτική αεροπορία.Ίσως ο πιο ευσυνείδητος λαός του κόσμου είναι οι Ιάπωνες.Και
τα δύο όμως ΔΕΝ απέτρεψαν το δυστύχημα με τα 2 αεροπλάνα στο αεροδρόμιο του
Τόκιο μαλιστα, αρκούσε ένας(1) ασυνείδητος ηλίθιος για να γίνει.
3. Στα Τέμπη είχαμε τουλάχιστον τρεις(3) ασυνείδητους ηλίθιους
σταθμαρχιδιδες.
Τα τελειωτερα συστήματα ασφαλείας είναι σχεδιασμένα και
κατασκευασμένα από ανθρώπους και αρκεί ένας(1) ηλίθιος για να τα παρακάμψει.Και
κάτι τελευταίο, πραγματογνώμονες διορισμένοι και ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ από συγγενείς των
θυμάτων που φωνάζουν για συγκάλυψη και άλλες τέτοιες βλακείες ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΆ
αξιοπιστία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου