@ Stavros Ioannidis- Στη Γερμανία το 2011 σκοτώθηκαν 11 άτομα και άλλα τόσα τραυματίστηκαν βαριά, επειδή κάποιος σταθμάρχης, έπαιζε βιντεοπαιχνίδι στο κινητό του και έστειλε ένα Regio (τα εκεί Intercity) σε λάθος γραμμή, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω σε σταματημένο εμπορικό. Ο άνθρωπος αυτός εξέτισε μόνο 3,5 χρόνια φυλακή και σήμερα είναι ελεύθερος. Μια άλλη φορά ένα τραίνο έπεσε πάνω σε μια γέφυρα, την γκρέμισε σκοτώνοντας όσους άτυχους περνούσαν από πάνω με τα οχήματά τους.
Στη Γερμανία όπου σχεδόν κάθε χωριό έχει σιδηροδρομική σύνδεση, χρησιμοποιούν τριών ειδών συστήματα. Το αμιγώς χειροκίνητο με μοχλούς (ω, ΝΑΙ, χρησιμοποιούν ακόμα ΚΑΙ χειροκίνητα συστήματα), το σύστημα της Siemens ΑΚΡΙΒΩΣ σαν αυτό το μοιραίο της Λάρισσας, το οποίο ΕΧΕΙ την δυνατότητα αυτόματης χάραξης και χρησιμοποιείται ανά τον κόσμο εδώ και δεκαετίες και τέλος το πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα, με αισθητήρες παντού και GPS, που θυμίζει πύργους ελέγχου αεροδρομίων.
Όταν κάποιος θέλει να γίνει σταθμάρχης εκεί, εκπαιδεύεται και στα τρία συστήματα και μάλιστα υπάρχει ειδικό κέντρο εκπαίδευσης με μακέτες μοντέλων τραίνων και πραγματικά συστήματα ελέγχου, όπου αλλάζεις την ροή των τραίνων πάνω στην μακέτα. Όποιο σύστημα και αν εφαρμόσεις, ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ ο άνθρωπος έχει τον τελευταίο λόγο. Συνεπακόλουθα ΠΑΝΤΑ αυτός θα είναι ο πιο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας.
Σημειωτέον ότι στην Γερμανία δραστηριοποιούνται (κρατηθείτε…) 958 ιδιωτικές εταιρείες σιδηροδρόμων. Σε σημείο που πολλοί εμπειρογνώμονες εκφράζουν φόβους ότι παρά την αυτοματοποίηση, το ατύχημα είναι θέμα χρόνου. Σταματήστε κάποιοι τους γελοίους λαϊκισμούς και μην προσδοκάτε να διεμβολίσετε τον Μητσοτάκη, χρησιμοποιώντας πτώματα.
@ Vagelis Stathakis- Να συμπληρώσω σε αυτά που λέει ο Petro Papa ότι τα συνεργεία έκαναν "μπάζωμα" ΜΟΝΟ από τη μια πλευρά της γραμμής. Η άλλη πλευρά δεν πειράχτηκε, οπότε καταλαβαίνουμε αμέσως πόσο βρωμεροί είναι όσοι προσπαθούν να στήσουν συνωμοσίες ή στην καλύτερη, πόσο άσχετοι είναι όσοι διαδίδουν ψέκες και θεωρίες συνωμοσίες. «ΜΠΑΖΩΜΑ»:
Λέει μεταξύ άλλων (δεν κάνω ακριβή αντιγραφή) ο επικεφαλής των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Θεσσαλίας και Στερέας Ελλάδας, κ. Ευάγγελος Φαλάρας.«Πήγαμε στο σημείο αμεσως και εφαρμόσαμε το πρωτόκολλο για συμβάντα με μεγάλες ανθρωπινες απώλειες. Είδαμε πως το έδαφος ήταν σαθρό και λασπωμένο. Για να στήσουμε τα βαριά μηχανήματα που χρειαζόταν (γερανοί, γρύλοι, κλπ) για να μετακινήσουμε τα βαγόνια, έπρεπε να κάνουμε το έδαφος στέρεο.
Το σημείο το διατρέχει και υπόγειος αγωγός φυσικού αερίου. Μόνο να φανταστεί μπορεί κανείς, τι θα γινόταν αν ένας γερανός τόνων βούλιαζε στη λάσπη και έσπαγε τον αγωγό. Δεν ήταν θέμα εντολών λοιπόν. Το συντονιστικό αποφάσισε επι του πεδίου. Ήταν θέμα συνθηκών και πρωτοκόλλου για να στήσουμε τα μηχανήματα, να μετακινήσουμε βαγόνια και να ΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ».
(ευρωπαϊστές f/B)
@ Το νεογέννητο της φωτογραφίας στον Καναδά, μόλις λίγες στιγμές μετά την είσοδό του στον δικό μας κόσμο, αποσπάστηκε από τον παρένθετο φορέα του. Έχασε δηλαδή - αυτό και ο φορέας του - τη δυνατότητα να γευθεί την ολοκλήρωση αυτής της μαγικής λέξης που λέγεται Μητέρα. Αυτή η εμπορική σχέση, που δείχνει η φωτογραφία, δεν είναι μόνο γονική λαχτάρα, αλλά και η ικανοποίηση ενός απωθημένου, ενδεχομένως η τέρψη της νίκης ενός πολιτικού αγώνα στην κούρσα του δικαιώματος και της ηθικής του γούστου.
Στην πραγματικότητα, μοιάζει με ένα
δεύτερο ψαλίδι που τώρα όμως δεν κόβει τον ιστό του ομφάλιου λώρου, που έτρεφε
τη σάρκα, αλλά το αόρατο νήμα που τρέφει το θείο μυστήριο που κάνει τους γονείς
αυτό που είναι: μικρές θεότητες του θαύματος που λέγεται ζωή.
(Γ.Κουτσαντώνης-f/B)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου