«Σύντροφοι της αυτής και της αντίπερα όχθης, αναρωτιέμαι, ως πολίτης αυτής της χώρας, αν κερδίσαμε ή χάσαμε από την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, του ΟΤΕ, του ΟΠΑΠ και της Ολυμπιακής. Ή αλλιώς, πού χάσαμε, αν χάσαμε! Διότι αν κερδίσαμε και δεν χάσαμε, το μέγα ερώτημα είναι γιατί δεν προχωράμε και σε άλλες ιδιωτικοποιήσεις. Για το ότι δεν χάσαμε είμαι σχεδόν βέβαιος! Σε αντίθετη περίπτωση, σε υποψία και μόνο χασούρας, θα είχε εξεγερθεί η διεθνής της εργατικής τάξης.
Ποτέ δεν κατάλαβα τι ακριβώς πρέσβευαν οι οπαδοί του κρατικού ΟΠΑΠ. Ήθελαν το κράτος να συμμετέχει ακόμη και στο ποδοσφαιρικό στοίχημα. Αυτή δεν ήταν πολιτική θέση. Ήταν διαστροφή. Σήμερα το κράτος έχει κερδίσει πολλαπλάσια από τα χρήματα που έχει εισπράξει από την ιδιωτικοποίηση, από τη φορολόγηση των παιγνιδιών του ΟΠΑΠ, αλλά και το άνοιγμα της αγοράς.
Με τον ΟΤΕ θυμάστε τι είχε γίνει! Θα κινδύνευε, λέει, μέχρι και η εθνική ασφάλεια λόγω της πώλησης. Εκείνο που πραγματικά χάθηκε ήταν η δυσοσμία από τα σκάνδαλα προμηθειών του κρατικού ΟΤΕ. Αλλά και με την Ολυμπιακή! Η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας γλίτωσε από τον ετήσιο προϋπολογισμό της χώρας έναν σκασμό λεφτά. Στέρησε, όμως, από τα κόμματα εξουσίας το δικαίωμα να στέλνουν εκεί τα καλύτερα παιδιά του κομματικού τους σωλήνα.
Και αισίως φτάνουμε σε μία από τις τελευταίες ιδιωτικοποιήσεις, αυτή των
αεροδρομίων. Επειδή κι εκεί ακούστηκαν διάφορα για «ξεπούλημα», η απόλυτη
αλήθεια είναι ότι η Fraport επένδυσε 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ και μάλιστα σε μία
δύσκολη περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τη χώρα. Απ’ αυτά τα χρήματα τα 1,23
δισεκατομμύρια ευρώ πήγαν απευθείας στο κράτος και 450 εκατομμύρια επενδύθηκαν
στην αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων».
(Απόσπασμα άρθρου του Θ. Μαυρίδη από το liberal.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου