«Κάποτε μια χρονογράφος, την εποχή που οι εφημερίδες είχαν χρονογραφήματα, κατακεραύνωνε τις εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, γράφοντας: «Ζεστές νύχτες του Καλοκαιριού και τα νέα παιδιά, κλεισμένα στα δωμάτιά τους, διαβάζουν για να περάσουν τις εξετάσεις. Αυτές τις ζεστές νύχτες που τα αγόρια και τα κορίτσια θα μπορούσαν να ζευγαρώσουν κάτω από τη μαγεία του φεγγαριού».
Προφανώς, τα υπόλοιπα βράδια του καλοκαιριού δεν θα ήταν ζεστά, ούτε θα υπήρχε φεγγάρι για να ζευγαρώσουν κάτω από τη μαγεία του, τα 18χρονα. Αλλά οι χρονογράφοι (όπως και άλλης φύσεως ειδικότητες) δικαιούνται στη γραφή τους να ξεπερνούν τα πεζά της ζωής. Εκφράζουν τα συναισθήματά τους, τις ευαισθησίες τους, χωρίς να έχουν λόγο πάνω στις ζωές των ανθρώπων. Το πρόβλημα εντοπίζεται όταν υποκαθιστούν τον ρόλο τους οι πολιτικοί, και παρεμβαίνουν στα μέτρα δημόσιας διοίκησης.
Ο κ.Φίλης αναφέρει στη δήλωσή του ότι την τηλεκπαίδευση, ακόμα και εκείνο το 24ωρο που θα χιονίσει στην Αθήνα, την επιβάλλουν αυτοί που γεννήθηκαν και έζησαν ως γέροι και μάλλον επιθυμούν το ίδιο για τα παιδιά μας (..). Και δίνει γραμμή: Γι' αυτό παιδιά, εκπαιδευτικοί και γονείς σήμερα κλείνουν την οθόνη και χαίρονται το χιόνι!
Φυσικά, ο Φίλης πρώην υπουργός παιδείας χωρίς πτυχίο, δεν έχει επιστημονικές γνώσεις παιδαγωγικής και παιδοψυχολογίας. Αλλά έχει άποψη γιατί είναι αριστερός. Από εκείνο το είδος της Αριστεράς, που έχει-δεν έχει τις επιστημονικές γνώσεις, νομίζει ότι έχει άποψη επί παντός του επιστητού, και απαιτεί να την επιβάλει γιατί είναι αριστερός. Από εκείνη την αριστερά που όσο γερασμένη ιδεολογικά και να είναι, εξακολουθεί να περιβάλει τον εαυτό της με το ψευδαισθητικό φωτοστέφανο της «νιότης του κόσμου» που ύμνησαν οι ποιητές της. Και η όποια παραδοξολογία της νομίζει εξίσου ότι αντανακλά τη «νιότη του Κόσμου».
Γι΄ αυτό και ο γέρων Φίλης
θεωρεί πως την τηλεκπαίδευση την επέβαλαν «αυτοί που γεννήθηκαν και έζησαν ως
γέροι». Η απλή απορία είναι: Ποιος θα εμπόδιζε παιδιά και γονείς μετά το τέλος
του τηλεμαθήματος να βγουν, να παίξουν και να χαρούν το χιόνι; Γιατί θα έπρεπε
να χάσουν αυτό το έστω δυσλειτουργικό μάθημα;»
(Απόσπασμα άρθρου του Γ. Σιδέρη από το liberal.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου