αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

Απόψεις...

 

@Σκέψου, να πήγαιναν μετανάστες κάποιοι Χριστιανοί στο Αφγανιστάν ας πούμε, να τους τάιζαν, να τους πότιζαν, να τους έντυναν, να τους στέγαζαν, να τους έκοβαν και μισθό και αυτοί να μπουκάριζαν στα τζαμιά για να τα κάνουν έτσι.

@ Οι άλλοι οργανώνουν τριήμερο εκδηλώσεων στην μνήμη του Παύλου Φύσσα όπως κάθε χρόνο τα τελευταια 7 χρονια, άλλοι εχουν κάνει τεράστιο γκράφιτι με την μορφή του, έχει στηθεί άγαλμα στο σημείο της δολοφονιας του, υπάρχει οδός με το όνομά του, κι εμένα που ανέδειξα το έργο του, κοινοποιώντας τους στίχους του, με μπλόκαραν για 30 ημέρες.  Γιατί; Δεν τιμούμε τον Αγωνιστή- Σύμβολο κατά της φασιστικής ιδεολογίας; Μέσα απο το καλλιτεχνικό έργο του δεν έκανε τον αγώνα του;  

Το περίεργο είναι οτι πριν 2 χρόνια που ανάρτησα τους ίδιους στίχους δεν ενοχλήθηκε η κοινότητα. Δεν ξέρω πόσο τυχαίο είναι αλλά με την αλλαγή της κυβερνησης το φβ έχει γινει πολύ πιο αυστηρό, αφού τους τελευταίους 6 μήνες εχω τιμωρηθεί με 3 μήνες φιμωση, για αναρτήσεις που αφορούσαν πραγματικά περιστατικά κι οχι δικές μου εκφράσεις. Επίσης, δεν ξέρω πόσο τυχαίο είναι, αλλά η αυστηροποίηση των κανόνων του φβ συμπίπτουν με την διόγκωση των κινημάτων αλληλεγγύης, ισότητας, ελεύθερης έκφρασης και αυτοπροσδιορισμού. 

Το άλλο περίεργο είναι οτι στις εκδηλώσεις για την μνήμη του Φύσσα, δεν ακούγονται τα τραγούδια και οι στίχοι του. Ανταυτού οι διοργανωτές ντύνουν τις εκδηλώσεις με την μουσική και τους στίχους του Μάνου Λοΐζου, διότι συμπίπτει η μέρα θανάτου τους. Να τους πληροφορήσω λοιπόν οτι σαν σήμερα το 1970 πέθανε κι ο Τζίμη Χέντριξ. Έτσι για να εμπλουτίσουν το ρεπερτόριό τους. Με αυτόν τον τρόπο βέβαια, φιμώνουν το πρόσωπο που τιμούν, αναδεικνύοντας άλλους καλλιτέχνες, αλλά αυτό δεν φαίνεται να απασχολεί κανέναν. 

Ανήκω στο 0,70% της Ελληνικής κοινωνίας που στηρίζει το πολιτικό κόμμα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ γιατί πιστεύει οτι στην πολιτική όπως στην οικονομία, στον πολιτισμό, παντού #TruthMatters. Γιατί η Λογική βασίζεται στην Αλήθεια. Όσο κρύβεις την αλήθεια, τόσο γυρίζει πίσω ως εκδικητής.  «Το θέμα είναι απο ποιά μεριά είσαι όταν πεφτουν οι μολότοφ» όπως είπε ο Αναντικατάστατος, με πολλούς οπαδούς να χειροκροτούν την «σοφία» του.

@ Με ρωτάνε αν μετά την καταδίκη του Καραμέρου, έχω εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη. Η απάντηση είναι μονολεκτική: Καμμία! Διότι η Ελληνική Δικαιοσύνη είναι ένα σύστημα κανόνων και ανθρώπων και για να έχεις εμπιστοσύνη στο σύστημα πρέπει οι κανόνες και οι άνθρωποι, στην συντριπτική τους πλειονότητα, να είναι επαρκείς και τελέσφοροι. Οι κανόνες (νόμοι και δικονομία) είναι γελοίοι και οι δικαστές είναι ό,τι σου τύχει. 

Και μόνο το ότι σέρνονταν επί 3 χρόνια η συκοφαντία του Καραμέρου μέχρι να εκδικαστεί πρωτοδίκως (θα περιμένουμε άλλον έναν χρόνο τουλάχιστον για τελεσίδικη καταδίκη στο εφετείο) αρκεί για να καταδείξει την αποτυχία του συστήματος. Απλώς έτυχε την Τετάρτη στην έδρα να βρίσκονται σοβαροί άνθρωποι. Και ο εισαγγελέας και η πρόεδρος ήταν νομικοί με συγκρότηση και αξιοσέβαστες προσωπικότητες κι αυτό το συνήγαγα από τη στάση τους και σε άλλες υποθέσεις που εκδίκασαν εκείνη τη μέρα. 

Στην προηγούμενη δίκη με κατηγορούμενο πάλι τον Καραμέρο, έπεσα σε δύο αμόρφωτα κοριτσόπουλα τα οποία έκαναν αυτό που νομικώς δεν γίνεται, όσους νομικούς κι αν ρωτήσετε: μετέτρεψαν τη συκοφαντική δυσφήμιση σε εξύβριση ώστε ο Καραμέρος να βγει λάδι, καθώς ο κατάπτυστος νόμος Παρασκευόπουλου το αδίκημα της εξύβρισης το είχε παραγράψει.  

Να απλώ απλά, σε όσους δεν έχουν νομικές γνώσεις, για ποιον λόγο αυτό που έκαναν δεν γίνεται: αν κάποιος ισχυρισθεί δημοσίως ότι πληρώνεσαι από γερμανικές εταιρείες για να προωθείς τα συμφέροντά τους, αυτό δεν είναι εξύβριση. Ή ισχύει ή δεν ισχύει. Αν αυτός που το επικαλείται μπορεί να το αποδείξει ή να εμφανίσεις αποχρώσες ενδείξεις ώστε οι δικαστές να σκεφτούν ότι μπορεί και να ισχύει, αθωώνεται στην πρώτη περίπτωση και απαλλάσσεται λόγω αμφιβολιών στη δεύτερη. Αν δεν κάνει τίποτε από αυτά, καταδικάζεται κανονικότατα ως συκοφάντης. 

Δεν μπορεί σε καμμία περίπτωση το "ο Τζήμερος τα παίρνει από τους Γερμανούς" να εκληφθεί ως βρισιά. Οι δικαστίνες λοιπόν της προηγούμενης φοράς, αυτό έκαναν, ή γιατί δεν ξέρουν την τύφλα τους από νομικά ή διότι δεν είχαν το κύρος να καταδικάσουν τον πρώην αντιπεριφερειάρχη για μια υπόθεση καραμπινάτης συκοφαντίας (κατά συρροήν, διότι είπε κι άλλα).  Οι δικαστές της Τετάρτης το είχαν. 

Να δω τι θα κάνουν οι δικαστές αυτή τη Δευτέρα, καθώς εκδικάζεται (μετά από 100 αναβολές) η μήνυση κατά του Βαξεβάνη για συκοφαντική δυσφήμιση που έγινε το... 2015 (και επαναλαμβάνεται από τις πατσαβούρες του κάθε τρεις και λίγο). 

@Το τελευταίο χτύπημα της μαφίας των ανθρωπιστών στη Μόρια. Για την κυβέρνηση Μητσοτάκη πρόκειται απλά για “υπερδραστήρια προσφυγόπουλα”, ενώ όσοι ντόπιοι μιλούν για λεηλασία και πόλεμο χωρίς όπλα είναι υπερβολικοί και ακραίοι.

                                                                  (Θ.Τζήμερος-Δημιουργία ξανά)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...