«Είναι ζήτημα ύψιστης ατομικής ευθύνης, διότι είναι ζήτημα επιβίωσης, να στείλεις το παιδί σου με μάσκα σχολείο. Τη μάσκα που του ταιριάζει, του αρέσει και μπορείς να πληρώσεις. Το φιλελεύθερο κράτος δεν έχει κανένα λόγο να διαθέτει μαζικά μάσκες, όπως ο σοσιαλισμός διέθετε παντόφλες. Διότι είναι θέμα διαπαιδαγώγησης και κουλτούρας. Όπως του αγοράζεις τετράδια και μολύβια για να μάθει γράμματα, έτσι του αγοράζεις και δυο πάνινες μάσκες για να προφυλάξει την υγεία, τη δική του και των άλλων.
Και πράγματι όλα τα
παιδιά ήρθαν με δικές τους μάσκες στο σχολείο και μπράβο τους. Αλλά η πολιτεία
φοβήθηκε μην της πει η αριστερά ότι οι φτωχοί δεν μπορούν να τις αγοράσουν και
επωμίστηκε το βάρος. Σαν κάποιους δασκάλους που έλεγαν, είμαστε φτωχοί δεν
έχουμε PC και άρα δεν μπορούμε να κάνουμε διδασκαλία από απόσταση. Δώστε μας
laptop και κάντε μας επιμόρφωση. Ακόμα φοβόμαστε τα φαντάσματα;
Η ατομική ευθύνη του πολίτη έχει σημαντικό ρόλο σε μια κοινωνία ανοικτών θεσμών. Σε μια ολοκληρωτική είναι πρόβλημα. Οι σύγχρονες κοινωνίες έχουν υποχρέωση να προφυλάσσουν τους πολίτες τους, αλλά και αυτοί έχουν καθήκον να φροντίζουν τον εαυτό τους και να σέβονται τους άλλους. Το ισχυρό δημόσιο σύστημα υγείας δεν συνιστά κρατισμό προς αποφυγή - το αντίθετο. Η αστυνομία έχει υποχρέωση να αποδώσει όλες τις κατειλημμένες περιουσίες στους ιδιοκτήτες τους, ακόμα και με τη βία, κι αυτό δεν είναι αστυνομοκρατία.
Οι αρμόδιες αρχές πρέπει να ελέγχουν τα σύνορα της χώρας και η κυβέρνηση πρέπει
να αγοράζει οπλικά συστήματα για να διατηρήσει την εθνική ανεξαρτησία και αυτό
δεν είναι μιλιταρισμός. Οι ενεργοί πολίτες έχουν καθήκον να ελέγχουν την
κρατική εξουσία αλλά και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις της, να τηρούν τους
νόμους και να συνεργάζονται με τις αρχές και τους συμπολίτες τους για την
ευημερία του συνόλου.
(Λ.Καστανάς-ΑΤΗensvoice)
«Αμφότεροι οι Κουμουτσάκοι έχουν κάπου λίγο δίκιο. Και ο
Κουμουτσάκος της Πέμπτης, που κοινώνησε «αυθορμήτως» επειδή, εξίσου
«αυθορμήτως», ο ιερέας τον αιφνιδίασε προτείνοντάς του την αγία λαβίδα. Και ο
Κουμουτσάκος της Παρασκευής, που αποδοκίμασε τον ευλαβή Κουμουτσάκο, καλώντας
τους πολίτες να μη μιμηθούν την υγειονομική του ασωτία.Ο οψιμότερος των
Κουμουτσάκων, πάντως, ενοχοποιεί για το πολιτικό ατύχημα την παραεκκλησιαστική
ιστοσελίδα που τον φωτογράφισε, υποτίθεται λάθρα, σε μια στιγμή ινκόγκνιτο
κατάνυξης.
Η αντίδραση του ίδιου του φωτογραφηθέντος φάνηκε να υπηρετεί
αυτή τη στόχευση: Να ικανοποιήσει το ένα ακροατήριο χωρίς να διαταράξει πολύ
τις σχέσεις του με το άλλο. Και το ποίμνιο ολόκληρο και τον Χαρδαλιά χορτάτο».
(Μ. Τσιντσίνης- ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου