Σε καθολική απαγόρευση της κυκλοφορίας φορτηγών σε μεγάλο
μέρος του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου προχώρησε το υπουργείο
Υποδομών.
Η απόφαση επηρεάζει τις περισσότερες κατηγορίες φορτηγών, ακόμα και
τα βαν, καθώς αφορά τα οχήματα με μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων.
Στόχος της
απαγόρευσης είναι να «ωθήσει» τα φορτηγά στους αυτοκινητόδρομους και να
σταματήσει την επιβάρυνση του παρόδιου δικτύου από όσους προσπαθούν να
αποφύγουν τα διόδια. Σύμφωνα όμως με τους επαγγελματίες του χώρου πλήττει
ευθέως την ελευθερία μετακίνησης και δημιουργεί πλείστα όσα προβλήματα στις
μεταφορές και στις επιχειρήσεις που εξαρτώνται από τους επαγγελματίες.
Η απόφαση περιλαμβάνει ακόμα και μικρά φορτηγά, που
κάνουν ανεφοδιασμό σε πόλεις και χωριά. Πώς θα κινηθούν αυτά αν δεν
χρησιμοποιήσουν λ.χ. την παλαιά εθνική οδό; Θα απαγορεύεται να μεταφέρουν
προϊόντα σε περιοχές κοντά σε αυτοκινητόδρομους;».
Ο εκπρόσωπος των επαγγελματιών οδηγών εκτιμά ότι η απόφαση
είναι όχι μόνο πρακτικά αλλά και ηθικά λανθασμένη. Σύμφωνα με τον κ. Τζούνη, η απόφαση εξυπηρετεί αποκλειστικά
τις κοινοπραξίες στις οποίες έχουν παραχωρηθεί οι εθνικές οδοί. «Ειδάλλως η
απόφαση θα περιοριζόταν μόνο στους παραδρόμους, κάτι με το οποίο συμφωνούν
όλοι. Στην περιοχή μας η απαγόρευση είναι φωτογραφική και έχει ως στόχο να μας
“κλείσει”, προς όφελος των ΣΕΑ του αυτοκινητόδρομου που έχουν πολύ χαμηλά
έσοδα».
-------------------------------------------------------------------------------
Περίπου 50.000 στρατηγικοί κακοπληρωτές, που έχουν τη
δυνατότητα αλλά δεν εξυπηρετούν τα δάνειά τους, έχουν βρει καταφύγιο στον νόμο
Κατσέλη, εκτιμούν τραπεζικά στελέχη.
Οπως υποστηρίζουν, το ένα τρίτο από τις
150.000 που έχουν προσφύγει στον νόμο κατορθώνει, με διάφορες μεθόδους και
πάντα αξιοποιώντας «τα παραθυράκια» του νόμου, να κερδίζει χρόνο και να
αποφεύγει τις υποχρεώσεις του.
(ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου