«Η Δικαιοσύνη αποφάσισε επιτέλους να πάρει στα χέρια της υποθέσεις παράνομης διακίνησης μεταναστών. Συμβαίνει στην Ελλάδα, συμβαίνει και στην Ιταλία, όπου πλοία των ΜΚΟ μεταφέρουν συνεχώς κόσμο από την Λιβύη, την Τουρκία και τον Λίβανο.Οι παρακολουθήσεις τηλεφωνικών επικοινωνιών και των sms δείχνουν ξεκάθαρα ότι κινητήριος δύναμη δεν είναι ο ανθρωπισμός, αλλά το χρήμα.
Οι ΜΚΟ ξοδεύουν πολλά για την συντήρηση των πλοίων και τη ναυπήγηση νέων, ενώ η
εισαγγελία της Ραγκούζα στην Ιταλία διέταξε την κατάσχεση 125.000 ευρώ, τα
οποία είχαν εισπραχθεί για την μεταφορά μόλις… 27 μεταναστών! Σύμφωνα με μια
έκθεση, 12 ΜΚΟ διαθέτουν 15 πλοία, ενώ άλλα τρία είναι έτοιμα να βγουν από το
ναυπηγείο το 2023. Και για όλα έχει ξοδευτεί πακτωλός χρημάτων! Προφανώς κανείς
δεν δίνει τόσα χρήματα για ανθρωπιστικούς λόγους και με το αζημίωτο! »
(Σ.Βούλτεψη- liberal.gr)
«Τα χριστουγεννιάτικα παραμύθια τα διαβάζει η μαμά και ο μπαμπάς κοντά στο τζάκι, ξαπλωμένοι στη φλοκάτη ή σκεπασμένοι με κουβέρτα στον καναπέ. Είναι ακόμη καλύτερα όταν τα διαβάζει η γιαγιά και ο παππούς. Κανένας από αυτούς δε φοράει σούπερ-μίνι φούστα, δικτυωτό καλτσόν, ψεύτικα νύχια μήκους δέκα εκατοστών και δυο κιλά μέικ-απ διότι όλα αυτά είναι απλώς εκτός θέματος. Η διακόσμηση δεν είναι τεράστιες σημαίες και λάβαρα, πολύχρωμα ή όχι, με ρίγες ή χωρίς, διότι και αυτά είναι εκτός θέματος.
Τα Χριστούγεννα δεν έχουν καμία σχέση με τη σεξουαλικότητα. Ούτε
τα παιδικά παραμύθια. Δεν είναι ο κατάλληλος χρόνος και το κατάλληλο μέσο για
εκπαίδευση σε θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού και ερωτικών προτιμήσεων. Αυτή
η εκπαίδευση είναι σημαντική και πρέπει να γίνεται με τρόπο προσαρμοσμένο στην
ηλικία και τα χαρακτηριστικά του κάθε παιδιού».
(Λ. Παλαιοδήμος- zougla.gr)
«Το “κοινωνικό” στοιχείο των κοινωνικών δικτύων που ξέραμε αναπόφευκτα χάνεται. Είναι κάτι σαν τέλος εποχής. Γιατί τώρα οι μηχανές γνωρίζουν καλύτερα τις επιθυμίες και τα γούστα μας από ό,τι οι φίλοι και οι γνωστοί μας (θα έλεγε κανείς, καλύτερα κι από ό,τι εμείς οι ίδιοι) και πλέον αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου να μας βρίσκουν περιεχόμενο για να ψυχαγωγηθούμε και να ενημερωθούμε. Σύντομα θα το αναλαμβάνουν και από άλλες πλατφόρμες, και με άλλες μορφές. Και μετά; Ποιο θα είναι το επόμενο βήμα;
Όσες και όσοι έχουν δοκιμάσει το ChatGPT, για το οποίο
γράφαμε πρόσφατα, μπορούν να μαντέψουν και το επόμενο στάδιο της μετάβασης. Για
λίγο καιρό ακόμα πλατφόρμες όπως το TikTok θα ξεζουμίζουν εξουθενωμένους
“creators” για να παράγουν το περιεχόμενο που χρειάζονται οι αδηφάγοι
αλγόριθμοι. Σε ένα πιθανό κοντινό μέλλον, όμως, οι μηχανές δεν θα τους
χρειάζονται ούτε αυτούς».
(Θ. Γεωργακόπουλος- ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου