αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

Aνεξήγητα… φαινόμενα


@ Είναι πραγματικά ν’ απορεί κανείς όταν βλέπει στην Εγνατία Oδό φωτεινές πινακίδες για ταχύτητες 60 χλμ. την ώρα, επειδή είναι βρεγμένο το οδόστρωμα! Με δύο συν ένα ρεύματα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας με το «60» μοιάζεις… σταματημένος.  

Οι σήραγγες, εν τω μεταξύ, ενώ στην Ήπειρο έχουν όριο τα 80 χλμ. ανά ώρα  στη Θεσσαλία και τη Μακεδονία οι ίδιες σήραγγες έχουν όριο τα 100 χλμ. κάτι που είναι και το φυσιολογικό. 

Την ίδια στιγμή η Ιονία Οδός με τα δύο συν ένα ρεύματα ανά κατεύθυνση έχει όριο τα 100 χλμ. όταν δεν βρέχει, γιατί όταν βρέξει το όριο κατεβαίνει στα …80! Κάτι σαν παλιά Εθνική οδός, δηλαδή. 

Όσοι όμως μπαίνουν στις σήραγγες με κλειστά φώτα και  130 χλμ. την ώρα (και δεν είναι λίγοι) δεν έχουν να φοβούνται απολύτως τίποτα! Ωραία χώρα!




@ Είναι πραγματικά αστείο ένας τουριστικός προορισμός πρώτης γραμμής όπως το Μέτσοβο να  μην μπορεί να διαχειριστεί το κυκλοφοριακό τόσα χρόνια τώρα με τα αυτοκίνητα να φρακάρουν σε στενούς δρόμους και να προσπαθούν οι μισοί να κάνουν όπισθεν μήπως και περάσουν οι υπόλοιποι. 

Άλλα τουριστικά ορεινά χωριά, όπως το Νυμφαίο ας πούμε, έχουν αφήσει τα αυτοκίνητα εκτός οικισμού. Και ας πούμε ότι στο Μέτσοβο αυτό δύσκολα γίνεται λόγω των μεγάλων υψομετρικών διαφορών. Το να γίνει όμως η κάτω είσοδος μονής κατεύθυνσης και και η πάνω να είναι μόνο έξοδος δεν θα ήταν δύσκολο να συμβεί πράγμα που θα έδινε λύση και στο κομφούζιο που παρατηρείται συνεχώς. 




@ Να ελπίζουν άραγε οι κάτοικοι της περιοχής ότι τη στιγμή που η Νιάρχου ανακατασκευάζεται θα πάρει η  μπάλα και τους γειτονικούς δρόμους που τώρα είναι μέσα στη λακκούβα και τα χαλίκι; Στη διασταύρωση της Νιάρχου με την Περίδη (που πηγαίνει στην πλατεία των Σεισμοπλήκτων) οι λακκούβες είναι μόνιμη κατάσταση και οι πεζοί κυκλοφορούν μέσα στον δρόμο.    






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...