αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

Μια ρηξικέλευθη πολιτική πρόταση...

 

«Είχαμε την αμυδρή ελπίδα ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με την παρέα των “αρίστων”, θα αποτολμούσε τις δομικές, θεσμικές μεταρρυθμίσεις, που χρειάζεται η χώρα, “σπάζοντας αβγά”. Δυστυχώς, αποδείχθηκε ότι η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει τη θέληση ή την ικανότητα ούτε καν να τα βγάλει από τη “χάρτινη συσκευασία”. 

Το να συγκρίνεται με τον εσμό ψυχιατρικού και ποινικού ενδιαφέροντος, που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, και να συμπεραίνει αυτάρεσκα ότι είναι καλύτερη, βάζει πολύ χαμηλά τον πήχη και, κυρίως, δεν προσφέρει χάρτη εξόδου από την κινούμενη λάσπη της παρακμής, στην οποία έχει βουλιάξει, εδώ και καιρό, η πατρίδα μας.Χρειαζόμαστε συγκεκριμένες πολιτικές και όχι σε βάθος τετραετίας – και τις χρειαζόμαστε “χθες”:

▪ Προστασία της εθνικής μας ταυτότητας από την ισλαμική εισβολή. Για πρώτη φορά στην παγκόσμια ιστορία, κράτος, που υφίσταται εισβολή, χρηματοδοτεί τον εισβολέα και θέτει τις Ένοπλες Δυνάμεις στην υπηρεσία του. Ο παρανόμως εισερχόμενος πρέπει να αντιμετωπίζει τις συνέπειες του νόμου ως μονόδρομο: σύλληψη, δίκη, καταδίκη, απέλαση.

▪ Σθεναρή στάση απέναντι στην τουρκική βουλιμία. Ο ενδοτισμός, που βαφτίζεται “διάθεση διαλόγου”, αποθρασύνει τον “σουλτάνο” και ανοίγει την όρεξή του. Ο μόνος τρόπος αποφυγής του πολέμου είναι να καταλάβει ο αντίπαλος ότι, σε περίπτωση που εκείνος τον προκαλέσει, έχει να χάσει περισσότερα από όσα προσδοκά να κερδίσει.

▪ Απαλλαγή της Οικονομίας από τον βρόχο του κρατισμού. Το κράτος είναι επόπτης της οικονομικής δραστηριότητας, όχι σχεδιαστής η πάτρωνάς της, ούτε – το χειρότερο – ανταγωνιστής της.

▪ Χαμηλή, γραμμική (flat tax) φορολογία, μόνο σε υπαρκτά εισοδήματα, όχι σε τεκμαρτά ή μελλοντικά, με όλα τα έξοδα να αναγνωρίζονται και να εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα. Η μείωση των φορολογικών επιβαρύνσεων είναι προϋπόθεση ανάπτυξης, όχι επακόλουθό της.

▪ Απλό και σταθερό φορολογικό νόμο, χωρίς υποπεριπτώσεις και ανθυποπεριπτώσεις, δόλιες απαλλαγές και φαύλες επιδοτήσεις, που ευνοούν το πελατειακό αλισβερίσι και αποθαρρύνουν τους σοβαρούς επενδυτές.

▪ Δημιουργία ψηφιακού Δημοσίου, με ψηφιακή λογική στον σχεδιασμό του. Σήμερα απλώς ψηφιοποιούμε τη γραφειοκρατία.

▪ Εφαρμογή του νόμου και της τάξης σε όλους, χωρίς εξαιρέσεις.

▪ Πάταξη της θεσμικής ανομίας της Αριστεράς: της αντίληψης, ότι ο αυτόκλητος ρόλος του “λαϊκού επαναστάτη” σε θέτει υπεράνω του νόμου.

▪ Αποκλεισμό από το πολιτικό σύστημα κάθε κόμματος, που διακηρύσσει και απεργάζεται την επιβολή δικτατορίας – “κόκκινης”, “μαύρης” ή οποιασδήποτε άλλης “απόχρωσης”.

▪ Κατάργηση του κρατικοδίαιτου συνδικαλισμού, που έχει μετατραπεί σε κράτος εν κράτει και σε καρκίνωμα της δημόσιας ζωής.

▪ Καθιέρωση παντού, στο Δημόσιο, της σχέσης κόστους-αποτελέσματος. Συνεχή αξιολόγηση δομών και ανθρώπων και σύνδεση αμοιβών με απόδοση, απολύοντας τους επίορκους ή ανεπαρκείς.

▪ Απόσυρση του κράτους από τον ρόλο του επιχειρηματία. Δημόσιο αγαθό είναι αυτό που προσφέρεται από το Δημόσιο, με χρήματα του φορολογούμενου, όχι αυτό που παράγεται από κρατικές επιχειρήσεις, το οποίο πάντα κοστίζει υπερβολικά και είναι συνήθως κακής ποιότητας.

▪ Απαλλαγή της Παιδείας από την κομματική μόλυνση και σύνδεσή της με τις ανάγκες της Αγοράς.

Αυτές είναι οι βασικότερες από τις 50 συνολικά θέσεις, στις οποίες η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ, με πρόεδρο τον Θάνο Τζήμερο, και η ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ, με πρόεδρο τον Φαήλο Κρανιδιώτη, διαπίστωσαν απόλυτη ταύτιση απόψεων και αποφάσισαν, στις επόμενες εθνικές εκλογές, να συμπράξουν εκλογικά. Ο συνασπισμός ονομάζεται «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ», και επικεφαλής είναι ο Θάνος Τζήμερος.

Δεν είμαστε ακροδεξιοί, όπως τα φερέφωνα της παρακμής έσπευσαν να διαδώσουν, ούτε εθνικιστές, με την έννοια του “παρελθοντοκάπηλου” και του “φουστανελολάγνου”. Αλλά είμαστε πατριώτες. Αγαπάμε την πατρίδα μας, όπως και την οικογένειά μας, διότι η πατρίδα μας είναι η ευρύτερη οικογένειά μας. Είμαστε ανοιχτόμυαλοι πολίτες του κόσμου, που θέλουν η Ελλάδα να πάψει να είναι ο “παρίας” της διεθνούς κοινότητας και να πρωταγωνιστήσει στον διεθνή στίβο ως χώρα παραγωγής προϊόντων, ιδεών, τεχνολογίας και πολιτισμού.

Είμαστε, επίσης, Ευρωπαίοι, διότι η Ελλάδα ανήκει στην Ευρώπη, όντας το λίκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού, μολονότι φρίττουμε με την πολιτική μυωπία και την ατολμία των ηγετών της Ε.Ε., που παρακολουθούν – «μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα» – τη μεταμόρφωσή της, με δημοκρατικές διαδικασίες, σε ισλαμικό χαλιφάτο και, εν τω μεταξύ, σε στρατόπεδο εκπαίδευσης ισλαμιστών τρομοκρατών, με βολές επί ζωντανών στόχων, των ευρωπαίων πολιτών. Θέλουμε να δώσουμε τη μάχη, μέσα από τους θεσμούς της Ε.Ε., αυτούς που μας εξασφάλισαν 70 χρόνια ειρήνης, η ήπειρός μας να παραμείνει ευρωπαϊκή και να μη μεταβληθεί σε πολυπολιτισμική δυστοπία.

Καλούμε όσες πολιτικές δυνάμεις έχουν τους ίδιους στόχους και το ίδιο όραμα, να συμμετάσχουν στον συνασπισμό μας, χωρίς τις αγκυλώσεις της κομματικής γεωγραφίας του παρελθόντος. Η Χώρα πρέπει και μπορεί, όχι μόνο να επιβιώσει, αλλά να ευημερήσει και να διακριθεί.

ΘΑΝΟΣ ΤΖΗΜΕΡΟΣ - ΦΑΗΛΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ - ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...