@ Να ξεκινήσουμε από τα βασικά:
Πρώτον, δεν φταίει ο «κακός καπιταλισμός
/ φιλελευθερισμός» για το ότι υπάρχουν εδώ και 3-4 μέρες νοικοκυριά χωρίς
ρεύμα. Η ΔΕΗ είναι δημόσια και ο ΔΕΔΔΗΕ 100% θυγατρική της δημόσιας ΔΕΗ, της
οποίας οι διοικήσεις διορίζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση (άρα και του
ΔΕΔΔΗΕ). Να ήταν ο ΔΕΔΔΗΕ ιδιωτικός να δώσω χίλια δίκια στους νεόκοπους
κρατιστές της αριστεράς. Μήπως, όμως, θα έπρεπε να είναι ιδιωτικός; Μήπως, αν
ήταν ιδιωτικός και ο ΔΕΔΔΗΕ και η μητρική του, θα έκαναν τις επενδύσεις που
πρέπει, ώστε να μη πέφτει το ρεύμα συνέχεια;
Δεύτερον, τόσες διακοπές ρεύματος όσες στην Ελλάδα τα
τελευταία χρόνια συμβαίνουν μόνο σε υπανάπτυκτες χώρες. Και, προφανώς, δεν
αναφέρομαι μόνο σε όσα συνέβησαν λόγω Μήδειας. Οι διακοπές ρεύματος, ακόμη και
χωρίς κακοκαιρία, τείνουν - δυστυχώς - να γίνουν κομμάτι της καθημερινότητάς
μας. Εν προκειμένω, η Μήδεια ήταν όντως μια σφοδρότατη κακοκαιρία. Αυτό θα
μπορούσε να δικαιολογήσει διακοπές ηλεκτροδότησης για κάποιες ώρες, έστω μια
μέρα, αλλά όχι για 3 και 4 ημέρες! Στην περιφέρεια πρωτευούσης!
Όταν χιλιάδες νοικοκυριά φτάνουν τις 4 ημέρες χωρίς ρεύμα, προφανώς κάτι δε λειτουργεί σωστά.Και, αφού ο ΔΕΔΔΗΕ είναι κρατικός, κρατικές είναι και οι ευθύνες. Κρατικές και διαχρονικές, γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ δεν περιήλθε στην τωρινή του κατάσταση το τελευταίο 1,5 έτος. Από την ίδρυσή του, ο εν λόγω φορέας είναι προβληματικός.
Να μη ξεχνάμε, πχ, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε τοποθετήσει ως
επικεφαλής της ΔΕΗ έναν πρώην συνδικαλιστή, που τα έκανε ρόιδο: Καταχρέωσε και
σχεδόν διέλυσε την εταιρία.Τουλάχιστον ο τωρινός επικεφαλής έχει τη φήμη ενός
σοβαρού τεχνοκράτη. Μένει να δούμε αποτελέσματα βέβαια...
Άλκης ο Ηλεκτροδοτημένος
@ Η Αθήνα είναι μια πόλη που πραγματικά πάσχει από τα αντιαισθητικά γκράφιτι.Καταρχήν δεν είμαι αντίθετος στο γκράφιτι.Είμαι αντίθετος, όμως, στο να καταστρέφεις την περιουσία του άλλου χωρίς να έχεις την άδεια του, να γράφεις κομματικά και υβριστικά συνθήματα σε όποιον τοίχο βρίσκεις και στο να παριστάνεις τον καλλιτέχνη δρόμου ενώ, στην πραγματικότητα, δεν έχεις ιδέα από τέχνη.Βρέθηκε, λοιπόν, ένας χριστιανός που αντί για τα συνήθη αντιαισθητικά γκράφιτι άρχισε να γεμίζει τους τοίχους με προσωπογραφίες ηρώων του ‘21.
Φυσικά, ο αριστερός εσμός και οι γνωστοί καταστροφείς της πόλης,
που ένιωσαν ότι αμφισβητείται η κυριαρχία τους, δεν το άντεξαν αυτό.Και έκριναν
σκόπιμο να κάνουν αυτό που βλέπετε, υπογράφοντας μάλιστα με το σύμβολό τους,
τον αναρχικό σταυρό.Προφανώς, αυτός που δεν σέβεται τίποτα δεν μπορεί ούτε να
κατανοήσει ούτε να σεβαστεί την ιστορία του τόπου του.Μόνο την προσωπογραφία
του Κουφοντίνα θα μπορούσε να σεβαστεί...
Άλκης ο Γκραφιτάς
@ Θέλουμε ελεύθερη διακίνηση ιδεών στα πανεπιστήμια, να
νιώθουμε σαν στο σπίτι μας. Διότι, ως γνωστόν αν θες να πεις κάτι στη γυναίκα
σου στο σπίτι, το γράφεις με σπρέι στους τοίχους του σαλονιού. Σκέψου να πάει
κάποιος να γράψει έτσι ένα σύνθημα, ακόμα και "φιλολαϊκό", στο αμφιθέατρο
του "Σπιτιού του Λαού", στον Περισσό, αυτό με τη διπλή σειρά κάγκελα
και τον σεκιουριτά στο φυλάκιο. Θα τον ψάχνει η Νικολούλη.
(Ioannis Doukakis-F/B)
@ Κάποιοι είχαν πει, πως όταν ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή. Θα ήταν ίσως προτιμότερο να δημιουργήσουμε επαρκή αριθμό σωφρονιστικών καταστημάτων τα οποία θα εφαρμόζουν τις γνωστές και τόσο δοκιμασμένες Σταλινικές μεθόδους, στους λάτρεις του Σταλινοφασισμού, με απώτερο σκοπό την εμπέδωση του σεβασμού στον συνάνθρωπο, στον κόπο αυτών των μικροαστών που μονίμως πληρώνουν, στην ελευθερία της έκφρασης ιδεών των υπόλοιπων ανθρώπων. Επίσης, εργασία για την αποπλήρωση του κόστους των ζημιών. Αυτό είναι Δημοκρατία, κάνεις- πληρώνεις, αλλιώς είναι αναρχία.
@ Η υποχρεωτική σίτιση είναι ξεκάθαρα αντιδημοκρατικό μέτρο. Ο
απεργός πείνας πήρε μια απόφαση για τον εαυτό του και οφείλεις να τη σεβαστείς.
Οφείλεις επίσης να σεβαστείς τη νομιμότητα η οποία δεν δίνει τη δυνατότητα στον
κρατούμενο να διαλέγει εκείνος τη φυλακή της αρεσκείας του και να μην υποκύψεις
στον εκβιασμό του. Αλλά δεν θα τον κάνεις φουα-γκρα. Η Δημοκρατία οφείλει να
επιτρέπει σε κάθε κάθαρμα να επιλέγει τον τρόπο με τον οποίο θέλει να πεθάνει.
Επιλογή την οποία ο νομοθέτης-δικαστής-εκτελεστής "φαρμακοχέρης" δεν
έδωσε σε κανένα από τα 11 θύματά του.
(Θ. Τζήμερος-Δημιουργία ξανά)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου