@Η άρνηση της Τυνησίας να συμμετάσχει στο... συνασπισμό που
επιδιώκει να δημιουργήσει ο Ταγίπ Ερντογάν προκειμένου να καταφέρει να στείλει
στρατεύματα στη Λιβύη έρχεται να προστεθεί στη στάση δυνάμεων όπως η Ρωσία αλλά
και οι ΗΠΑ, που τονίζουν την ανάγκη ειρηνικής επίλυσης στον εμφύλιο που
βρίσκεται σε εξέλιξη στη Λιβύη. Την ίδια στιγμή η Αθήνα εντείνει τις
διπλωματικές κινήσεις ώστε να καταστεί ανενεργή η συμφωνία Ερντογάν – Σαράτζ
που αφορά στις θαλάσσιες ζώνες.
@ Κτήρια που θα στεγάσουν αιτούντες άσυλο αναζητά το υπουργείο
Προστασίας του Πολίτη, που εξέδωσε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το
σκοπό αυτό.Ειδικότερα, το υπουργείο ενδιαφέρεται να μισθώσει κτίρια τουριστικών
καταλυμάτων και συγκροτήματα κατοικιών για τις ανάγκες υποδοχής πολιτών τρίτων
χωρών και ανιθαγενών, αιτούντων άσυλο.Προκειμένου να διερευνηθεί η
διαθεσιμότητα ακινήτων, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι (φυσικά ή νομικά πρόσωπα ως
ιδιοκτήτες ή και κάτοχοι ακινήτων δυνάμει σχετικών συμβάσεων), να υποβάλουν
σχετική δήλωση ενδιαφέροντος.
@Με κάθε επισημότητα και παρόντος του Ταγίπ Ερντογάν, σε μια
εκδήλωση-υπερπαραγωγή, η Τουρκία παρουσίασε το πρώτο αυτοκίνητο αποκλειστικά
εγχώριας κατασκευής. Η γειτονική χώρα σχεδιάζει να παράγει έως 175.000 οχήματα
κατ’ έτος. Το μοντέλο παραγωγής είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο SUV και
τον τομέα της σχεδίασης ανέλαβε ο γνωστός οίκος Pininfarina. Η πλήρης φόρτιση
των μπαταριών θα επιτυγχάνεται σε 10 ώρες μέσω οικιακού δικτύου ή εντός 30
λεπτών με ταχυφορτιστή.
Το πρώτο αυτοκίνητο της Τουρκίας θα κυκλοφορήσει στην
τοπική αγορά το 2022 (παραμένει ακόμη άγνωστο αν θα εξαχθεί και σε άλλες
χώρες). Επίσης, στόχος των γειτόνων μας είναι να λανσάρουν 5 συνολικά
αυτοκίνητα έως το 2030. Η επένδυση που θα πραγματοποιηθεί θα είναι της τάξης
των 3.7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ο
Ερντογάν, για άλλη μια φορά έχει δώσει "γην και ύδωρ" στους
επενδυτές, οι οποίοι ετοιμάζουν την τουρκική βιομηχανία αυτοκινήτου, με μεγάλα
φορολογικά κίνητρα, δωρεάν παροχή των απαραίτητων εκτάσεων γης, μειωμένα
επιτόκια δανεισμού και εγγύηση αγοράς 30.000 οχημάτων μέχρι το τέλος του 2035
από το τουρκικό δημόσιο. Οι επενδυτές από την πλευρά τους υποχρεούνται να
παράσχουν τουλάχιστον 550.000.000 δολάρια σε μετρητά ως κεφάλαιο μέχρι το τέλος
του 2023.
(Από τον ηλεκτρονικό Τύπο)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου