αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Αναγκάστηκε να ... παραιτηθεί



«Την παραίτησή του υπέβαλε το μεσημέρι της Τρίτης στο υπουργείο Υποδομών ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, επί των ημερών του οποίου η εταιρεία κατέστη κερδοφόρος και μάλιστα συνδέθηκε με τις ανάγκες της διεθνούς εφοδιαστικής αλυσίδας, με βάση το λιμάνι του Πειραιά. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέταζε από καιρό το ενδεχόμενο αποχώρησης από την εταιρεία, καθώς θεωρούσε ότι είχε κλείσει τον κύκλο του. Ωστόσο, έλαβε την απόφαση να φύγει με αφορμή το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη από εκατοντάδες μετανάστες χωρίς νομιμοποιητικά έγγραφα, που προκάλεσε σοβαρό πρόβλημα αξιοπιστίας για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μάλιστα, σύμφωνα με σιδηροδρομικούς, ακτιβιστές φέρονται να ενθάρρυναν τους μετανάστες να στήσουν τις σκηνές τους πάνω στον σιδηροδρομικό άξονα, γεγονός που συζητείται ευρύτερα στους κύκλους του ΟΣΕ[...]


Ο κ.Ζηλασκόπουλος δημιούργησε σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων, ομογενοποίησε τα δρομολόγια του κύριου άξονα, ενεργοποίησε τον προαστιακό της Πάτρας, που θεωρείται ως η πιο επιτυχημένη γραμμή της χώρας, και ξεκίνησε να διαφοροποιεί το εμπορευματικό έργο της εταιρείας, στρέφοντάς το από τις εγχώριες εσωτερικές ανάγκες στο διεθνές εμπόριο.


Για λογαριασμό της Cosco η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενέταξε σταδιακά στο πελατολόγιό της μεγάλους διεθνείς πελάτες, όπως η Hewlett-Packard, η Sony, η ΖΤΕ, η Huawei, η Dell, αλλά και η ΙΚΕΑ και η P&G. Και αυτό διότι ο σιδηροδρομικός φορέας ευθυγραμμίστηκε εν πολλοίς με τις ανάγκες των πελατών της Cosco, εξυπηρετώντας τη διασύνδεση των φορτίων των εξαρτημάτων που έφευγαν από τις γραμμές παραγωγής τους στην Κίνα με τις γραμμές συναρμολόγησης που διαθέτουν οι εταιρείες στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη.

Αποκορύφωμα αυτής της συνεργασίας ήταν η υπογραφή μνημονίου συνεργασίας μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Cosco το 2014 για την καθιέρωση του λιμανιού του Πειραιά ως Παγκόσμιου Διαμετακομιστικού Κέντρου, μέσω της ενίσχυσης της συνεργασίας των δύο εταιριών.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης είχε από την άνοιξη αφήσει να εννοηθεί ότι θα αντικαθιστούσε τον κ. Ζηλιασκόπουλο με πρόσωπο της δικής του εμπιστοσύνης».


                         (Απόσπασμα άρθρου του Α.Χεκίμογλου - Newsroom ΔΟΛ)
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...