Όποιος έκανε τον τελευταίο χρόνο οδικώς το ταξίδι προς Θεσσαλονίκη θα έχει διαπιστώσει ότι πριν και μετά τα διόδια της Χαλάστρας έχει μείνει στη διάθεση των οδηγών ένα μόνο ρεύμα κυκλοφορίας χωρίς ΛΕΑ και όλη η κίνηση της Αθηνών-Θεσ/νίκης γίνεται από αυτή τη μόνη λωρίδα, έχοντας ως αποτέλεσμα ατελείωτες ουρές.
Αιτιολογία, κάποια έργα που γίνονται καιρό τώρα στις
γέφυρες που υπάρχουν εκεί και οι οποίες απ' ό,τι φαίνεται έχουν καταστεί επικίνδυνες, αφού
αφέθηκαν ασυντήρητες για χρόνια. Τώρα πώς γίνεται να διεξάγεται
κυκλοφορία οχημάτων χωρίς ΛΕΑ για ασθενοφόρα κτλ. φαίνεται ότι δεν απασχολεί
κανέναν.
Για αρκετά χιλιόμετρα πριν τη Θεσσαλονίκη ο δρόμος έχει μείνει στην κατάσταση που ήταν δυο-τρεις δεκαετίες πριν, με κακή ασφαλτόστρωση και χωρίς περίφραξη παρότι ανήκει στην ΠΑΘΕ. Βρίσκεται μάλιστα στο ίδιο επίπεδο με τα χωράφια, οπότε διάφορα ζώα μπαίνουν όποτε θελήσουν εντός του. Στο ενδιάμεσο όμως από τις δύο κατευθύνσεις υπάρχει άπλετος χώρος όπου θα μπορούσαν εύκολα να προστεθούν τουλάχιστον άλλα δύο ρεύματα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, κάτι όμως που δεν έγινε ποτέ.
Πρωτόγονες καταστάσεις πριν φτάσει κανείς στην κατ’ ευφημισμόν συμπρωτεύουσα με τον Περιφερειάρχη κ. Τζιτζικώστα (που εξελέγη για τρίτη θητεία) να μην έχει κάνει τίποτε για να βελτιώσει την κατάσταση η οποία παραμένει ίδια και χειρότερη και στην επαρχιακή ακόμη οδό Θεσ/νίκης-Έδεσσας.
Αλλά στην Ελλάδα ζούμε. Ο κ. Περιφερειάρχης προήχθη πρόσφατα από την κυβέρνηση και αναβαθμίστηκε από την ΕΕ σε Επίτροπο μεταφορών και τουρισμού! Ο δρόμος όμως αυτός ποιος ξέρει πόσα χρόνια ακόμη θα παραμένει στην ίδια άθλια κατάσταση, αιφνιδιάζοντας αρνητικά τους οδηγούς που έχουν συνηθίσει πια δρόμους επιπέδου Εγνατίας ή Ιονίας Οδού. Δεν είναι εξωφρενικό;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου