@ Παλιό ΚΤΕΛ θυμίζουν κάποια από τα καραβάκια στην Παμβώτιδα, μεταλλικά κουτιά περασμένων εποχών, που κάνουν τα δρομολόγια προς το Νησί χωρίς να δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες και πελάτες τους να χαρούν τη διαδρομή. Το «Εν πλω», που έδινε άλλο χρώμα στον μώλο έχει εγκαταλείψει το σημείο για το Πέραμα (ποιος ξέρει γιατί) και αντί για ανανέωση του στόλου που υποσχόταν ο Περιφερειάρχης το αποτέλεσμα είναι ότι τα περισσότερα από τα καραβάκια που κάνουν δρομολόγια είναι από 30 έως 50 (!) ετών θυμίζοντας ταινία του Αγγελόπουλου.
@ Toν φτιάχνεις που τον φτιάχνεις τον δρόμο (μετά από καθυστέρηση μάλιστα ετών), φτιάξε και μια λωρίδα παραπάνω ανά κατεύθυνση... πεδιάδα είναι στο κάτω κάτω, χώρος υπάρχει. Αλλά πού τέτοιο πράγμα...
Έστω και τώρα όμως, πόσο δύσκολο είναι άραγε να γίνει κάτι τέτοιο στην Περιφερειακή μας Οδό που παραμένει ένας στενός δρόμος για τις ανάγκες της πόλης;
@ Παρότι η κυβέρνηση κάνει αγώνα κατά της φοροδιαφυγής, σε πολλά σημεία της πόλης εντοπίζονται βανάκια να πουλάνε… κατά βούληση. Είναι κρίμα όμως για όλους εκείνους που προσπαθούν να είναι νομοταγείς (πληρώνοντας άδειες, ενοίκια, καταστήματα, υπαλλήλους, ΦΠΑ) να βλέπουν γύρω τους να ανθεί το παραεμπόριο χωρίς καμία επίπτωση και μάλιστα ελεύθερα και… ωραία.
@ Ποια είναι η μοναδική σήραγγα στην Ήπειρο που επιτρέπει ταχύτητα 100 χιλιομέτρων την ώρα; Είναι η σήραγγα της Ιονίας οδού στο Επισκοπικό. Λίγα μέτρα μετά, εκεί όπου τέμνεται με την Εγνατία Οδό η μέγιστη ταχύτητα είναι τα 80 χλμ./ώρα - κάτι που συμβαίνει με όλες τις σήραγγες της Εγνατίας Οδού οι οποίες έχουν όριο τα 80 χλμ. την ώρα.
Μόλις όμως περάσεις τα γεωγραφικά όρια της Ηπείρου, οι σήραγγες
στη Θεσσαλία και τη Μακεδονία έχουν όλες όριο τα 100 χλμ. την ώρα. Αν
μπορεί κάποιος να μας δώσει μια λογική εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό, θα
του ήμασταν πραγματικά υπόχρεοι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου