αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Απόψεις...


@ Επιπλέον, πρέπει να γίνεται και κάποιας μορφής αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, έτσι δεν είναι? Υπάρχουν πάρα πολύ που απαξιούν να κάνουν τη δουλειά για την οποία πληρώνονται. Και ακόμη η αξιολόγηση (βαθμολογία) των μαθητών να αποκτήσει ξανά μια σχέση με την πραγματικότητα των επιδόσεών και του επιπέδου τους και να μην είναι γεμάτα τα λύκεια με μαθητές του 19-20 που δεν ξέρουν τα στοιχειώδη. 

Επίσης, τα πανεπιστήμια να παίρνουν όσους μπορούν να αντέξουν με τις υποδομές τους και ούτε έναν παραπάνω. Ας αυξηθεί ο ανταγωνισμός. Και, παιδιά, βάση το 10 στις πανελλαδικές και για το κύριο μάθημα της κάθε σχολής το 12 ή και το 15. Φτάνει πια με τους αγράμματους που παίρνουν πτυχία και γω δεν ξέρω πώς και μετά πολλοί από δαύτους γίνονται καθηγητές και δάσκαλοι χωρίς να δεν ξέρουν την τύφλα τους.

@ Όταν μπορείς να κάνεις λαμπρή καριέρα ως:

Αφισοκολλητής και κομματικό υποχείριο - Προοδευτικός κομματικός κηφήνας - Γρανάζι των Μηχανισμών και της Γραφειοκρατίας- Οπαδός της ανυπακοής και ταραχοποιός - Ακτιβιστής της "οικολογίας" - Ακτιβιστής της λαθρομετανάστευσης "προσφυγικής κρίσης" -  Ακτιβιστής της παγκοσμιοποίησης και των μεγάλων συμφερόντων - Ακτιβιστής της πολυ"πολιτισμικής", ασπόνδυλης κοινωνίας και των γκέτο - "Καλλιτέχνης" της παρακμής, της ανωμαλίας και της υποκουλτούρας - Υπερασπιστής των δικαιωμάτων του λουμπεναριάτου - Έμμισθος ανθρωπιστής των Μ.Κ.Ο. και κάθε οργανωμένης απάτης - Θεσμικός απατεώνας και συστημικός δημοσιογράφος - παπαγάλος

Γιατί να χάσεις τα νιάτα σου με τα μαθηματικά, τη φυσική, τη γραμματική, τοσυντακτικό και άλλα άχρηστα γνωστικά αντικείμενα που μόνο την ανεργία σου εξασφαλίζουν; 

Γιατί να μάθεις ξένες γλώσσες, όταν η δική σου..., σου εξασφαλίζειμια άνετη ζωή; Γιατί να κοπιάσεις όπως τα κορόιδα;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Παιδεία χωρίς αξίες ποτέ δεν υπήρξε και ποτέ δεν θα υπάρξει.Η παιδεία της γενιάς του 30, του 40, ακόμα και του 70 το επιβεβαιώνει.Από τη "γενιά του πολυτεχνείου" και μετά, ο ωφελιμισμός, η συναλλαγή και η παρακμή θεσμοθετήθηκαν. Οι ευρωπαϊκές "αξίες" και η πληθυσμιακή αλλοίωση αποτελείωσαν το στραβό κλήμα. Όλα έγιναν με σχέδιο, σκοπό και δόλο. (Ναι ξέρω, συνωμοσιολογίες....).

      (Απόψεις αναγνωστών σε άρθρο του Ι.Γρυσπολάκη από την ΑΤΗensvoice)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...