@ Γράμμα στο προξενείο του Λονδίνου με κοινοποίηση στο
υπουργείο εξωτερικών:
«Κύριοι,Θέλω να εκφράσω τα παράπονά μου για τη εξυπηρέτηση
πολιτών στο προξενείο στο Λονδίνο με την ελπίδα πως κάτι θα αλλάξει.Ο μόνος
τρόπος να κλείσω ραντεβού στο προξενείο στο Λονδίνο είναι από το site του
προξενείου. Ένα site, του προηγούμενου αιώνα.
Η περίοδος για τα ραντεβού είναι
2 μήνες και διαθεσιμότητα πάντα μηδέν. Ο μοναδικός τρόπος είναι να μπει κάποιος
στη σελίδα μετά τις 12 τα μεσάνυχτα για να κλείσει, αν είναι τυχερός, ραντεβού
μετά από 2 μήνες ακριβώς. Στη συνέχεια και σε ανύποπτο χρόνο το σύστημα στέλνει
ένα email, που ορισμένες φορές πάει στα spam, όπου αν δεν απαντήσεις ακυρώνεται
το ραντεβού.
Όταν είναι η ώρα του ραντεβού, χρειάζεται πάντα να περιμένεις
τουλάχιστον 2 ώρες σε μία άβολη αίθουσα αναμονής. Εδώ σημειώνω πως δεν υπάρχει
ράμπα για ανάπηρους και για καροτσάκια για μωρά. Είναι εξοργιστικό!
Όταν έρθει
η ώρα να κάνεις την δουλειά σου, το προξενείο δέχεται μόνο μετρητά κάνοντας τις
συναλλαγές τρομερά δύσκολες. Πόσο δύσκολο είναι αυτό να αλλάξει; Επισημαίνω ότι
το προξενείο είναι η μόνη μου επαφή με το Ελληνικό κράτος από τότε που έφυγα
λόγω κρίσης. Θα ήθελα να αναρωτηθείτε την εικόνα που δίνει η Ελλάδα στον
απόδημο Ελληνισμό και πόσο μας σέβεται.
Σε μερικές εβδομάδες περιμένω τη
γέννηση του δεύτερου παιδιού μου και δεν μπορώ να κλείσω ραντεβού για την
γράψω. Είναι ντροπή! Σας αρέσει να μας ταλαιπωρείτε; Παρακαλώ δείτε και
αντιγράψετε την διαδικασία για έκδοση διαβατηρίου κτλ που ισχύει στο Ηνωμένο
Βασίλειο.
Απλοποιήστε τις διαδικασίες, αξιολογήστε τους υπάλληλους και βάλτε
συγκεκριμένους στόχους, όπως κάνουν σε όλες τις πολιτισμένες χώρες. Ο σκοπός
του δημοσίου είναι για να εξυπηρετεί τους πολίτες και όχι να τους ταλαιπωρεί,
επιτέλους κατανοήστε το».
(Ευ. Μαλτέζος - F/B)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου